Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Zeeland

7,2

• Onderkomen8,2
  • Activiteiten6,7

Omschrijving
Bij Hellevoetsluis ligt Europarcs Resort Poort van Zeeland. Het animatieteam maakt er elke dag een feestje van voor de kinderen. Daarnaast is er ook een groot in- en outdoor speelparadijs op het park. Vanaf de camping loop je in 10 minuten naar het strand. Pak de auto en rijd naar Rockanje. Ook ben je binnen 45 minuten in Rotterdam.

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Poort van Zeeland voor je op een rij gezet:

Laatste review
  • Activiteiten7

Poort van Zeeland is een gezellig park met mooie huisjes.

Wat ik echt een verrassing vond was dat het thema duinen in het hele park terug te vinden is. Het receptiegebouw is niet heel mooi van buiten, maar de nagemaakte duinen ervoor maakt een hoop goed. Zelfs tussen de parkeerplaatsen voor het park hebben ze duintjes gemaakt. Erg leuk! Ook in het chalet mooie schilderijen met strand.

Er staan veel prullenbakken op het resort. Het park ziet er mooi schoon uit.

Het ligt vlakbij het strand.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

196 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Zeeland in het Nederlands

Een mooi park in strand thema.

Corina,
27-11-2018
  • Activiteiten7

Poort van Zeeland is een gezellig park met mooie huisjes.

Er staan veel prullenbakken op het resort. Het park ziet er mooi schoon uit.

Het ligt vlakbij het strand.

Uitgewaaid

Pauline,
7-10-2018
  • Activiteiten4

Dat het het ideaal is met je hond. Mooie huisjes waar je gewoon goed vertoeven. Zelfs netflix en Amazon op de tv. Fijn dat toen het weer even wat minder was. En er zat een sunshouwer in het huisje. Oh wat was dat een lekkere aangename verrassing. En wat fijn dat het strand op 5min lopen echt maar 10 a 15 cm diep is en dat 10 meter ver. Ideaal om de bal voor je hond ver het water in te gooien.

Vermaakt, maar komen niet terug

Amber,
12-9-2018
  • Activiteiten6

De incheck verliep niet lekker. Wij hebben twee uur moeten wachten op ons huisje (na 15:00 uur). Voor het wachten kregen wij 3 gratis drankjes aangeboden. De medewerkster van de snackbar vertelde dat wij geen koffie of thee konden krijgen, omdat zij niet naar het restaurant kon lopen. Dit kwam onvriendelijk over. Eenmaal in ons huisje aangekomen zag het er leuk en knus uit. Helaas was de badkamer niet helemaal schoon en met name het toilet.

Van te voren hadden wij handdoeken bij besteld, maar deze hadden wij niet gekregen bij de receptie. De receptie was al gesloten toen wij erachter kwamen, maar gelukkig kwamen we nog een medewerker van de receptie tegen.

Het park is nog vrij kaal, omdat het in aanbouw is. Dit is ook terug te lezen op de website. Er is nog niet zoveel te doen en het zwembad schijnt nog gebouwd te worden. Je moet er vooral op uit gaan. Leuke plaatsjes bezoeken als: Middelburg, Rockanje, etc.

De stranden zijn mooi!

Direct boeken

Voor ons waarschijnlijk geen 2e keer.

Nathalie,
5-9-2018
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Laten we deze review beginnen bij het inchecken. Wij waren er iets voor 15.00. Konden wel vast inchecken maar sleutel liet nog even een kwartier op zich wachten. Geen probleem. Daarna konden we naar ons huisje. Nummer 128. In het eerste opzicht prima huisje. Nadat ons zoontje van 13maanden een half uurtje had gekropen zagen we al snel dat de vloer niet goed wordt gedweild. Met de dweil uit het welkomstpakket het grootste gedeelte even gedweild en het doek was pikzwart. Helaas. Kwa schoonmaak moeten nogal net de puntjes op de i. Hier weinig last van overlast. Wel is de Wi-Fi heel erg slecht. Praktisch geen Wi-Fi van 12.30 tot 21.00. Supermarkt is echt heel erg beperkt. Zowel ook de broodjes en ze gaan erg laat open. Snackbar prima. Speeltuin verouderd. Slagbomen staan dag en nacht open en er is geen controle in de nacht aanwezig. Strand prima te lopen via het pad van het restaurant.

