Camping 't Weergorssterstersterster

Contact

137 reviews over Camping 't Weergors

• 2019
    9Gerrit en Marijke Noordink03-10-2019

Fijne en nette camping met ruime plaatsen en aardige mensen, ideaal als je van fietsen houdt, alles goed bereikbaar.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 9Christine08-08-2019

Top camping voor kleine kinderen.

Leuke rustige camping! Alles is netjes schoon en onderhouden. We verbleven in een zwaluwlodge. Super netjes en mooi aangekleed. Aan kleine kinderen wordt goed gedacht, veel speeltoestellen, kleine zwembadje vriendelijke animatie. Voor volwassenen is het puur ontspannen. Camping was is de avond altijd rustig. Zowel personeel als alle mensen erg vriendelijk. Voor volwassen zou het leuk zijn als er in de avond nog een lekker drankje gedaan kon worden, zoals een cocktailtje. Maar die kun je natuurlijk ook zelf maken.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Den Boer09-07-2019

Een hele fijne camping! Goed onderhouden en schoon sanitair. Overal zijn speelplaatsen voor de kids. De 3 kleine kinderbadjes zijn heerlijk en je kan er fijn zitten en eventueel een ijsje enz. halen uit de minimarket Gezellige mensen op de receptie , kranten en broodjes beschikbaar. Net ver van strand, vesting, winkels vandaan. Om te fietsen prachtige routes. De plaatsen zijn groot en goed onderhouden. Visvijver heel mooi. Al bij al hele mooie en fijne camping , we komen zeker terug. Uitstapjes in de omgeving zijn er volop. Restaurant waar je lekker kunt eten. Speelhoek in restaurant en bij receptie erg leuk!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8H.F. Nollet20-05-2019

Prima camping vlakbij een leuk plaatsje.

Weekje hier gestaan om naar Middelburg te gaan. Redelijk grote camping met netjes verzorgd sanitair. Restaurant opende toevallig in het weekend, eigenlijk te duur voor een camping restaurant. Ook jammer dat je niet kon kiezen voor meer dan 6A.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2019

• 10Marjolein en Evert07-05-2019

Een camping om van te houden

We hebben een week gekampeerd (met een caravan). Vlak bij het grote veld. Daar was een soort grote bijeenkomst van de Acsi aan de gang ; er stonden ca 50 caravans en campers op dat veld. Geen enkel probleem met de douches en toiletten en ook hele dag schoon. De soepele bedrijfsvoering is duidelijk op elkaar ingespeeld en heeft - vinden wij - een gemoedelijke uitstraling. Elk moment van de dag konden we bij de receptie informatie en folders krijgen over uitstapjes en uit eten gaan. We lezen hier ook over kampeerders, die een WiFi probleem hebben. Op geen enkel moment van de dag hebben we dat waargenomen. We gaan hier beslist weer naar terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8Fennema17-08-2018

Fijne, nette camping!

Leuke, nette camping op een mooie locatie op loopafstand van de vesting van Hellevoetsluis wat zeker een bezoek waard is. Wij hebben een week een huurcaravan gehuurd. De accomodatie was prima en compleet! Leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving zoals Brielle, het strand van Rockanje, op de fiets naar Zeeland, Rotterdam en Den Haag. Een avond gegeten in het restaurant op de camping, aanrader! Schoon sanitair! Aardige, behulpzame mensen bij de receptie en in de winkel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Carrie16-08-2018

Prima camping in een verrassend leuke omgeving

Prima, rustige camping. Het weer was geweldig, wat in deze omgeving natuurlijk super was. Heerlijk genoten van fietsen in de omgeving, strand in rockanje en strandje vlakbij de camping. Hellevoetsluis ook erg leuk. De eerste dag bij het restaurant op de camping pannenkoeken gegeten, dat vonden wij geen aanrader. Animatie stelde niet veel voor, de jongen deed zijn best, maar had er duidelijk geen talent voor. Zwembadje is alleen voor kleine kinderen, daar is het prima voor, maar omdat er voor grotere kinderen geen zwembad is (en het wel erg warm was), was er wel wat overlast van grotere kinderen die in en om het zwembad aan het ballen waren en het voor de kleintjes minder was. Maar voor ons was het prima, we kwamen toch niet voor de animatie en de zee bood voldoende zwemplezier.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Kuipers14-08-2018

leuk.

Rustige camping, veel kinderen dat was voor onze dochter erg leuk.Sanitair is schoon , de animatie mag geen naam hebben stelde niet zoveel voor, net als het " peuterbad " Ontzettende wespenoverlast staken er ook goed op los. Op het terras kon je niet eens rustig zitten zonder dat er een wesp in je drankje klom. Heb t nog niet eerder meegemaakt met wespen zo erg , kan de camping niks aan doen maar voor mij reden om hier toch niet terug te komen

• 3Eetgelegenheden

• 7Erik08-08-2018

Leuke vakantie voor een weekje.

Wij hadden voor een weekje een chalet geboekt op camping de Weergors. We hebben ons prima vermaakt in de omgeving. De camping biedt genoeg vertier voor een weekje, maar voor oudere kinderen is er weinig te beleven. De speeltuintjes zijn allemaal georienteerd op kinderen tot een jaar of 8, en de animatie vonden onze kinderen 'vrij saai'.... Chalet was keurig en compleet. De matrassen zijn inderdaad vrij hard (al eerder opgemerkt), maar persoonlijk heb ik dat liever dan van die sponzen die je ook wel eens aantreft :). Tip: mocht je een chalet nemen, doe geen moeite om wifi aan de praat te krijgen. De ontvangst op dit deel van de camping is een drama. Wij hebben ons mobiele abonnement maar een paar dagen geupgradet naar onbeperkt. De omgeving biedt genoeg leuks (Rotterdam, Brielle, Middelburg, strand natuurlijk) maar voor natuurschoon kun je beter een ander stukje Nederland pakken.

• 5Eetgelegenheden

• 9Ingrid05-08-2018

Zeer nette camping met vele voorzieningen!

Last minute geboekt en toch nog een prima plekje voor onze 'niet doorsnee' camper. Fijn! Zeer goed onderhouden camping, sanitaire voorzieningen zeer netjes. Meer dan genoeg douches en vaatwas gelegenheden. Voor de kinderen genoeg te doen, o.a. enkele ondiepe zwembadjes, skelters te huur en kidsanimatie op gezette tijden! Zoetwaterstrand EN zoutwaterstrand op nog geen 10 minuutjes rijden met de auto Vesting van Hellevoetssluis vonden wij EN onze kids (5 en 8) geweldig. Inclusief boten waar men op mag en het brandweermuseum!! Restaurant op camping waarschijnlijk prima (wij hebben er geen gebruik van gemaakt), maar het was elke avond gezellig druk daar. Mensen aan de receptie mogen wat enthousiaster zijn en de EHBO-er was behulpzaam, maar niet heel kundig. Had me bijna weggestuurd met een pleister, terwijl het zichtbaar een hechtwond was! Desalniettemin komen wij zeker nog eens terug!!

11 tips over Camping 't Weergors

• Edith, 13-06-2014

Strandje en zee zijn op 1,5 km afstand.

• Everts, 25-04-2014

De omgeving biedt de mogelijkheid voor de vogelaars, want er zijn hier een paar van die plekken waar van alles “zit”. Hellevoetsluis was vroeger de marine haven ( Nu Den Helder) en er ligt bv een groot schip in de droogdok (uniek in Europa) die je kunt bezichtigen met kinderen.

• Mevr.Moraal.van.Dijke, 16-06-2013

Je ben met de auto zo in Rockanje leuke bad plaats mooie duinen als je van wandelen hou. Brielle is leuk. Mooie omgeving om te fietsen. en er is als je de boekjes bekijkt veel te doen.En je zit zo in Rotterdam. En hier kan je gezellig winkelen in de buurt. en de bio's is ook niet verweg.

3 vragen over Camping 't Weergors

• thomas, 23-05-2017

vuur stoken op de camping

ik en mijn vriendin zijn op zoek naar een leuke camping aan zee. ik ben een echte scout en hou ook van een lekker vuurtje s'avonds en of een goede barbecue. mijn vraag dan ook of dit mogelijk is op deze camping.

• wil dijkshoorn, 15-08-2013

toilettas vergeten mannen douche

Gisteren waren wij op uw prachtig gelegen camping en heeft mijn man zijn toilettas waarschijnlijk in de herendouche laten staan. Onze vraag is , Heeft iemand hem afgegeven bij de receptie, Het is een zwarte met scheerspulletjes. echte kwast en palmolive scheerschuim (oudderwets groene tube). Ik hoor het graag van u.

Vriendelijke groeten en bedankt voor het aangename verblijf . Ary en wil dijkshoorn.

• Loek Pauwels, 15-09-2010

Vissen

Kan iemand mij wat meer vertellen over de mogelijkheden van (vooral karper)vissen op of in de buurt van 't Weergors?

Bij voorbaat dank.

Suzanne, 17-09-2010

Camping 't Weergors heeft een eigen grote visvijver met daar in veel karpers. (Tot 80 cm. ongeveer) Daar mag door campinggasten vrij gevist worden.

In de buurt is het vooral de vestinggracht en de grote poldersloten. Hiervoor is een vergunning nodig en die is bij de receptie te verkrijgen.

Loek, 17-09-2010

Halo Suzanne,

Hartelijk dank voor je reactie!

Vr.gr. Loek

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands