Hotel Campanile Gorinchem

5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Gorinchem voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Campanile Gorinchem in het Nederlands

Goede ligging maar gewone prijs te duur

Lynn
8-5-2018

We verbleven hier met een bon

Ontvangst verliep stroef

Voor een bon van 60 eur is de kamer inclusief ontbijt voldoende maar de gewone prijs is te duur

Het hotel was eenvoudig

Wel ideaal om gorinchem te bezoeken

Perfect voor 1 nacht

Kamer kan wel een opknapbeurt gebruiken

Adinda
14-11-2016

Vriendelijk personeel, lekker dichtbij de Mc Donald's en de A15 en een heerlijk bed. De kamer was schoon maar het handoekenrekje viel uit de muur, het kitwerk van het bad liet te wensen over en er was nergens te vinden hoe laat je moet uitchecken. Na s' nachts gebeld te hebben naar het informatienummer bleek de uitchecktijd 12.00 uur te zijn. Dat was dan wel weer heel fijn geregeld.

Prijs was prima.

Verschrikkelijk!

Patrick
25-9-2016

Er wordt gesproken over luxe kamers en douche/bad. Het bad is zo klein je kunt er niet in is slechts 1 meter lang. De douchekop hangt op borsthoogte. Je moet dus behoorlijk bukken om een beetje te kunnen douchen. De voegen hebben schimmels. Op Het beddengoed zaten diversen bloeddruppels. Als de buren naar wc gaan en doortrekken heb je het idee dat het plafond naar beneden komt. Zwaar teleurstellend!!!! Niet heen gaan!!

Nooit meer!

Rieke
26-8-2016

Ontvangst was vriendelijk,maar hotel dringend aan opknapbeurt toe!

overnachten en wegwezen

bdrukker
1-8-2016

Campanile Gorinchem oogt wat sleets en dat is het ook. Bedden en sanitair zijn - net als in andere vestigingen - in orde.

Meerdere lampen waren kapot, dus in de kamer werkte slechts één verlichtingsarmatuur. Van het bureaulampje ontbrak zelfs de stekker.

Als je slaapt heb je van al deze dingen weinig hinder, dus: inchecken, slapen en wegwezen. De bejegening is vriendelijk en correct.

Klein handdoekje...

Lex en Elise
15-4-2016

De kamers in het Campanile hotel Gorinchem zijn klein. Wel schoon en alles is aanwezig.

Alleen jammer dat de privacy te wensen over laat. Er wordt 's avonds om een uur of 8, op een nogal ongelegen moment, op de deur geklopt. Als we vragen wat er aan de hand is, wordt er niets gezegd, de deur wordt geopend en er stapt gewoon iemand van het personeel te kamer in.

Zoals eerder gezegd, het moment was bijzonder ongelegen en we konden nog net de tussendeur sluiten om een gênante toestand te voorkomen.

Uiteindelijk ging het om een klein handoekje dat blijkbaar gebracht moest worden.

We zouden het bijzonder op prijs stellen als het personeel wat meer respect voor de privacy van de gasten zou tonen!

Geen poespas

annemarie1968
11-8-2015

Via een booking site 2 nachtjes hier geboekt. Toen we het hotel zagen dachten we..... Pffff wat een oud ding. De ontvangst was hartelijk. We kregen de sleutel en gingen naar de kamer. Wij lagen op de begane grond. De kamer was redelijk klein, maar had alles wat we nodig hadden. Wij waren tevreden. Als je niet veel betaald mag je ook geen sjieke luxe kamer verwachten. Het was allemaal netjes. De bedden lagen niet zoals thuis maar waren ook weer schoon. Ontbijt was eenvoudig maar lekker.

redelijk verblijf

c.
8-8-2015

voor een overnachting is het goed te doen. Maar ook niet meer dan dat

Eenvoudig hotel met eenvoudige hotelkamers. Personeel erg vriendelijk en gastvrij. Zij deden moeite om ons als gasten het naar de zin te maken. Het hotel ligt ideaal dicht bij de snelweg maar ook als een uitstekende locatie voor fietsroutes.

Aanrader!

Jan
15-4-2014

Uitstekend hotel met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede sfeer, heerlijk gedineerd en een lekker ontbijtbuffet. Kamer eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt, prima bed, gratis koffie/thee op de kamer en een prima badkamer. Service met een hoofdletter S, waar menig luxere hotel jaloers op mag zijn. Wij komen zeker terug!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Gorinchem in Gorinchem (Gorkum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Gorinchem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Campanile Gorinchem scoort een 5.79 uit 10 op basis van 25 reviews.