Bed and Breakfast 't Hofhuysje

32 reviews over Bed and Breakfast 't Hofhuysje in het Nederlands

Prima onderkomen

Gerhard
21-5-2017

Heel prettig Bed en Breakfast zeer rustig gelegen op een hofje zeer nabij het oude Centrum van Dordrecht met mooie blauwe kamer en een fantastisch ontbijt elke ochtend. Jammer dat de auto gratis wat ver weg geparkeerd kon worden. Vanuit het B en B is het oude Centrum makkelijk te voet bereikbaar of eventueel met bus lijn 10 die door het centrum rijdt. Bushalte Centrum op ca 300 m.

Paar dagen Dordrecht voor werk

Theo
1-5-2017

Voor een training een paar dagen gelogeerd bij 't Hofhuysje. Vriendelijke ontvangst en goede tips voor ontspanning (ga ik zeker nog wat mee doen). De ligging is rustig, vlakbij het station en bij het prachtige, historische centrum van Dordrecht. Het ontbijt was prima verzorgd, de praatjes aangenaam. Het was wel even wennen dat toilet en douche buiten de kamer lagen. Maar dat is het enige 'minpuntje' (vandaar de iets lagere waardering van kamer).

rustige ligging - goede prijs-kwaliteit

Ingrid
26-4-2017

het is rustig gelegen en toch op wandelafstand van het centrum; de verhouding prijs-kwaliteit is goed; uitgebreid ontbijt; zeer netjes; misschien 1 min-puntje : wc en douche in één kleine ruimte.

Vorstelijk

Nora
13-4-2017

Heerlijke bedden, fantastisch verzorgd ontbijt, rustige omgeving en een mooi karaktestiek pand.

Gezellig en zeer goed verzorgd

Tanneke
24-10-2016

Heel gezellig hofhuisje, zeer geschikt voor gezin, veel eigen privacy, goed verzorgd en prima verzorgd ontbijt.

apart,vriendelijk ,schoon en smaakvol ingericht

Ida Schreuder
13-9-2016

uniek en zeer verzorgd adres ,net even buiten het historisch centrum van de mooiste stad van Nederland.

Heerlijk, gastvrij verblijven in mooie kamers.

Christiaan Groeneveld
29-7-2016

Wordt gerund door een heel vriendelijk, gastvrij koppel. 's ochtends krijg je een heerlijk uitgebreid ontbijt. De bed and breakfast is gelokaliseerd in een mooi hofje vlakbij de oude binnenstad van Dordrecht en de kamers zijn mooi ingericht en stijlvol. Zeker het aanraden waard!

echt fantastisch

Betsie van dijk
6-7-2016

Hets is er heel gemoedelijk ,rustig, sfeervol,je eigen weg volgen.

Ik kan niets bedenken wat niet goed was.

Leuk bezoek aan Dordrecht

Dhr. De Vries
29-6-2016

We kwamen bijna op de afgesproken tijd aan. Het was even zoeken, doordat de weg er half uit ligt en het allemaal eenrichtingsverkeer is. We hadden van te voren een route beschrijving gekregen, hoe we er konden komen. De route beschrijving klopte helemaal. Een service die ik nog niet eerder tegengekomen ben.

De B&B is op loopafstand van het mooie centrum van Dordrecht, in een rustige buurt.

De kamers waren fris en schoon. Doordat mijn partner en ik samen met twee zussen van mijn partner er waren, werden we uitgenodigd om het ontbijt bij de eigenaars in huis te nuttigen. Een erg goed verzorgd ontbijt. Alle lof voor 't Hofhuysje in Dordrecht.

Centraal gelegen tov centrum en waterbus. Zo kun je naar Rotterdam, Kinderdijk enz. parkeren op loopafstand is gratis. Goed en verzorgd ontbijt en Vriendelijke mensen. Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Hofhuysje in Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Hofhuysje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.