Bed and Breakfast Aan Strand

52 reviews over Bed and Breakfast Aan Strand in het Nederlands

Super bed and breakfast!

Wietske
21-11-2017

Mooie, schone bed and breakfast op een prachtige locatie. Wij hadden een ruime kamer met zeezicht geboekt. Het ontbrak aan niets: fijn ontbijt, koffiezetapparaatje en waterkoker op de kamer, koffie zelfs dagelijks bijgevuld, echt top!

De locatie is vlakbij centrum en strand en dus een ideale uitvalsbasis. Ook handig dat we in de parkeergarage konden parkeren met een parkeerkaart van de b&b.

We hebben echt genoten en kunnen Bed and Breakfast aan Strand zeker aanbevelen!

een aanrader, de kamers piep klein, zeer verzorgt

Gisele en Manfred
1-10-2017

Een heel mooi uitzicht, bij het zeer uitgebrijd ontbijt, op de zee. Vriendelijke uitbaters. Alleen de kamers piep klein, maar alles kraak net.

Prachtig B&B, gastvrij en netjes!

Inge
8-7-2017

Prachtig B&B, de eigenaren zijn ontzettend gastvrij en aardig. Het B&B word mooi schoon gehouden. Ook de kamers mooi netjes en ruim. De weg oversteken en je bent op het strand. Daar zijn genoeg strandpaviljoens om te genieten. Half uurtje naar Leiden en een half uurtje naar Scheveningen. Zeker een aanrader!!

Vriendelijke mensen, de kamer en de badkamer zag er netjes en verzorgd uit. Het ontbijt was goed verzorgd.

Oude reviews (archief)

Prima kamer met mooi uitzicht en een lekker bed.

Lenneke van der Mark
29-8-2016

Prima kamer met mooi uitzicht en een lekker bed. Onze kamer lag op de 2e verdieping waardoor we mooi uit konden kijken op zee. Mijn moeder van 80 vond de trappen wel lastig.

In één woord fantastisch

Harm en Geertje Booij
27-8-2016

Heerlijk ontbijt

en Zeezicht is een prima kamer met balkon

niets dan positiefs te melden

maarten van geffen
20-7-2016

Flexibele eigenaars als het om aankomsttijd gaat.

Fijn ontbijt zonder onnodige toeters en bellen.

Prijs van kamer is goed inovereenstemming met de prijs.

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Keurig B&B (van hotelkwaliteit) op prima locatie!

inge herremans
6-7-2016

Keurige, schone kamer(s), leuk gestyled in prima conditie. Perfect aan de bouelevard gelegen met uitzicht op zee. Prima ontbijt met veel keuze en voor elk wat wils. Ook het parkeren (evt aan de straat) maar ook in de parkeergarage op loopafstand is prima en niet al te duur. Wij hadden een kamer met gedeelde wc en badkamer. Beide schoon en van prima kwaliteit en dus geen probleem om dit met anderen te delen. Alles heeft een zon/zee/strand/blauw wit uitstraling: heel leuk! De gastheer en gastvrouw zijn aardig, behulpzaam indien gewenst en verder heel professioneel en netjes in de omgang. Ze zijn in de buurt maar op de achtergrond, wat ons betreft perfect!

prachtige locatie

anneke vegter
20-6-2016

uitnodigend welkom door de entree

verzorgd, schoon en gezellig

Prima lokatie, schoon .

Fokke Wester
18-6-2016

Twee nachten in kamer eb met uitzicht op zee, compacte enficient ingerichte schone kamer voorzien van al wat je nodig hebt. Leuke inrichting met thema strand. Prima uitgebreid ontbijtbuffet met volop keus , parkeerruimte voor de deur. Gastheer en gastvrouw heel behulpzaam en gastvrij. Kortom hier gaan we zeker terugkomen!,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Aan Strand in Katwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Aan Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Aan Strand scoort een 9.34 uit 10 op basis van 89 reviews.