Vakantiepark Citta Romana

Vakantiepark Citta Romana

• Activiteiten5,4
  • Onderkomen6,7

157 reviews over Vakantiepark Citta Romana in het Nederlands

Eerste Kerst in Nederland, gewoon Super.

Didier Buyle, 25-12-2017
  • Onderkomen9

Aangekomen 23/12 aangemeld op receptie heel vriendelijk onthaal en sleutel gekregen met de nodige uitleg. "Canna Palustre" was tip top in orde. Ontbijt service besteld voor de volgende morgen. Daar was iets mis gegaan. Niet druk over gemaakt maar uitleg gaan vragen. Hebben hun 100X verontschuldigd en de volgende ochtend ruimschoots goed gemaakt (waarvoor nogmaals dank) We hebben met Kerstavond het Restaurant bezocht en keuken was super. 5 volwassenen 1 kind. Personeel is super vriendelijk. Onze volgend Kerst zal daar terug zijn. Omgeving is ook heel rustig en mooi (de honden waren ook tevreden) Ik begrijp hier de vorige reacties niet goed.

Nooit meer

Anoniem, 13-10-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Hele vieze huisjes, stonk naar oud bier en verschaalde sigarettenrook. Wij hebben 3 schoonmaaksters aangesproken maar zij gaven aan niet betaald te worden en wanneer ze wel betaald krijgen dat het standaard 15 uur te weinig is dus ze gingen er niets aan doen. Verder veel overlast van de oostblokkers en het is een kindonvriendelijk park. Nooit meer voor ons dus.

Nooit meer

Bontes, 30-7-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

De huisjes zijn gedateerd.niet goed schoon.warm water is verschrikkelijk hele dunne straal.

Na beeidigen van vakantie vergat mijn dochter haar knuffels waar ze zeer aan gehecht is vergeten.

Na vele malen gebeld te hebben (ook nog zelf langs geweest en huisje gescheckt niets gevonden.maar schoonmaaksters waren net geweest en die hadden ook niets gevonden wat niet kon.

Dus konclusie zij hebben het zelf gehouden lekker personeel daar .

Grote domper ga er nooit meer heen.

We hebben een aantal aanbieders voor Citta Romana voor je op een rij gezet:

Mooi vakantiepark met goede service

Gerard, 29-6-2017
  • Onderkomen9

Ruime huizen (doppio) met grote tuin. De hond kon ook mee. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

mooie plek maar toch nooit meer!!

Theo, 4-6-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Citta romana is absoluut geen familie park, omdat 80% van de huizen bewoond worden door Polen en anderen die in Nederland werken!

Op zich geeft dat niets, maar dan moet je de overige huizen niet aan families verhuren, in het weekend verscheidene dronken Polen over het park zien zwalken!

Geeft niet echt een goed gevoel! Parkwinkel heeft niks te bieden ,kan ok niet met n oppervlakte van 15 vierkante meter! Kleine bar en het eten in het restaurant ook niet lekker!

Alles bij elkaar erg jammeromdat de omgeving wel heel mooi is! Hier gaan wij niet meer naar toe!

Heerlijk park met mooie huisjes!

Mariëlle Kwinten, 10-5-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Zomer en winter altijd fijn hier! De huisjes aan de vijver zijn het mooist.

Mooi park!!

Beldman, 1-5-2017
  • Onderkomen9

Heel mooi park met leuke huisjes.....goede locatie....lopend naar het strand.

Huisdieren mogen mee.

Vriendelijke medewerkers

De bungalow zag er prima schoon en netjes uit!!!!

Echt een aanrader

Schoon, gezellig en klantvriendelijk.

Marco, 9-3-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We konden voor 15:00 uur het huisje al in, alles was keurig netjes schoon en rook fris in het huisje. Bedden en badkamers zagen er prima uit. Ook de extra koelkast, wasmachine en droger waren top!

Vuurwerk vrij park

Familie Jellema en familie Dekker, 2-1-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Wij boekten dit park omdat het op 31 december vuurwerk vrij zou zijn, Dus Niet, vanaf 20.00 uur gewoon (helaas ) vuurwerk

Bij het inchecken attenderen de mensen van de receptie er ons zelf nog op dat er geen vuurwerk mag worden! !!!

Dus dit park adverteerd met iets als lokkerdje 460,00 euro voor 3 dagen En Geen VuurwerkVrij Park

SCHANDE

1 nachtje ipv hotel, meer dan prima.

Stefan, 13-11-2016
  • Onderkomen7

Strand is wel even lopen en niet echt een strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Citta Romana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Citta Romana in Hellevoetsluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Citta Romana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Citta Romana scoort een 6.96 uit 10 op basis van 161 reviews.