Géén boekingskosten

Hotel Postillion Dordrecht

NederlandZuid-HollandDordrecht

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Postillion Dordrecht voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 69 reviews
+41/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.4MatigScore uit 69 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

69 Reviews over Postillion Dordrecht

• 5Janssen05-07-2021

Ging teveel fout en slecht opgelost

Onze ervaring met dit hotel is niet erg positief. Weet niet goed waar te beginnen. De bedden zijn zacht, zo zacht dat je werkelijk in een kuil ligt, hierover geklaagd maar er werd gezegd dat alle matrassen hetzelfde zijn dus niets aan te doen. Het avondeten zou eerst buiten zijn maar door de slechte weersomstandigheden verzet naar onze hotelkamer (corona) hiervoor uiteraard begrip, tafel en stoelen waren ook prima, zag zelfs gezellig eruit. Het eten zou 18.45 uur komen. Wij zaten er helemaal klaar voor en hoopvol te wachten maar om 19 uur was er nog steeds niets. Naar beneden (2 verdiepingen) sorry, sorry we zijn jullie vergeten het zou gelijk gemaakt worden. 19.30 uur weer naar beneden, ze waren nog bezig, zou bijna klaar zijn... uiteindelijk 19.50 uur kregen we ons eten. Willen we aan de soep beginnen, wat ontbreekt!! Een lepel, soep die al aan de koude kant was maar uitgedronken uit de beker want lepel halen, 2 verdiepingen weer naar

• 6Frits Grosz12-09-2019

Eens maar nooit meer

Dat je hier prima kunt overnachten maar niet moet eten

• 9Marchel Lam15-08-2019

gaan we zeker nog eens heen

prima service aan de balie , schone kamer met goed werkende airco . het ontbijt is goed en de keuze is ruim.Avond eten is ook goed. de ligging van het hotel is goed voor uitstapjes naar De biesbosch en centrum van dordrecht

• 6Asha05-07-2019

Niet meer helaas

Het hotel zag er prima uit. Kamer en badkamer ok. Ontbijt ook goed. Jammer dat er geen strijkijzer was, want het is een work,meet and stay-locatie. Het allerbelangrijkste wat ik niet prettig vond was, dat er geen tweepersoonsbed in het hotel mogelijk was. Ook als ik alleen een hotel boek dan wil ik aangenaam kunnen slapen zonder op een randje in een eenpersoonsbed hoef te balanceren. Wellicht een boxspring of topper waarmee het euvel kan worden verholpen.

• 5Samieneke08-06-2019

Goed voor 1 - 2 nachten

Heel basic hotel, gezien de prijs kan je niet veel verwachten. Ontbijt in orde, maar geen hoogvlieger. Douchedeur hing los, na dit te melden aan de receptie werd er niets aangedaan... vloer komt omhoog in de badkamer. Niet meteen een terugkeer adresje. Gewoon standaard hotelletje.

• 10Chris06-04-2019

Zalig weekend beleefd in heerlijke omgeving!

Hartelijk ontvangen, fijn ontbijt, heerlijk geslapen, gratis fiets, Dordrecht en het mooie natuurgebied vlakbij, perfecte lokatie als uitvalsbasis voor uitstappen, zalig weekend beleefd!!!

• 2Gerrieke van Dijk22-02-2019

Nooit meer

we kwamen daar s avonds laat aan en vroegen of ze nog een kamer beschikbaar hadden dat hadden ze moesten vooraf betalen maar de kamer bleek niet schoongemaakt te zijn. De wastafel stond half vol met water met haren en scheerschuim en het bed was ook al beslapen geweest echt super smerig!! We konden een formulier invullen en zouden ons geld terug krijgen maar werden 3 weken later gebeld dat we het geld niet krijgen. Ik ga nooit meer naar het postillion hotel in Dordrecht.

• 9Lijnen Roger26-11-2018

mooi hotel met supervriendelijk personeel

positief : heel fijne ontvangst - vriendelijk personeel - uitgebreid en goed verzorgd ontbijtbuffet - goede verhuurfietsen - prijs/kwaliteit heel OK. minder : koud op de kamer

• 6Y Barske19-09-2018

goed ga zo door!

Vriendelijk personeel eten 1ste dag prima dag 2 niet smakelijk ( vega), terug gedaan, verder niets meer gehoord hierover ( tegenvaller ) poten onder de stoelen in de eetzaal kunnen zeker wel een viltje\ sokje gebruiken geven veel lawaai met het schuiven erg hinderlijk onder het eten.Nog een tip bij het ontbijt: zet een afval tonnetje op tafel staat ook netter. Matras heb ik gedraaid omdat er een kuil inzat. Verder geen klachten over het algemeen vonden we het goed. Y Barske Thomas.

• 10A13-08-2018

We zijn er 2 nachten geweest , prima hotel ! 3 dagen daar gefietst , Dordrecht super mooie stad , fiets naar Kinderdijk ook een aanrader ! Leuke aanbieding van touroperator

Hotel Postillion Dordrecht info

• AirconditioningBeschikbaar