Camping 't Weergors

Met jonge kinderen

Fijne, nette camping!

Fennema
17-8-2018

Leuke, nette camping op een mooie locatie op loopafstand van de vesting van Hellevoetsluis wat zeker een bezoek waard is.

Wij hebben een week een huurcaravan gehuurd.

De accomodatie was prima en compleet!

Leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving zoals Brielle, het strand van Rockanje, op de fiets naar Zeeland, Rotterdam en Den Haag.

Een avond gegeten in het restaurant op de camping, aanrader!

Schoon sanitair!

Aardige, behulpzame mensen bij de receptie en in de winkel!

Prima, rustige camping. Het weer was geweldig, wat in deze omgeving natuurlijk super was. Heerlijk genoten van fietsen in de omgeving, strand in rockanje en strandje vlakbij de camping. Hellevoetsluis ook erg leuk. De eerste dag bij het restaurant op de camping pannenkoeken gegeten, dat vonden wij geen aanrader. Animatie stelde niet veel voor, de jongen deed zijn best, maar had er duidelijk geen talent voor. Zwembadje is alleen voor kleine kinderen, daar is het prima voor, maar omdat er voor grotere kinderen geen zwembad is (en het wel erg warm was), was er wel wat overlast van grotere kinderen die in en om het zwembad aan het ballen waren en het voor de kleintjes minder was.

Maar voor ons was het prima, we kwamen toch niet voor de animatie en de zee bood voldoende zwemplezier.

leuk.

Kuipers
14-8-2018

Rustige camping, veel kinderen dat was voor onze dochter erg leuk.Sanitair is schoon , de animatie mag geen naam hebben stelde niet zoveel voor, net als het " peuterbad " Ontzettende wespenoverlast staken er ook goed op los. Op het terras kon je niet eens rustig zitten zonder dat er een wesp in je drankje klom. Heb t nog niet eerder meegemaakt met wespen zo erg , kan de camping niks aan doen maar voor mij reden om hier toch niet terug te komen

Leuke vakantie voor een weekje.

Erik
8-8-2018

Wij hadden voor een weekje een chalet geboekt op camping de Weergors. We hebben ons prima vermaakt in de omgeving. De camping biedt genoeg vertier voor een weekje, maar voor oudere kinderen is er weinig te beleven. De speeltuintjes zijn allemaal georienteerd op kinderen tot een jaar of 8, en de animatie vonden onze kinderen 'vrij saai'....

Chalet was keurig en compleet. De matrassen zijn inderdaad vrij hard (al eerder opgemerkt), maar persoonlijk heb ik dat liever dan van die sponzen die je ook wel eens aantreft :).

Tip: mocht je een chalet nemen, doe geen moeite om wifi aan de praat te krijgen. De ontvangst op dit deel van de camping is een drama. Wij hebben ons mobiele abonnement maar een paar dagen geupgradet naar onbeperkt.

De omgeving biedt genoeg leuks (Rotterdam, Brielle, Middelburg, strand natuurlijk) maar voor natuurschoon kun je beter een ander stukje Nederland pakken.

Zeer nette camping met vele voorzieningen!

Ingrid
5-8-2018

Last minute geboekt en toch nog een prima plekje voor onze 'niet doorsnee' camper. Fijn!

Zeer goed onderhouden camping, sanitaire voorzieningen zeer netjes. Meer dan genoeg douches en vaatwas gelegenheden.

Voor de kinderen genoeg te doen, o.a. enkele ondiepe zwembadjes, skelters te huur en kidsanimatie op gezette tijden!

Zoetwaterstrand EN zoutwaterstrand op nog geen 10 minuutjes rijden met de auto

Vesting van Hellevoetssluis vonden wij EN onze kids (5 en 8) geweldig. Inclusief boten waar men op mag en het brandweermuseum!!

Restaurant op camping waarschijnlijk prima (wij hebben er geen gebruik van gemaakt), maar het was elke avond gezellig druk daar.

Mensen aan de receptie mogen wat enthousiaster zijn en de EHBO-er was behulpzaam, maar niet heel kundig. Had me bijna weggestuurd met een pleister, terwijl het zichtbaar een hechtwond was!

Desalniettemin komen wij zeker nog eens terug!!

Zeker weer terug

Fam J Klootwijk
5-8-2018

fantastische ruime camping op super locatie

Geweldig!

MA van Rosmalen
22-6-2018

Deze Camping word gerund door mensen die er alles aan doen om de gasten te verwennen, als er iemand vertrekt word de plek gelijk weer tip top in orde gemaakt voor de volgende gast, gemaaid en gesnoeid en alles keurig opgeruimd.

Sanitair word zeer goed schoongemaakt, net zoals de camping, in 20 dagen heb ik nog niet een snippertje papier zien liggen.

Met een leuk terras en een goed restaurant met 3 pierenbadjes voor de kinderen gaan wij zeker nog een keer terug.

Goed georganiseerde camping

Hans
16-6-2018

Wij stonden rond de Pinksteren twee weken op deze goed georganiseerde camping op een veldje voor 7 caravans. Ruime plek op gras. Schoon sanitairgebouw met voldoende capaciteit vlakbij. Fietsverhuur en skelterverhuur. Mooie speeltuinen. Onze kleinzoon vond het allemaal geweldig. In het Pinsterweeend stroomde de camping vol en we zagen dat het trekkersveld goed geregeld was met plaatsen, elektra enz. Op de camping een winkeltje met het allernodigste, supermarkt op 5 minuten fietsen. Voorne Putten en het goed bereikbare Goeree is een paradijs om te fietsen, uitnodigende strandjes met gezellige restaurants en goede koffie. Interessante plaatsen (Hellevoetsluis en Brielle). Kortom, de camping was prima, de omgeving verrassend.

Mooie, ontzettend goed verzorgde camping

Fam. Van der Kol
19-8-2017

Wij stonden afgelopen zomer twee weken op het weergors. Hadden voor 1 week gereserveerd en verlengd, dat zegt genoeg.... we zijn verhuisd naar het tentenveld en dat bleek een heel gezellig veld waar veel te zien is en waar je toch heel veel ruimte en privacy hebt. De toiletten / douches en afwasplaatsen zijn ontzettend goed verzorgd. Het personeel is heel vriendelijk. Er is een animatieprogramma, maar buiten de full moon wandeling hebben wij hier geen gebruik van gemaakt. De omgeving was, ook met dit mindere weer, de moeite waard. De camping is een goede uitvalsbasis voor Rotterdam, den haag, delft enz. Bij mooi weer is er dichtbij het Haringvliet en het noordzeestrand. We hebben op een dag ook fietsen gehuurd op de camping en op de fiets voorne-putten ontdekt. Mocht ik verbeterpuntjes willen noemen is dit de stokkende wifi op het kampeerveld (op de andere plek prima en twee keer halfuur per dag gratis!). En wij misten toch wel een beetje een zwemmogelijkheid op de camping.

Prima camping in leuke omgeving

Jeanine Teulings
14-8-2017

Nette camping, vriendelijk personeel en de kinderen hebben zich geen minuut verveeld. Leuk restaurant op de camping en genoeg te doen in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Weergors in Hellevoetsluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Weergors zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.