Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag24°15°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Stayokay Dordrecht voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hostel Stayokay Dordrecht in het Nederlands

prettig verblijf

LHM Wortelboer
21-6-2019

Alles goed geregeld, alleen het ontbijt, vooral het fruit en bruin brood/bolletjesmag beter worden aangevuld, als je een van de laatsten bent die in de eetzaal aankomt, een half uur voor sluiting, toen wij als een van de laatsten vertrokken uit de eetzaal was het fruit niet meer aanwezig

Gereisd Met partner in juni 2019

Een pareltje,zó fantastisch

Lidy De Vries
26-5-2019

Wat een geweldige hostel,uitzicht vanaf terras op de Biesbos,schitterend. Personeel 1 en al vriendelijk,hostel zó sfeervol ingericht,heerlijk ontbijt,absolute aanrader,zoveel meer dan een strak en onpersoonlijk hotel (je zou haast denken dat ik word betaald voor deze review 😉)

Gereisd Met partner in mei 2019

geweldig, kom graag terug!

Melanie
6-3-2019

Prachtig hostel, we hebben er ons welkom gevoelt en ons geweldig vermaakt!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019

heerlijk genieten in de Biesbosch

Janine de Witte
16-10-2018

Wij hebben 2 nachten met onze jongens van 10 en 13 jaar in een wikkelhuis bij Stay Okay in Dordrecht doorgebracht. De huisjes zijn heel praktisch ingericht en je kan er, als je niet in het hotel wil eten, prima zelf je potje koken. De bedden zijn fantastisch en overige inrichting is ook goed. We zijn hier al eerder geweest en toen moesten we gebruik maken van het (vieze gedateerde) sanitairgebouw op de camping, nu hebben de huisjes gelukkig eigen sanitair, fantastisch! De ontvangst en de eetgelegenheid in het hotel zijn prima, alleen konden we 's avonds van de 5 gerechten op de kaart er 3 niet meer bestellen omdat deze op waren (we zijn toen ergens anders gaan eten). De natuur is er prachtig en er is meer dan genoeg te doen qua wandelen, fietsen en varen.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Bertus Spijkerman
19-8-2018

Wij vonden het boven verwachting GOED.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Super aangenaam

Suzanne
1-8-2018

Fijne plek om te zijn. Trendy , smaakvol interieur . Relaxte sfeer. Aardige mensen. Gasten : alle leeftijden. Een minpuntje: te weinig ventilatie mogelijk op de slaapkamer . De warmte bleef hangen .

Fijn stayokay met zeer leuk en vriendelijk persone

Dirk
17-6-2018

Achterzijde is prachtig gelegen aan het water. Mooie recent geheel opgeknapte stayokay waar het goed vertoeven is en tevens een mooi uitgangspunt is om de omgeving te ontdekken.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar!

Janne
10-6-2018

De route naar de jeugdherberg is een beetje apart; je komt door een industriegebied maar de jeugdherberg zelf ligt erg mooi aan het water. Wij verbleven met onze groep in een wikkelhuisje met sanitair. Dit was prima in orde. Verder hadden we ook een eigen caravan meegenomen; de plekken op de minicamping zijn erg ruim! Binnen is de jeugdherberg Supermooi opgeknapt; echt gezellig en sfeervol. Het sanitairgebouw bij de camping is erg verouderd en vies. Echt een minpuntje. Ontbijt was top; ruime keuze en lekker vers. Ontvangst was wat rommelig al is het personeel vriendelijk. Ik wil zeker nog eens terug maar gruwel al bij het idee dat ik dan weer dat sanitairgebouw in moet.... mijn tip; boek een kamer of wikkelhuisje MET eigen sanitair. Supermooie omgeving; fietstocht naar Dordrecht (binnendoor) is een aanrader even vragen bij de receptie. Dordrecht is een gezellige stad.

Kortom een plek aan te raden voor iedereen!

Yvonne
3-5-2018

We verbleven in een mooie, schone gerenoveerde kamer. Ook de gezamenlijke ruimten zijn fris en gezellig ingericht. Mooi aan het watergelegen hostel met vriendelijk personeel nabij het prachtige Biesbosch.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrij en schoon

Paul
2-4-2018

Helemaal vernieuwd. Zeer prettig verblijf. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers!

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Hostel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBowling, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Stayokay Dordrecht in Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Stayokay Dordrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.