Bed and Breakfast
Weer vandaag2°-5°
9,7

2 reviews over Bed and Breakfast BoerenBed & Brood De Verwondering in het Nederlands

prima, ruim, verzorgd verblijf

L. Moonen,
26-5-2017

Verblijf was prima in orde, kamer en ontbijt.

Geen minpunten

Gereisd met partner in mei 2017

Echt super!

Hermineke
12-2-2011

Mooie grote, ruimte kamers. Schitterend uitzicht in het Groene Hart. Rustige plek, met alle ruimte om op bij de koeien en paarden te kijken. Gezellige gastheer & vrouw.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast BoerenBed & Brood De Verwondering in Goudriaan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast BoerenBed & Brood De Verwondering zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.