Vakantiepark Citta Romana

162 reviews over Vakantiepark Citta Romana

• 2018
    9Mariëlle19-08-2018

Geweldig!

Heerlijk rustig, mooie huisjes aan het water! Vriendelijk personeel en dichtbij alle uitvalswegen.

• 10Onderkomen
    • 6Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Didier Buyle25-12-2017

Eerste Kerst in Nederland, gewoon Super.

Aangekomen 23/12 aangemeld op receptie heel vriendelijk onthaal en sleutel gekregen met de nodige uitleg. "Canna Palustre" was tip top in orde. Ontbijt service besteld voor de volgende morgen. Daar was iets mis gegaan. Niet druk over gemaakt maar uitleg gaan vragen. Hebben hun 100X verontschuldigd en de volgende ochtend ruimschoots goed gemaakt (waarvoor nogmaals dank) We hebben met Kerstavond het Restaurant bezocht en keuken was super. 5 volwassenen 1 kind. Personeel is super vriendelijk. Onze volgend Kerst zal daar terug zijn. Omgeving is ook heel rustig en mooi (de honden waren ook tevreden) Ik begrijp hier de vorige reacties niet goed.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 1Anoniem13-10-2017

Nooit meer

Hele vieze huisjes, stonk naar oud bier en verschaalde sigarettenrook. Wij hebben 3 schoonmaaksters aangesproken maar zij gaven aan niet betaald te worden en wanneer ze wel betaald krijgen dat het standaard 15 uur te weinig is dus ze gingen er niets aan doen. Verder veel overlast van de oostblokkers en het is een kindonvriendelijk park. Nooit meer voor ons dus.

• 1Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 3Bontes30-07-2017

Nooit meer

De huisjes zijn gedateerd.niet goed schoon.warm water is verschrikkelijk hele dunne straal. Na beeidigen van vakantie vergat mijn dochter haar knuffels waar ze zeer aan gehecht is vergeten. Na vele malen gebeld te hebben (ook nog zelf langs geweest en huisje gescheckt niets gevonden.maar schoonmaaksters waren net geweest en die hadden ook niets gevonden wat niet kon. Dus konclusie zij hebben het zelf gehouden lekker personeel daar . Grote domper ga er nooit meer heen.

• 2Onderkomen
    • 2Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Gerard29-06-2017

Mooi vakantiepark met goede service

Ruime huizen (doppio) met grote tuin. De hond kon ook mee. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 6Theo04-06-2017

mooie plek maar toch nooit meer!!

Citta romana is absoluut geen familie park, omdat 80% van de huizen bewoond worden door Polen en anderen die in Nederland werken! Op zich geeft dat niets, maar dan moet je de overige huizen niet aan families verhuren, in het weekend verscheidene dronken Polen over het park zien zwalken! Geeft niet echt een goed gevoel! Parkwinkel heeft niks te bieden ,kan ok niet met n oppervlakte van 15 vierkante meter! Kleine bar en het eten in het restaurant ook niet lekker! Alles bij elkaar erg jammeromdat de omgeving wel heel mooi is! Hier gaan wij niet meer naar toe!

• 8Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 8Mariëlle Kwinten10-05-2017

Heerlijk park met mooie huisjes!

Zomer en winter altijd fijn hier! De huisjes aan de vijver zijn het mooist.

• 8Onderkomen
    • 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Beldman01-05-2017

Mooi park!!

Heel mooi park met leuke huisjes.....goede locatie....lopend naar het strand. Huisdieren mogen mee. Vriendelijke medewerkers De bungalow zag er prima schoon en netjes uit!!!! Echt een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9Marco09-03-2017

Schoon, gezellig en klantvriendelijk.

We konden voor 15:00 uur het huisje al in, alles was keurig netjes schoon en rook fris in het huisje. Bedden en badkamers zagen er prima uit. Ook de extra koelkast, wasmachine en droger waren top!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

• 5Familie Jellema en familie Dekker02-01-2017

Vuurwerk vrij park

Wij boekten dit park omdat het op 31 december vuurwerk vrij zou zijn, Dus Niet, vanaf 20.00 uur gewoon (helaas ) vuurwerk Bij het inchecken attenderen de mensen van de receptie er ons zelf nog op dat er geen vuurwerk mag worden! !!! Dus dit park adverteerd met iets als lokkerdje 460,00 euro voor 3 dagen En Geen VuurwerkVrij Park SCHANDE

• 6Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in december 2016

13 tips over Vakantiepark Citta Romana

• margriethubert, 03-05-2014

Kijk bij het boeken wat het aantrekkelijkst is m.b.t. de prijs ( een fietsarrangement of het alleen huren van de villa). Voor ongeveer 15 euro boek je een lazy sunday arrangement erbij ( 1 x ontbijt en je hoeft de villa pas om 17.00 uur te verlaten, kan iedere dag geboekt worden) Heerlijk om elektrische fietsen te reserveren i.p.v. gewone fietsen. Het ontbijt kan ook bezorgd worden in de villa. Relax beging van de dag en de picknickmand is ruim gevuld.

• Astrid, 06-03-2014

Er is een grote vijver aanwezig dus let wel op met kleine kinderen zonder zwemdiploma. Sommige bungalows grenzen direct met tuin aan de vijver.

• Arda, 11-10-2013

Góede maaltijden, die gratis thuisbezorgd worden... Mooie fietsomgeving, Hellevoetsluis mooi, sfeervol oud stadje, veel winkelmogelijkheden.. wij helaas slecht weer, met de auto op pad, Voldoende te bezoeken op Voorne Putten...

6 vragen over Vakantiepark Citta Romana

• Els, 01-06-2016

Mini markt

Hallo heb een vraagje is er mini markt aanwezig in citta Ramana graag reactie

• Maaike, 30-04-2014

Handdoekenpakket

Wat houdt het handdoekenpakket precies in?

margriethubert, 03-05-2014

Wij nemen altijd voor een weekend wat extra handdoeken mee. Er ligt een handdoekenpakket klaar maar voor ons bestaat het pakket uit onvoldoende handdoeken

• coolen, 29-07-2012

kluisjes

wie weet of er een mogelijkheid is om een kluisje te huren?

Linsey Slater, 13-08-2012

Geachte familie Coolen,

Bedankt voor uw vraag. In iedere villa zit een kluis. Hiervoor hoeft u niet extra te betalen.

Wanneer u meer vragen heeft kunt u mij bereiken op 0181-334455.

Met vriendelijke groet,

• ZwembadBinnenzwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 14 minuten lopen, 5 minuten met de auto

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, Wasmachine

• ReceptieLate check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesComputerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen