Vakantiepark Landal Beach Villa’s Hoek van Holland

Vakantiepark Landal Beach Villa’s Hoek van Holland
9,2

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen9,5

46 reviews over Vakantiepark Landal Beach Villa’s Hoek van Holland in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad!

Femke van As
16-7-2018
  • Onderkomen10

Geweldige locatie, super leuke én schone strandhuizen en fantastisch weer!

Heerlijk!

Scholte
23-12-2017
  • Onderkomen10

De huisjes hebben een perfecte locatie, alles was top! Wat was minder goed? Het weer! Maar helaas kan daar niets aan gedaan worden

Een waanzinnige beleving

Rick
8-12-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Heerlijk om aan het strand met uitzonderlijk uitzicht je vakantie te vieren

Heerlijk en voor herhaling vatbaar!

Elly en Bert
27-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Super vriendelijk en gastgericht personeel.

Jammer dat de horecagelegenheden/strandtenten niet meer afspraken maken zodat je ook in november ergens naar toé kunt wandelen. Zeker omdat je hier nier de gezelligheid van een kustdorp hebt.

Erg mooi......

Ella, 13-11-2017
19-11-2017
  • Onderkomen9

Een mooie, vrije nieuwe, woning. Goed voor 4 personen, iets te klein voor 6 personen. Maar goed vertoeven voor een week. Alles aanwezig en netjes. De ligging echt perfect. 's Morgens wakker worden met uitzicht op zee....kan niet beter. Grote plaatsen goed bereikbaar. Mensen bij de receptie erg aardig en leggen goed en duidelijk uit. Veel kunnen wandelen op het strand, genieten van de woeste zee. We komen hier zeker terug, misschien in het voorjaar wanneer het weer iets beter is.

Snel weer een keer.

Lucie
17-11-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Weer genoten in deze huisjes. Uitzicht fantastisch en ook met enkel regen hebben het nog heerlijk gehad. Tussen de buien door gewandeld aan zee, boodschap gedaan in Hoek van Holland en gezellig uit eten. Het is genieten in de huisje dat zeker groot genoeg is voor 4 personen. Voor meer mensen wordt het wat krap. Een plek om aan te raden. Wij gaan snel weer.

Verveelt nooit

Anne
15-11-2017
  • Onderkomen7

Het uitzicht is super. Je ziet de (vracht)schepen varen langs de ene kant en langs de andere kant heb je een prachtig zicht over het strand. Geen auto's of trams waardoor je zonder zorgen je hond kon vrijlaten.

Het ontbijt is verzorgd maar voor ons iets te laat (9h00) dus dit zou ik niet meer nemen. Voor met 6 volwassen personen zijn de huisjes iets te krap.

Super!

Carmen
15-11-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Elke dag wakker worden met het geluid van de golven, zalig!!!!

• Onderkomen9

ligging is prachtig. steden op redelijke reisafstand. Klantvriendelijk personeel. minder goed : Wi-Fi en televisie . waarschijnlijk digitenne, absoluut onvoldoende.

Fantastisch! We kwamen uitgerust terug.

Nicol
24-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Heerlijke, rustige, vakantie gehad met zoon(4) en dochter(2)! Door de glazen balkons profiteer je continu van een geweldig uitzicht. Ook heb je de kinderen prima in het zicht op zo'n zandvlakte. Zoonlief wilde vooral zandkastelen bouwen. Dochter hielp dapper mee. Online kun je de getijden vinden. Als je wat hoger begint te bouwen, loopt er na een tijdje ook water in de gracht van het kasteel. (Uiteraard de bedoeling) Een huisje op het strand is wel erg makkelijk met kleine kinderen. Dochter slaapt nog s'middags en de babyfoon reikte tot aan het water. Je hebt alles bij de hand.(Wc!) Weer eens wat anders dan met tassen vol gepakt het strand op sjouwen. Bij genoeg wind kon er gevliegerd worden. Ook varen af en aan grote schepen langs. Gelijk aan het eind van de huizenrij kom je uit bij de strandtenten en restaurants. Tip: bolderkar huren bij receptie voor boodschappen/kids/goederen vervoeren van auto naar huisje: 't is een eindje lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Beach Villa’s Hoek van Holland in Hoek van Holland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Beach Villa’s Hoek van Holland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Beach Villa’s Hoek van Holland scoort een 9.19 uit 10 op basis van 46 reviews.