Hotel Postillion Dordrecht

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag14°10°
Hotel Postillion Dordrecht
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Postillion Dordrecht voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel Postillion Dordrecht in het Nederlands

Voor ons is het erg tegen gevallen.

Nelly Willemsen ui Gendt, 28-1-2018

Kamer was prima al hadden we voor een comfortkamer wel een koelkastje verwacht.

Toen wij aankwamen vroegen we bij de receptie de opstapplaats voor de bus naar Dordrecht. Ze zei dat we voor € 6,50 beter met de taxi naar het centrum konden gaan. Toen we in het centrum aankwamen moesten we € 21,00 betalen. Dat vind ik een zeer kwalijke zaak!!

Ontbijt was heel karig en het personeel ruimde de tafels niet leeg als de mensen weg waren. Onvriendelijk personeel en de borden waren smerig bij het ontbijt. 2 keer diner gebruikt. Groentes allebei de keren koud. Er liep alleen maar personeel rond die nergens wat van af wisten.

Al met al voor ons geen tweede keer meer een postillon hotel !!!

Heel goed

Pelen, 27-1-2018

Daar ik mindervalide ben is het altijd afwachten hoe de kamer aangepast is. Deze is hier super. Wij zijn al een paar keer hier geweest. Als je weet dat het aan de verwachting voldoet ga je er graag weer terug.

nooit meer.

samira, 1-1-2018

nog nooit zo ontevreden geweest over een hotel kamer.. wij hadden de suite voor 1 nachtje toen we naar de kamer liepen zagen we al dat de gang erg vies was ,de kamer leek ook niet eens schoongemaakt.. in de hoek van de douche lag een sok die de schoonmaakster dan ook niet heeft gezien? net zoals de stof die overal op ligt... ogen meteen ontstoken door drogen met de handdoeken

bedden kraken enorm en verplaatsen heel makkelijk van plek .. geen raam die open kan voor frisse lucht wat ook niet komt uit het ventilatierooster want die word duidelijk ook niet schoongemaakt.

geen telefoon op de kamer om de receptie te bellen.

dus voor ons nooit meer niet eens als het me gratis word aangeboden.

Fijn hotel

JB, 16-12-2017

Mooi en fris hotel, fijne kamers en heerlijke bedden.

Kerstmarkt in Dordrecht helaas in het hotel niks van te merken geen kerstboompje gezien erg jammer

Helaas niet meer. onvriendelijk personeel

rensen, 4-12-2017

Helaas is het ons heel erg tegengevallen.

Bedden erg zacht, kamer klein en totaal niet schoon.

Het ontbijt vonden wij ook erg tegenvallen, de vleeswaren zijn uitgedroogd door de temperatuurcirculatie, brood en het fruit ook. Eieren koud...

Het verblijf is ons echt tegengevallen, personeel totaal niet vriendelijk of het een fabriek is.. Erg jammer

Goed hotel

Ton, 4-12-2017

Goed hotel zag er strak uit netjes kamers alles wat je nodig heeft de bedden waren top ontbijt goed personeel vriendelijk en heel makkelijk bereikbaar

Goed verblijf

Annie, 15-9-2017

+ Receptiemedewerkers prima.

+ Ontbijt oké.

+ Prijs arrangement heel goed.

- Kamer was stoffig.

- Huurfietsen zijn oude barrels.

- Medewerkster van het ontbijt werd zichtbaar voor gasten "op de vingers getikt"

- Avondeten was aan de koude kant.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Gabrielle, 8-9-2017

Bij binnenkomst geen krappe ruimte om je in te schrijven. Ruime kamer met mooie badkamer. Schoon.

Kregen goede fietsen mee

Prima!

Nathalie, 1-9-2017

Afgelopen zondag hebben wij voor het eerst een nachtje gelogeerd in dit hotel.

Wij hadden 2x een 2p kamer geboekt met ontbijt. De kamers waren erg netjes en zeer ruim. Ook erg schoon en verzorgd.

Het ontbijt was ook prima verzorgd. Bij de receptie hadden ze ook even de tijd voor een praatje. Altijd leuk!

Dit hotel was echt een enorme verrassing in zeer positieve zin!

Goed hotel

Rob Giljam, 17-8-2017

Wij hadden 3 dagen half pension geboekt via touroperator.

De kamers waren mooi en schoon met fijne 2 x 1 persoon,s bedden.

Het ontbijt was zeer uitgebreid verschillende broodjes,kazen en vleeswaren

echt teveel om alles op te noemen.

Wordt er niet altijd op tijd bijgevuld vinden anderen dan wacht je toch gewoon even dan is het even op dat moment te veel drukte voor het personeel.

Wij ontbijten altijd rustig en je komt dan niks te kort.

Het drie gangen diner is ook goed verzorgd we hebben lekker gegeten en

het was voldoende.

(een tip voor de bediening als mijn vrouw het eten op heeft en ik zit nog te eten

haal dan niet al het lege bord bij mijn vrouw weg dat hoort niet zo)

1 punt van kritiek de huur fietsen zijn aan vernieuwing toe roest, gladde banden

en maar 3 versnellingen zijn niet meer van deze tijd.

Overal waar wij geweest zijn hotel,s en vakantie parken hebben ze fietsen met

minimaal 7 versnellingen.

Tenslotte kan ik andere mensen aanraden dit hotel te bezoeken neem dan

wel je eigen fietsen mee!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Postillion Dordrecht in Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Postillion Dordrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Postillion Dordrecht scoort een 7.24 uit 10 op basis van 59 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: