Vakantiehuis Recreatiepark De Goede Ree

VakantiehuisWeer vandaag24°11°

2 reviews over Vakantiehuis Recreatiepark De Goede Ree in het Nederlands

Rustig maar prima voor ons

Jan, 17-2-2017

Wij zijn hier in augustus geweest met ons gezin. Op de camping is niet veel te doen, maar voor rust, natuur en natuurlijk strand ideaal! Lekker de drukte opzoeken en dan later op de dag terug naar je eigen rustige plek, lekker bbq-en. Heerlijk!

Rustige maar fijne camping

Jaques, 2-9-2014

Wij hebben hier een week gelogeerd. Het is een rustige camping, maar voor strand-, natuurlier- en fietsliefhebbers prima! In Ouddorp veel toerischtische activiteiten en prachtige stranden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Recreatiepark De Goede Ree in Goedereede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Recreatiepark De Goede Ree zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Recreatiepark De Goede Ree scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.