Vakantiepark Herkingen West

Meer vakantiepark info

6 reviews over Vakantiepark Herkingen West

• 4Nieuwenhuis17-08-2015

klusdorp Herkingen west

Goed en schoon was het kleine verwarmde buitenbad. De tennisbaan is mooi maar kost 10 euro per uur. En daarmee houdt het op!!! Bij aankomst was de woning nog niet schoon gemaakt. Het huisje is mooi van binnen, maar de bedden, dat mag geen naam hebben. Een aantal eigenaren op het park die niet verhuren, blijken tijdens de vakantieperiode het tijd te vinden om hun huis maar eens op te knappen. Het restaurant, snackbar annex bowlingbaan is al drie jaar dicht. Vaak komt het stront weer terug de wc in. De mensen van de receptie zijn hulpvaardig, klachten werden voor zover direct opgelost. Bij het weggaan echter toen ik attendeerde dat er een actie liep op het park van 14 dagen huren tien betalen, waar ik dus 14 dagen betaald had.Gaf men plots niet thuis op de receptie. Ze zouden dat verrekenen als ik de de volgende keer weer kwam. Klanten die na mij binnen kwamen werden te woord gestaan, maar ik was plots lucht. De schoonmaak in de huurprijs betaal bij twee weken huur dus twee keer. Waarom

• 4Onderkomen
    • 2Activiteiten