Top, komen zeker weer een keer.

Anco,
3-9-2018
  • Activiteiten10

Schitterend park in ontwikkeling.

Echt een mooi weekend gehad met partner in het knusse Lodge parkje.

14 Lodges in een hele knusse omgeving waar niemand anders doorheen kan gaan.

Strand op 10 min loopafstand.

Behulpzame mensen aan de receptie en bar/restaurant voldoet geweldig voor een fantastisch weekend wat wij hebben gehad, we zijn niet eens van het park af geweest

Kom er graag een keer terug en ben benieuwd hoe het er volgend jaar uit ziet.

We ons geweldige geanimeerd.

Johan van Lenthe,
27-8-2018
  • Activiteiten10

We hebben 2 geweldige weken gehad op dit park, niet vanwege het gemis van het zwembad of het gemis van een mooi strand. Het huisje was daar en tegen ontzettend mooi. Zag er schoon en modern uit. De kinderen hebben zich vermaakt in de adventure dome hoewel het speelapparatuur er erg verouderd uit zag en sommige dingen echt aan vervanging toe zijn. Trampolinespringen kon alleen tegen betaling, het restaurant was prima, mooi interieur, de snackbar had een uitgebreid assortiment maar het campingwinkeltje weer niet.. Maar het allermooiste en leukste van de hele vakantie was de animatie. Er was bijna elke dag wel way te doen voor de kinderen. De meiden van de animatieteam waren ontzettend enthousiast en betrokken. Er waren leuke activiteiten, knutsel activiteiten spelletjes, quizzen, pyjama party etc. Te veel om op te noemen. Wat we dan ook het meeste gaan missen na de vakantie de dames. Bedankt e en v voor de geweldige tijd.

Lekker, maar te veel 'net niet'.

Mandy A.,
24-8-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Het huisje dat wij hadden, een vierpersoons chalet was absoluut mooi. Knus, gezellig. Wel heel klein, wij waren er met 2 mensen. Met 4 was het te klein denk ik. De slaapkamer beneden is klein, maar prima. Je kunt hem alleen afsluiten met een gordijn. Het park zelf viel tegen. Er werd nog veel gewerkt met graafmachines, het is nog heel leeg en zelfs saai. Restaurant was nauwelijks open en winkeltje op het park is meer een plank in de friettent. Ook het strand is een eind lopen en is niet echt een strand te noemen. Je kunt beter een paar min. rijden naar Rockanje ofzo. De eerste avond was er nog brand in een plantenbak voor onze chalet die mijn vriend en de Duitse buurman geblust hebben. Maar daar hebben we niet eens echt een dankjewel voor gehoord. Was een lekker weekje, maar niet echt voor herhaling vatbaar.

Ik niet meer

Ikke,
  • Activiteiten4

Nieuwe huisjes van 4personen zijn veel te klein zouden max met 3mogen geboekt zijn was hier met men kindjes en man kindje van 6j kon niet eens rechtstaan in de slaapruimte boven is meer een zoldernok en ook geen ruimte om een babybedje te zetten ze zijn wel modern en ook restaurant is gesloten maandag en dinsdag ga je iets melden aan de balie kunnen je nooit verder helpen kunnen ook niet zeggen wat er van stadjes is slaagt zeker tegen en dat voor de prijs nee hier boek ik niet meer

Super cool

Damian,
  • Activiteiten10

Ik ben voor 3 weken in poort van zeeland gegaan en opeens zag ik het Animatie team Ik vind ook dat er eens een keer lasergame moet komen .

Novelle,
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Ik ben novelle en ben 12 jaar en ben deze vakantie naar poort van Zeeland geweest met mijn papa en heb het hier naar mijn zin. Gehad vooral met het leuke animatie team het zou wel leuk zijn als er meer voor oudere kinderen komt op het programma ook vind ik de frietjes van de snackbar lekker

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Zeeland in Hellevoetsluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Poort van Zeeland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.