Vakantiepark
7,7

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,5

Bij Hellevoetsluis ligt Europarcs Resort Poort van Zeeland. Het animatieteam maakt er elke dag een feestje van voor de kinderen. Daarnaast is er ook een groot in- en outdoor speelparadijs op het park. Vanaf de camping loop je in 10 minuten naar het strand. Pak de auto en rijd naar Rockanje. Ook ben je binnen 45 minuten in Rotterdam.

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Poort van Zeeland voor je op een rij gezet:

Direct boeken

201 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Zeeland in het Nederlands

Steve Bracke,
14-4-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Ik was hier nu voor de derde keer en er komt zeker een volgend verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

De Vriendt Kristel,
14-4-2019
  • Onderkomen10

Nieuwe huisjes, perfect in orde. Vriendelijke mensen. Lekker restaurant. Honden welkom.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel erg leuk.

Marian Kranenborg,
11-4-2019
  • Onderkomen9

Het was goed verzorgd. Ik heb een super leuke schilderworkshop gevolgd. Ik vond het erg leuk.

Gereisd zakelijk in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Onderkomen9

Mooi park in aanleg. Prachtige chalets, ruim en schoon. Dichtbij het strand om effen heerlijk uit te waaien. Je kunt er ook heerlijk fietsen door de duinen naar Oostvoorne. Hellevoetsluis is een gezellige stad. Een prachtige vesting, met vele terrasjes. Vriendelijk personeel, van receptie tot schoonmaakpersoneel. Behalve de park manager, die loopt met zo'n sacherijnig en zuur gezicht , waar nauwelijks een vriendelijk woord van af kan.

Gereisd met partner in februari 2019

Twijfel je nog? Ga gewoon!

Pascal,
23-1-2019
  • Onderkomen9

Zoover vroeg of ik wilde reviewen, heb een mooie ervaring over gehouden, dus ik dacht; waarom niet. Het park is een van de mooiere die ik gezien heb. Nieuwe chalets die in de duinen gebouwd zijn. Prima wandelomgeving, maar op de fiets kun je ook prima toeren. Leuk ook vestingstadjes in de buurt. Ik heb er heerlijk kunnen ontspannen en raad iedereen aan dit park eens aan te doen!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Een mooi park in strand thema.

Corina,
27-11-2018
  • Onderkomen9

Poort van Zeeland is een gezellig park met mooie huisjes. Wat ik echt een verrassing vond was dat het thema duinen in het hele park terug te vinden is. Het receptiegebouw is niet heel mooi van buiten, maar de nagemaakte duinen ervoor maakt een hoop goed. Zelfs tussen de parkeerplaatsen voor het park hebben ze duintjes gemaakt. Erg leuk! Ook in het chalet mooie schilderijen met strand. Er staan veel prullenbakken op het resort. Het park ziet er mooi schoon uit. Het ligt vlakbij het strand.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitgewaaid

Pauline,
7-10-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Dat het het ideaal is met je hond. Mooie huisjes waar je gewoon goed vertoeven. Zelfs netflix en Amazon op de tv. Fijn dat toen het weer even wat minder was. En er zat een sunshouwer in het huisje. Oh wat was dat een lekkere aangename verrassing. En wat fijn dat het strand op 5min lopen echt maar 10 a 15 cm diep is en dat 10 meter ver. Ideaal om de bal voor je hond ver het water in te gooien.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vermaakt, maar komen niet terug

Amber,
12-9-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

De incheck verliep niet lekker. Wij hebben twee uur moeten wachten op ons huisje (na 15:00 uur). Voor het wachten kregen wij 3 gratis drankjes aangeboden. De medewerkster van de snackbar vertelde dat wij geen koffie of thee konden krijgen, omdat zij niet naar het restaurant kon lopen. Dit kwam onvriendelijk over. Eenmaal in ons huisje aangekomen zag het er leuk en knus uit. Helaas was de badkamer niet helemaal schoon en met name het toilet. Van te voren hadden wij handdoeken bij besteld, maar deze hadden wij niet gekregen bij de receptie. De receptie was al gesloten toen wij erachter kwamen, maar gelukkig kwamen we nog een medewerker van de receptie tegen. Het park is nog vrij kaal, omdat het in aanbouw is. Dit is ook terug te lezen op de website. Er is nog niet zoveel te doen en het zwembad schijnt nog gebouwd te worden. Je moet er vooral op uit gaan. Leuke plaatsjes bezoeken als: Middelburg, Rockanje, etc. De stranden zijn mooi!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Voor ons waarschijnlijk geen 2e keer.

Nathalie,
5-9-2018
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Laten we deze review beginnen bij het inchecken. Wij waren er iets voor 15.00. Konden wel vast inchecken maar sleutel liet nog even een kwartier op zich wachten. Geen probleem. Daarna konden we naar ons huisje. Nummer 128. In het eerste opzicht prima huisje. Nadat ons zoontje van 13maanden een half uurtje had gekropen zagen we al snel dat de vloer niet goed wordt gedweild. Met de dweil uit het welkomstpakket het grootste gedeelte even gedweild en het doek was pikzwart. Helaas. Kwa schoonmaak moeten nogal net de puntjes op de i. Hier weinig last van overlast. Wel is de Wi-Fi heel erg slecht. Praktisch geen Wi-Fi van 12.30 tot 21.00. Supermarkt is echt heel erg beperkt. Zowel ook de broodjes en ze gaan erg laat open. Snackbar prima. Speeltuin verouderd. Slagbomen staan dag en nacht open en er is geen controle in de nacht aanwezig. Strand prima te lopen via het pad van het restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top, komen zeker weer een keer.

Anco,
3-9-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten10

Schitterend park in ontwikkeling. Echt een mooi weekend gehad met partner in het knusse Lodge parkje. 14 Lodges in een hele knusse omgeving waar niemand anders doorheen kan gaan. Strand op 10 min loopafstand. Behulpzame mensen aan de receptie en bar/restaurant voldoet geweldig voor een fantastisch weekend wat wij hebben gehad, we zijn niet eens van het park af geweest Kom er graag een keer terug en ben benieuwd hoe het er volgend jaar uit ziet.

Gereisd met partner in september 2018

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Zeeland in Hellevoetsluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Zeeland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.