Bed & Breakfast Quackgors

NederlandZuid-HollandHellevoetsluis
9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

2 Reviews over Quackgors

• 10Dominique D23-04-2019

splendid time

Dit was onovertroffen. We hebben al héél wat b&b's gedaan (van Portugal tot Estland/van Ierland tot Italië) maar qua ligging (1 minuut tot het water), onthaal, ontbijt(!), gastvrouw, de 2 honden en ga zo maar door: perfect!!

• 9Luk04-08-2018

Zijn niet echt b&b’rs, maar meer dan geslaagd !

Beginnen met het weinig niet dan maar, er lopen drie honden rond en als je niet van honden houdt moet je er dus niet zijn, en als je met de motor bent( zoals wij) en ‘s avonds nog eens naar de vesting wil zonder je pak aan te trekken,dan kan het met de fietsen van het huis. Wij hadden als alternatief een lasagne van ah mee. Die werd door de gastvrouw, op haar verzoek, keurig gegaard in de oven, borden en bestek op tafel. Zalig. Mooie kamer, met badkamer zoals het hoort. Ik was mijn tandpasta vergeten, maar ook dat lag in het mandje. En het ontbijt, teveel van het goede. Je zit wel niet meteen aan zee, maar de duinen langs de Haringvliet zijn op 5’ lopen. En de gastvrouw heeft ook nog een zinvol verhaal .👍

Bed & Breakfast Quackgors info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV