Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Zeeland ****

Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Zeeland

WebsiteLink naar website

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Poort van Zeeland voor je op een rij gezet:

168 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Zeeland in het Nederlands

• Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het is een fantastisch mooi resort met veel faciliteiten voor de kinderen en ook een zeer goed restaurant

Gezellig en rustig

Kristel, 27-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

De huisjes zijn ruim. Het eten in het restaurant was zeer lekker en vlotte bediening. aangename drukte. Het winkeltje is wel beperkt in keuze. Eens het resort volledig afgewerkt is zal het nog beter worden denk ik.

Strand, duinen en indoor spelen

Sandra, 1-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Heel erg genoten van ons chalet, het strand en het spelen voor de kids. En wat wordt het park mooi!

Veel geluidsoverlast

Ada, 3-8-2017
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Al 11 jaar genoten in ons huisje op voormalig camping de Quack (foto is trouwens gedateerd, is nog van de Quacktijd).

Sinds de overname door Europarcs al het hele seizoen ontzettend veel herrie door werkzaamheden. 'Netjes' klagen helpt niet, mailen ook niet. Elke ochtend om 7.00 uur bulldozers op 3 meter afstand met luidruchtige werknemers.

nooit meer

gast, 8-6-2017

slechte service, kantine/restaurant dicht, alleen onbekende merken bier, bierkaart klopt niet. Speeltuin grenst aan waterpartij waar je geen zicht op hebt vanaf het terras.

Kinderen vonden het geweldig.

Samshuijzen, 18-8-2016

Terwijl wij de caravan op z'n plaats zetten waren de kinderen al verdwenen in de adventerdome. Ze vonden het geweldig, binnen buiten binnen en weer buiten.

We hadden een hele ruime plek op de duinpan. Een nieuw stuk waar de beplanting nog moet aangroeien, dit merk je wel aan de wind. Maar dit wisten we van tevoren doordat we onszelf goed geïnformeerd had via de site en reviews.

Een maal wezen eten bij t restaurant was voor herhaling vatbaar. We zijn ook op zaterdag bij 80/90 party wezen kijken (va20u) maar daar was weinig animo voor.

We hadden problemen met onze caravan/stroom. De (td)medewerkers hebben hun uiterste best gedaan om ons te helpen.

Prima uitvalsbasis richting verschillende kanten.

Al met al hebben wij een fijne vakantie gehad en hadden nog wel langer willen blijven.

Camping de Quack, Marketing en communicatie, 19-8-2016
    Bedankt voor de mooie review. Wij zijn blij om te horen dat jullie verblijf bij ons zo goed is bevallen. Hopelijk tot snel!

Leuke vakantie gehad!

Kawi, 15-8-2016

Onlangst 2 weken gekampeerd. Mooie ruime plek! Sanitair perfect schoon en voldoende wc papier aanwezig. Heel veel vaste staplaatsen op de camping, maae vonden wij niet heel hinderlijk. We hebben een leuke vakantie gehad, voor de kinderen is de adventuredome een ideale uitkomst. Het animatieteam viel ons wel behoorlijk tegen; onervaren jonge giechelende medewerkers, slechte organisatie en vooral voor kleine kindjes werd er niets georganiseerd. Ook werd er in de activiteitengids die je bij aankomst krijgt vaak over Ed Venture geschreven, maar in de hele 2 weken hebben we dit karakter nog nooit gezien. Hierdoor zullen we volgende keer een camping opzoeken die meer voor onze kleine kinderen te bieden heeft.
    Camping de Quack, Marketing en communicatie, 19-8-2016
    Bedankt voor uw review! Sinds de komst van Adventuredome op de camping is er een hoop plezier bij gekomen. Wij vinden het vervelend om te horen dat we dan deze zomer de kleintjes te weinig hebben geboden, maar dat is een verbeterpunt voor de komende vakanties.

Van den Toorn, 10-8-2016

Voor de kinderen lekker veel speel gelegenheid zowel binnen als buiten. Dichtbij het Haringvliet strand en het Noordzee strand. Schoon sanitair wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt.
    Camping de Quack, Marketing en communicatie, 10-8-2016
    Bedankt voor uw mooie review! Wat leuk om te horen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons op de camping.

Nette camping

André jansen, 9-8-2016

Zeer nette en royale camping,enige minpunten of verbetering meer toilet gebouwen en water punten op de plekken
    Camping de Quack, Marketing en communicatie, 10-8-2016
    Bedankt voor uw review. We nemen uw feedback mee en zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons op de camping.

Fantastish

C Stroosnijder., 3-8-2016

Strand op loopafstand ,fijne camping ,aardige mensen ,gemoedelijk voor de jeugd kan er wel iets meer zijn !
    Camping de Quack, Marketing en communicatie, 10-8-2016
    Bedankt voor uw review. Wij nemen uw feedback mee en zijn van plan om meer te ondernemen voor de jeugd tussen 12 en 18 jaar. Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons op de camping!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Zeeland in Hellevoetsluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Zeeland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Zeeland scoort een 7.98 uit 10 op basis van 180 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: