Hotel Campanile Gouda

32 reviews over Hotel Campanile Gouda in het Nederlands

Nooit meer

V Maas
15-9-2018

Ontbijt extra bijgeboekt 23 voor 2. Je kon tot 11 u eten. We waren er om 935 nou wat was er nog broodje met droogworst...kop koffie en koud eitje. Toen ik vroeg of ik omelet of spek kon krijgen want daar waren lege bakken van ..kreeg ik sorry nee dat gaat niet is groep v 60 geweest nou?. Niks bijgevuld dieptriest.

Geen privacy!

Kar
4-7-2018

Was leuk voor een nacht, maar kon niet slapen, want de gordijnen waren doorzichtig. Waardoor er veel licht naar binnen kwam. In de ochtend kon iedereen die langs liep je kamer binnen kijken. Over privacy gesproken NIET dus. Als ik een hotelkamer boek verwacht ik wel wat privacy anders kan ik net zo goed in de openlucht gaan slapen.

Nooit meer

Petra
13-2-2018

De ligging is uitstekend als je in het Groene Hart op pad wilt, vlak bij de autobaan.

Maar doordat de deuren niet afdoende sloten, de hele nacht herrie van de autobaan gehad en de centrale afzuiging maakt een klereherrie. De hele nacht geen oog dichtgedaan. Slechts één nacht gebleven, daarna vertrokken.

Bij uitchecken verteld waarom. Als compensatie werden al onze reeds betaalde ontbijtjes gerestitueerd. Dank daarvoor!

Nooit meer!

John de Reiger
29-9-2017

Het hele hotel is gewoon ruk, het personeel en het eten plus de slaapkamers... ongeloofelijk.

-Spinnenraggen

-Haren van andere mensen

-Kussens niet schoon

-WC vies

-Douche vies

-TV.... uhmja.... vettig, stof etc

Prima overnachting voor de prijs

MaschaG
28-9-2017

Voor een festival een nacht geboekt. Goede prijs kamer. Ontbijt, € 11,50 p/p wel duur. Kamer en badkamer gedateerd maar schoon, lange bedden en flatscreen TV en waterkoker koffie/thee. Ik miste een koelkastje. Rolluiken nodig i.v.m. geluid snelweg. Ontbijt in het weekend tot 11.00 uur. Om 10.30 was heel veel op, aanvullen duurde lang. Parkeren voor de deur. Niet gezellig, maar voldeed aan de verwachting en het was een leuk (bier)festival in Bodegraven

Prima hotel, qua bereikbaarheid én prijs-kwaliteit

Antoinette Reijnen
1-5-2017

Prima hotel. Goed bereikbaar én goede prijs-kwaliteitverhouding. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Goed ontbijt. Veilige parkeergelegenheid.

Gezellig, ik wil zeker terugkomen!

Miriam
22-6-2016

Het hotel ligt op een industrieterrein met daarnaast een drukke baan, maar we hebben daar geen last van gehad. Kamers bijna geluiddicht, rolluiken aanwezig, klein maar gezellig. Op loopafstand van Gouda of snel met de auto. Wandelroute start direct naast het hotel, zalig wandelen met ons hondje. Heel vriendelijk en gedienstig personeel, van receptionist(e) tot poetspersoneel. Heel proper, goede service, lekker eten. Ons hondje was meer dan welkom. Wij gingen echt om eens uit te rusten en daar zijn we zeker in geslaagd!

Prima plek voor 1 á 2 nachten

rodofumi
28-6-2015

Het voordeel van een Campanile hotel is dat je weet wat je krijgt. Wat opviel was de ruime eetkaart en goed + uitgebreid ontbijt. Verder erg vriendelijk personeel wat alles met een lach deed. Kamer was schoon, wel wat harde bedden en dunne dekbedden.

prima hotel

H de Bruyn
18-11-2014

Prima Hotel voor 1 of 2 nachtjes. Kamers zijn klein maar netjes en schoon . personeel erg vriendelijk.

en het ontbijt was goed.

prima

karin
26-8-2014

Geboekt met veiling. Goed hotel voor een of 2 nachten, goede (hardere) bedden,goede badkamer en schoon.Ligging is iets minder maar voor fietsuitjes prima uitvalsbasis. Met (ov-)fiets in 10 minuutjes in centrum.Wat ik wel storend vond was toch wel de herrie van de snelweg, zeker als je het raam moet openzetten als het warm is omdat er geen airco is.(rolluik en horren,dat dan weer wel) Het personeel is super, zeer vriendelijk. Gouda is een prachtige stad, met al zijn kanaaltjes en leuke centrum.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Gouda in Gouda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Gouda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.