Camping 't Weergors

119 reviews over Camping 't Weergors in het Nederlands

Geweldig!

MA van Rosmalen
22-6-2018

Deze Camping word gerund door mensen die er alles aan doen om de gasten te verwennen, als er iemand vertrekt word de plek gelijk weer tip top in orde gemaakt voor de volgende gast, gemaaid en gesnoeid en alles keurig opgeruimd.

Sanitair word zeer goed schoongemaakt, net zoals de camping, in 20 dagen heb ik nog niet een snippertje papier zien liggen.

Met een leuk terras en een goed restaurant met 3 pierenbadjes voor de kinderen gaan wij zeker nog een keer terug.

Goed georganiseerde camping

Hans
16-6-2018

Wij stonden rond de Pinksteren twee weken op deze goed georganiseerde camping op een veldje voor 7 caravans. Ruime plek op gras. Schoon sanitairgebouw met voldoende capaciteit vlakbij. Fietsverhuur en skelterverhuur. Mooie speeltuinen. Onze kleinzoon vond het allemaal geweldig. In het Pinsterweeend stroomde de camping vol en we zagen dat het trekkersveld goed geregeld was met plaatsen, elektra enz. Op de camping een winkeltje met het allernodigste, supermarkt op 5 minuten fietsen. Voorne Putten en het goed bereikbare Goeree is een paradijs om te fietsen, uitnodigende strandjes met gezellige restaurants en goede koffie. Interessante plaatsen (Hellevoetsluis en Brielle). Kortom, de camping was prima, de omgeving verrassend.

Mooie, ontzettend goed verzorgde camping

Fam. Van der Kol
19-8-2017

Wij stonden afgelopen zomer twee weken op het weergors. Hadden voor 1 week gereserveerd en verlengd, dat zegt genoeg.... we zijn verhuisd naar het tentenveld en dat bleek een heel gezellig veld waar veel te zien is en waar je toch heel veel ruimte en privacy hebt. De toiletten / douches en afwasplaatsen zijn ontzettend goed verzorgd. Het personeel is heel vriendelijk. Er is een animatieprogramma, maar buiten de full moon wandeling hebben wij hier geen gebruik van gemaakt. De omgeving was, ook met dit mindere weer, de moeite waard. De camping is een goede uitvalsbasis voor Rotterdam, den haag, delft enz. Bij mooi weer is er dichtbij het Haringvliet en het noordzeestrand. We hebben op een dag ook fietsen gehuurd op de camping en op de fiets voorne-putten ontdekt. Mocht ik verbeterpuntjes willen noemen is dit de stokkende wifi op het kampeerveld (op de andere plek prima en twee keer halfuur per dag gratis!). En wij misten toch wel een beetje een zwemmogelijkheid op de camping.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Weergors voor je op een rij gezet:

Prima camping in leuke omgeving

Jeanine Teulings
    14-8-2017

Nette camping, vriendelijk personeel en de kinderen hebben zich geen minuut verveeld. Leuk restaurant op de camping en genoeg te doen in de omgeving.

Perfecte camping met jonge kinderen

Laura
    30-7-2017

Voor ons is het belangrijk dat de kinderen vrij zijn en vrij kunnen spelen en dat kunnen ze hier naar hartelust!!

Het is een grote, maar toch een intieme camping, met veel aandacht voor de kinderen.

Op het centrale plein komen alle kinderen vanzelf bijelkaar, waardoor er veel met elkaar gespeeld kan worden. Ook bij regen is er genoeg te doen voor ze, omdat er overdekte ruimtes zijn waar geknutseld en tv gekeken kan worden.

Doordat de camping gerund word door een hele familie krijgt het een knusse sfeer!! Wij komen volgend jaar weer terug!!!

Voor herhaling vatbaar fijne camping

Fam BA Zandijk
    29-7-2017

Heb geen slechte ervaring zijn behulpzaam zeker wat wij op de vorige camping hadden meegemaakt (toencamping de Quack) moesten op stel en sprong ander camping zoeken want het werd resort Poort van Zeeland terwijl de plaats al besproken was voor 2017 1februari moesten wij er vanaf zijn toen naar andere camping zoeken wij kwamen toen bij camping 't Weergors hebben gelukkig een plaats kunnen krijgen wij zijn ook hartelijk ontvangen door de medekampeerders kwamen zich gelijk voorstellen de eigenaar met vrouw en meewerkende kinderen die de camping runnen zijn zeer behulpzaam we voelen ons zeer thuis op deze camping We kunnen deze camping iedereen aanraden zeker wat wij vorig seizoen hebben meegemaakt daar hebben wij 18jaar gestaan wij kunnen het hier zeker ook nog wel zolang vol houden

Een droomvakantie in een prachtige omgeving

Angelique bakker
    29-7-2017

Het Weergors is een familie camping . Dit gevoel begint bij de receptie Waar je altijd vol aandacht geholpen wordt om met jouw wensen het mooiste plekje te regelen. Vanaf dat moment wordt je omringd door gezellige mensen, heerlijk eten, volop vertier voor de kids en daarnaast door een omgeving waar je je heerlijk uit kan leven; zon , zee, strand, wandelen, fietsen, watersporten... verzin het maar en het kan hier!

Voor ons nooit geen andere camping meer!!

Familie van der laan
    21-7-2017

T weergors is een prachtige camping gerund door ontzettend lieve mensen fantastische plekken mooi en schoon sanitair gebouw tijdens de zomervakantie een super animatie team kortom helemaal geweldig !!! Na twee weken kamperen gisteren op de wachtlijst gezet voor een seizoensplek!

Fantastische mooie camping

Corné
    28-4-2017

Schoon sanitair, erg kindvriendelijk, lieve mensen

Oude reviews (archief)

We hebben een heerlijke week gehad op de camping. Alles ziet er heel goed onderhouden en schoon uit. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en gastvrij. We waren er met z'n tweetjes zonder kinderen maar vlakbij onze plek was wel speelgelegenheid. We hebben niet op de camping gegeten dus we kunnen daar geen oordeel over vellen. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Weergors voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Weergors in Hellevoetsluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Weergors zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Weergors scoort een 8.85 uit 10 op basis van 126 reviews.