Hotel Campanile Gouda

Hotel Campanile Gouda

5 tips over Hotel Campanile Gouda

rodofumi, 28-6-2015

Gehorige kamers, dus oordopjes mee...

Gouda is zeer de moeite waard om te bezoeken

stanklijs, 29-6-2014

Breng zeker een bezoek aan het centrum van Gouda heel goed te voet te bereiken vragen bij de receptie.

Als je voor meerdere dagen gaat, neem dan fietsen mee want er liggen mooie fietsroutes die je kunt beginnen bij het hotel.

mirjam, 10-7-2013
Als je auto heb zou ik hier zitten ik denk als je in centrum zit flink meer betaald voor hotel kamer. Verder kun je hier tegen over hotel naar woon en doe het zelf zaak gaan. Kwantum zit tegen over. En je kunt bedden testen bij Jysk. (als je hotel bed zo lekker lag en je wil iets vergelijkbaar) hoe dan ook je blijft dan in hotel sfeer;)

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Gouda voor je op een rij gezet:

A.Uithol, 24-9-2012
Zo te lezen waren wij niet de enige gasten die de tv niet aan konden zetten. Wellicht handig om ergens bij de kamerinformatie het onderste ronde knopje aan de zijkant te vermelden ?
gerda, 18-6-2012
gouda is een mooie stad om een dagje uit te gaan, veel cultuur

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Gouda voor je op een rij gezet: