Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa Augustus

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Villa Augustus voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 33 reviews
+36

7.8GoedScore uit 33 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

33 Reviews over Villa Augustus

• 8Jorijn04-09-2020

prachtig leuke plek met leuke hoekjes

Heerlijke tuin met leuke hoekjes en plekjes, ook zonder hotelovernachting is de locatie te beleven.

• 7J.eekhout06-01-2020

Villa Augustus kan veel beter

Zondag avond receptie. 20.30 . Geen gastvrouw profiel. Niet hotel geschoold en niet gastvrij. Hoorde ons binnenkomen stond pas op nadat we aan de balie stonde. Geen warm welkom of enige beleving overgedragen dat het fijn was om in de Villa te logeren. Puur functioneel terwijl Villa zoveel meer uitstraalt gaf de receptie ons een gevoel dat we aan een gemeentelijk loket stonden. Ook ontvangst restaurant was matig. Echter de bediening bij bestelling en eten en ontbijt was goed en vriendelijk. Ook receptie in de ochtend functioneel en niet fris en vrolijk. Jammer kamers waren fijn, origineel em goed.

• 4Dhr C Verdoorn met kleinzoon02-11-2019

Teleurstellend bezoekje

Vanmorgen een kopje koffie etc willen drinken. We moesten 20 min wachten en uiteindelijk zelf aangeven iets te willen gebruiken. Weinig alert personeel... viel erg tegen. Toen aangegeven werd dat het wachten lang duurde kwam er ook geen excuus wat zeker op zijn plaats was geweest. Echt teleurstellend!!

• 10Rene30-07-2019

Geweldig weekend geahd

Geweldige sfeer, mooie hotelkamer, prachtige tuin, restaurant en markt, echt een aanrader

• 7Giovanni Tamo02-04-2019

Heel leuk, aangenaam verblijf.

Drijvende kamer: leuk, mooi, comfortabel maar geen verduistering mogelijk op de kamer omdat er alleen witte luxaflexen (wel mooi) hangen, maar voor slapen minder prettig. Bovendien klinkt alles wat je doet hierdoor extra hard, hol, lawaaierig. Houten panelen tegen de wanden overal doen afbreuk aan de kamer, te ikea. Modieuzer maar ook passender zou oud scheepshout/sloophout of palethout zijn. Gezien de vrijheid die de kamer biedt, had een mini koelkastje niet misstaan om het geheel af te maken. Verder alles prima in orde.

Wij vonden het restaurant wat chaotisch en niet romantisch. Zeer fel licht, op gewone dagen veel te groot voor het aantal gasten (scherm dan een deel af), geen muziekje etc...

• 9A Crusio27-01-2019

uniek hotel, schitterende tuin, een prima locatie!

één nachtje gelogeerd in dit bijzondere hotel. Wij sliepen op een zolderkamer, in een bijgebouw naast de toren. ruime kamer, super lekkere, ruime bedden en een prima badkamer. entree naar onze kamer misschien wat rommelig, open kasten met linnengoed en vele buizen in een kooiconstructie, niet storend, maar niet mooi! Voldoende parkeerplaatsen. schitterende tuin rondom het hotel, aan de ene kant een flinke moestuin en aan de andere kant van de toren een schitterende siertuin!! korte loopafstand naar het centrum van Dordrecht . Er hing een leuke sfeer bij de binnenkomst in het hotel, veel verse bloemen, leuke spulletjes te koop en sfeervol aangekleed. een minpuntje was dat onze hotelkamer nog niet schoongemaakt was (het was wel al 2 uur na de mogelijke aankomsttijd) maar we kregen een drankje aangeboden in hun restaurant op hetzelfde terrein.

• 7John03-07-2018

Het is leuk voor een nachtje.

Leuk en mooi hotel het is alleen jammer dat je niet de kamer krijgt die je ook boekt. Grote kamer geboekt alleen bij aankomst een beduidend kleinere kamer gekregen maar wel betalen voor een grote kamer. Wc is zo klein dat ik er overdwars op moest zitten.Receptie wist niet echt goed wat ze hiermee moesten doen. En als je nu gaat dan weet je zeker dat je om 7 uur je bed uit trilt door het heien wat ze ernaast aan het doen zijn. Beetje raar dat je dit bericht pas een dag van te voren in je mailbox krijgt terwijl ze er toch al een poosje bezig zijn. Ontbijt is oke maar denk dat je beter gewoon lekker zelf in dordrecht een lekker ontbijt kan vinden.

• 10Bas04-11-2017

Super

Een super hotel op een super locatie!

• 8Pamela's choice - Pamela Stark24-10-2016

Heel bijzonder, lekker eten en volop genieten

Precies een week geleden maakte ik kennis met Villa Augustus. Een in vele opzichten ongewoon restaurantcomplex. Gelegen op een unieke locatie, gevestigd in het pompgebouw en de oude watertoren te Dordrecht. Op de kaart staan biologische producten van het seizoen, veelal uit eigen tuin. Een tuin die is aangelegd in de vroegere waterbekkens en die niet alleen eetbare producten voortbrengt, maar ook vrolijke planten en bloemen. Een tuin waar je heerlijk kunt wandelen of gewoon genieten van de kleuren en de zon op je gezicht.

• 8Irma de Vos24-09-2016

Gaaf hotel!

Leuke originele kamers, heerlijke bedden, ruime kamers. Aanrader!

Hotel Villa Augustus info

Het complex