Hotel Villa Augustus

Meer hotelinfo

31 reviews over Hotel Villa Augustus

• 10Rene30-07-2019

Geweldig weekend geahd

Geweldige sfeer, mooie hotelkamer, prachtige tuin, restaurant en markt, echt een aanrader

• 7Giovanni Tamo02-04-2019

Heel leuk, aangenaam verblijf.

Drijvende kamer: leuk, mooi, comfortabel maar geen verduistering mogelijk op de kamer omdat er alleen witte luxaflexen (wel mooi) hangen, maar voor slapen minder prettig. Bovendien klinkt alles wat je doet hierdoor extra hard, hol, lawaaierig. Houten panelen tegen de wanden overal doen afbreuk aan de kamer, te ikea. Modieuzer maar ook passender zou oud scheepshout/sloophout of palethout zijn. Gezien de vrijheid die de kamer biedt, had een mini koelkastje niet misstaan om het geheel af te maken. Verder alles prima in orde.

Wij vonden het restaurant wat chaotisch en niet romantisch. Zeer fel licht, op gewone dagen veel te groot voor het aantal gasten (scherm dan een deel af), geen muziekje etc...

• 9A Crusio27-01-2019

uniek hotel, schitterende tuin, een prima locatie!

één nachtje gelogeerd in dit bijzondere hotel. Wij sliepen op een zolderkamer, in een bijgebouw naast de toren. ruime kamer, super lekkere, ruime bedden en een prima badkamer. entree naar onze kamer misschien wat rommelig, open kasten met linnengoed en vele buizen in een kooiconstructie, niet storend, maar niet mooi! Voldoende parkeerplaatsen. schitterende tuin rondom het hotel, aan de ene kant een flinke moestuin en aan de andere kant van de toren een schitterende siertuin!! korte loopafstand naar het centrum van Dordrecht . Er hing een leuke sfeer bij de binnenkomst in het hotel, veel verse bloemen, leuke spulletjes te koop en sfeervol aangekleed. een minpuntje was dat onze hotelkamer nog niet schoongemaakt was (het was wel al 2 uur na de mogelijke aankomsttijd) maar we kregen een drankje aangeboden in hun restaurant op hetzelfde terrein.

• 2018
    7John03-07-2018

Het is leuk voor een nachtje.

Leuk en mooi hotel het is alleen jammer dat je niet de kamer krijgt die je ook boekt. Grote kamer geboekt alleen bij aankomst een beduidend kleinere kamer gekregen maar wel betalen voor een grote kamer. Wc is zo klein dat ik er overdwars op moest zitten.Receptie wist niet echt goed wat ze hiermee moesten doen. En als je nu gaat dan weet je zeker dat je om 7 uur je bed uit trilt door het heien wat ze ernaast aan het doen zijn. Beetje raar dat je dit bericht pas een dag van te voren in je mailbox krijgt terwijl ze er toch al een poosje bezig zijn. Ontbijt is oke maar denk dat je beter gewoon lekker zelf in dordrecht een lekker ontbijt kan vinden.

• 2017
    10Bas04-11-2017

Super

Een super hotel op een super locatie!

• Oude reviews

8Pamela's choice - Pamela Stark24-10-2016

Heel bijzonder, lekker eten en volop genieten

Precies een week geleden maakte ik kennis met Villa Augustus. Een in vele opzichten ongewoon restaurantcomplex. Gelegen op een unieke locatie, gevestigd in het pompgebouw en de oude watertoren te Dordrecht. Op de kaart staan biologische producten van het seizoen, veelal uit eigen tuin. Een tuin die is aangelegd in de vroegere waterbekkens en die niet alleen eetbare producten voortbrengt, maar ook vrolijke planten en bloemen. Een tuin waar je heerlijk kunt wandelen of gewoon genieten van de kleuren en de zon op je gezicht.

Met vrienden

• 8Irma de Vos24-09-2016

Gaaf hotel!

Leuke originele kamers, heerlijke bedden, ruime kamers. Aanrader!

Alleenreizend

• 9tjordaan24-10-2015

Prachtig locatie

Het was in één woord Fantastisch! hotelkamer, omgeving en het restaurant. We hebben genoten.

• 9John07-06-2015

Aparte ervaring

Bijzonder hotel in en om oude watertoren midden in een mooi park en moestuin. Kamers zijn niet vergelijkbaar, maar de mijne kon wat uitgebreider uitgerust worden (fatsoenlijke tafel, paar stoelen meer, deur voor wc (in overigens aparte sanitairruimte). Ontbijt: iets meer soorten brood, verder goed. Avondeten: een zeven. Alle eten biologisch gekweekt en groenten uit eigen moestuin (Echt waar?). Ruim parkeren.

Met vrienden

• 9R.v.S.14-05-2015

Mooi hotel in een pracht omgeving met grote tuin.

4 jaar geleden villa Augustus bezocht in het najaar, nu dus in het voorjaar. Men is dus druk bezig om de (kruiden)tuinen weer up to date in orde te maken, in de tuin achter het hotel heerst een oase van rust. De puinmuur om de achtertuin is al een bezienswaardigheid op zich, tussen de brokken steen bevinden zich marmeren objecten die zo uit de Romeinse tijd kunnen komen, en in de doorkijk met tralies aan de achterzijde zijn de eerste liefdessloten gespot. Ook al heb je geen hotelreservering dan is de omgeving met het terras en restaurant al een bezoek waard. We hebben weer genoten.

0 tips over Hotel Villa Augustus

0 vragen over Hotel Villa Augustus

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen