Vakantiepark

Lekker sportief ontspannen

henk
11-9-2016
  • Activiteiten6

In augustus hier geweest. Veel mogelijkheden om te fietsen ,watersporten, kite- en windsurfen, zeilen en zwemmen. Vlak bij strand van Ouddorp. Park is rustig en netjes. Er is een zwembad maar vlakbij is ook een klein strandje met ondiep water. locatie voor rustzoekers. Middelharnis is leuk plaatsje. Het vertier moet je wel zelf maken, er is geen animatie. Wel een bowlingcentrum,maar daar hebben wij alleen een keer eten gehaald. Prima plek voor rustzoekers en sportievelingen

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

heerlijk rustige locatie aan het grevelingenmeer

janet
3-7-2016
  • Activiteiten6

In de voorjaarsvakantie hebben wij hier 2 heerlijke weken doorgebracht. Het is een kleinschalig park, rustig gelegen aan het Grevelingenmeer. Als je van wandelen,fietsen, natuur en rust houdt is het hier heerlijk toeven. Op het naastgelegen park de Grevelingen is een zwembad tennisbaan en een cafetaria via een verbindsbrug kom je op dit park. Ouddorp is vlakbij (20 autominuten) Op Goeree Overflakkee zijn prachtige natuurgebieden met wilde paarden. Middelharnis is de grootste plaats met een leuke dijk met allerhande winkels, een aantal supermarkten en een grote haven met diverse leuke restaurantjes, waar je bij mooi weer ook buiten kan eten De huisjes zijn goed ingericht, dit verschilt overigens wel per huis de meesten hebben een grote tuin. Door het naastgelegen bos is er een grote verscheidenheid aan vogels. Als je veel vertier zoekt kun je beter naar Renesse gaan, maar om tot rust te komen is dit een geweldige plek!

Gereisd Met partner in mei 2016

klusdorp Herkingen west

Nieuwenhuis
17-8-2015
  • Onderkomen4
  • Activiteiten2
  • Onderkomen4
  • Activiteiten2

Goed en schoon was het kleine verwarmde buitenbad. De tennisbaan is mooi maar kost 10 euro per uur. En daarmee houdt het op!!! Bij aankomst was de woning nog niet schoon gemaakt. Het huisje is mooi van binnen, maar de bedden, dat mag geen naam hebben. Een aantal eigenaren op het park die niet verhuren, blijken tijdens de vakantieperiode het tijd te vinden om hun huis maar eens op te knappen. Het restaurant, snackbar annex bowlingbaan is al drie jaar dicht. Vaak komt het stront weer terug de wc in. De mensen van de receptie zijn hulpvaardig, klachten werden voor zover direct opgelost. Bij het weggaan echter toen ik attendeerde dat er een actie liep op het park van 14 dagen huren tien betalen, waar ik dus 14 dagen betaald had.Gaf men plots niet thuis op de receptie. Ze zouden dat verrekenen als ik de de volgende keer weer kwam. Klanten die na mij binnen kwamen werden te woord gestaan, maar ik was plots lucht. De schoonmaak in de huurprijs betaal bij twee weken huur dus twee keer. Waarom

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

nooit meer

ad verboven
12-9-2010
  • Onderkomen5
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5
  • Activiteiten3

vakantiepark Herkingen West; kleinschalig vakantie park waar niets te doen is, park heeft geen receptie of eetgelegenheid, beheerder moest gebeld worden toen we er aan kwamen (beheerder was zeer onverzorgd), huisje was niet schoon (lagen nog hondenharen van de vorige huurder). Volgens de beheerder waren ze het huisje aan het opknappen (was ook te zien, steiger lag nog naast het huisje, buitenkant ongeschilderd, lampen hingen aan elektrodraaden aan het plafond)

Gereisd Met partner in juli 2010
Koen Vrijhof, Beheerder, 30-10-2013

Beste Ad, Jammer dat uw verblijf zo is tegen gevallen, wel wil ik u het eea nader verklaren, u heeft een huisje gehuurd via een prive persoon die dit aanbied onder de naam Herkingen West, ik kan u garanderen dat als u dit via de receptie of de officiële website van de parken had gedaan dat uw bungalow wel in orde was geweest , en inderdaad heeft park Herkingen West geen restaurant etc. het grote park de Grevelingen op 1 minuut lopen heeft deze voorziening wel evenals zwembad, tennisbaan en andere voorzieningen. bovendien spreekt u dan met een wel verzorgde beheerder. voor deze reactie geldt "beter laat dan nooit"

Met vriendelijke groet, de echte beheerder van bungalowpark Herkingen en Herkingen West.

Je kunt hier echt alle stress kwijtraken!

veravanrossum
29-7-2010
  • Activiteiten8

Het is hier rustig, met veel mogelijkheden om te fietsen of te wandelen, en lekkere visjes te eten!

Gereisd Met partner in april 2010

We komen hier meerdere malen per jaar.

veravanrossum
29-7-2010
  • Activiteiten8

Heerlijk rustig, je kunt er lekker fietsen en wandelen, en heerlijke vis eten!

Gereisd Met partner in december 2009

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Herkingen West in Herkingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Herkingen West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.