Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Orion voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 54 reviews

6.8VoldoendeScore uit 54 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Orion voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

54 Reviews over Orion

• 9Hendrik08-09-2019

Uitstekend, Top 👍

Mooi en goed hotel, erg vriendelijke personeel, een aanrader, top 👍👍

• 10Yvonne02-09-2019

Just perfect!

What a lovely place! Just 30 min driving from the hectic and crowded Cote d'Azur.... we found a little oasis...; green, flowers, birds, even fireflies..... beautiful natural pool... and this is just outside... Our Treehouse was just incredible; perfect beds, shower, very cosy atmosphere. The breakfast is made with a lot of care; all fresh and home-made; and this is what you taste! too good! The hosts are very kind, we felt very welcome and had a perfect (too short) stay.

• 9motor muizen19-11-2017

Erg mooi eiland! komen zeker nog eens terug.

Hotel Orion mooi hotel! Goede bedden gezellige kamer! Goed ontbijt! leuk ontvangen en 's morgens bij ontbijt gezellige heer die wel van een praatje houd. Goed Diner gehad bij Benjamin lekker gegeten. We waren met 2 motoren ik achter op en mijn dochter van 19 jaar zelf op de motor.

• 7Lagom29-07-2016

Redelijk

De prijs van de kamers is niet hoog. Dan moet je ook niet al teveel verwachten, maar een beetje aardiger / vriendelijker / gastvrijer zouden de hoteleigena(a)r(en) toch wel kunnen zijn. Ontbijt is goed. Niet erg uitgebreid, maar wat er is is goed. Zie trouwens ook weer de prijs. Ligging is centraal op het eiland, dus prima. Wat wel heel goed is zijn de twee uitbaters van de horeca. Het restaurantgedeelte ( Ambrosia) wordt gepacht door Frank en Bertil. Twee aardige, gastvrije heren. Prima eten voor een zeer schappelijke prijs. Hier komen wij graag nog eens een hapje eten. Het hotel, tja....het is het enige hotel op het eiland.

• 8Marcel15-03-2016

Prima functionele overnachtingsplek

Een hotel dat voelt als thuis, gewoon goed.

• 7FamZuidHolland17-08-2015

Toegankelijk en functioneel

De Kaag is echt een parel in Zuid-Holland. Prachtig gebied om te genieten van water, wandelen en fietsen. Hotel Orion maakt het mogelijk om betaalbaar te verblijven en te kunnen genieten van al het vertier de Kaag biedt. Onze kamer was niet op en top modern en best verouderd, maar het ontbijt was in orde en de bedden waren lekker stevig. Prijs/kwaliteit klopt!

Er zijn restaurants genoeg in de buurt, dus keuze genoeg om te eten.

• 8sabine08-10-2012

Was super

We hadden gevaren met de sloep en wilde eingelijk kamperen, maar door de hevige regen besloten dit niet te doen. We vroegen bij Hotel Orion of er nog kamers beschikbaar waren en dit was geen probleem. Kamers moesten nog schoon gemaakt worden. In de tussentijd zijn wij ergens gaan eten. Bij terug komst kamers perfect schoon. Kamers waren eenvoudig maar alles zat er in. Eigenaresse was erg vriendelijk. Ontbijt was ook erg goed. Ruim voldoende. Na dat we uitgechekt waren hebben we nog een kan koffie mee gekregen voor op de boot. Vond de prijs iets aan de hoge kant voor een 2 sterren hotel.

• 8Désirée21-07-2012

prima verblijf

In combinatie met een feest bij "tante Kee" op Kaageiland, prima voor een overnachting. Eenvoudig, schoon en een lekker ontbijt met verse broodjes.

• 8vosje03-12-2011

vriendelijke eigenaars

Het hotel is mooi gelegen op een klein eiland. Met leuke oude huisjes en vriendelijke bewoners. De kamer in het hotel was keurig netjes. Heerlijke warme douche. Goed ontbijt. Wel een basic hotel, dus verwacht niet veel luxe, maar daar is de prijs ook naar. De omgeving is prachtig. Veel water en ook vlakbij zee. Je kunt op het eiland heerlijk op bankjes aan het water zitten en boten bekijken, ook vliegtuigen want die komen mooi laag overvliegen, 's nacht merk je daar weinig van. Het personeel is vriendelijk. De eigenaresse is een hele aardige vrouw, ik snap echt niet hoe ze zo negatief over haar kunnen schrijven, want wij delen die mening echt niet. Wij hebben haar juist als een spontane vrouw leren kennen, die de tijd voor je neemt en dingen verteld over het eiland. Wij komen zeker nog eens terug, heerlijk de rust van het eiland.

• 8Thea van Bree21-11-2011

goed verzorgd

Met de kaartclub hebben we met 20 personen een fantastisch weekend gehad in hotel Orion. Iedereen heeft goed geslapen, goed ontbeten en mevrouw Marleen had ons voor het diner een prima restaurant aangeraden. Ook de avond waarop we gekaart hebben was goed verzorgd. Het personeel had er ook duidelijk plezier in . We hopen volgend jaar als kaartclub weer op zo'n geslaagd weekend in hotel Orion.

Hotel Orion info

• AirconditioningNiet beschikbaar