Hotel Keizerskroon

NederlandZuid-HollandGouda

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Keizerskroon voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 4 reviews

8.3FantastischScore uit 4 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Keizerskroon

• 9Paul Bart02-02-2015

Leuk klein hotel

Leuk hotel, hartelijke ontvangst, prima service en ontbijt, dicht bij het centrum van Gouda en toch heerlijk rustig. Prima bedden, lekkere douche. Een absolute aanrader!

• 9Fokke en Erna Terpstra26-09-2010

Gezellig leuk hotel

Wij hebben een weekendje in dit hotel gezeten, erg gezellig, het is klein maar erg knus Het is geen luxe maar dat weet je leuke oude kamers met goede bedden douche wc meer dan genoeg voor een weekend je bent er toch alleen om te slapen er was zelfs tv en een waterkoker met koffie en thee, nou dat is bij duurdere luxe hotels wel anders, Het eten s'morgen was prima heel veel keus, in broodjes beleg ei, fruit yogurt enz aardige mensen, we gaan zeker een keer terug en naar dit hotel nogmaals bedankt was erg gezellig

• 5René en Jacqueline05-03-2010

Logeren op zolder bij Opa en Oma

Wij verbleven hier op een koude winterdag en hadden een zolderkamer. Het leek op de zolder bij opa en oma, maar helaas lag er geen kruik. Op een draf naar de Hema voor een dikke flanellen pyama want de wind kwam via het dakraam naar binnen. Eenvoudige gescheiden bedden en eenvoudige douche en toilet op de gang. Bij wastafel kan je niet rechtop staan vanwege het dak. Vriendelijke mensen, ontbijt was vers maar niet zo uitgebreid als je zou verwachten van een hotel, eigenlijk net zoals thuis op zondagmorgen. Nee prijs/kwaliteit is niet in verhouding. Wij gaan er niet meer heen.

• 10bart dijkstra21-07-2009

Heel leuk hotel!

Wij hebben 1 nachtje geslapen in dit leuke hotel vlakbij/in het centrum van Gouda. We hebben een zeer prettig verblijf gehad, vriendelijke service, heerlijk geslapen en uitgebreid ontbijtbuffet. Zeker aan te raden om hier te verblijven!

• 8R van Gent14-08-2005

Gezellig hotel met vriendelijk ontvangst. Goed en uitgebreid ontbijt met ruime keuzemogelijkheden. Het hotel is sfeervol ingericht en de eigenaars zijn erg service gericht. Het verblijf was zeer aangenaam.

Hotel Keizerskroon info

• HuisdierenBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij