Hotel Postillion Dordrecht

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°11°
Hotel Postillion Dordrecht
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Postillion Dordrecht voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Postillion Dordrecht in het Nederlands

goed ga zo door!

Y Barske
19-9-2018

Vriendelijk personeel

eten 1ste dag prima dag 2 niet smakelijk ( vega), terug gedaan, verder niets meer gehoord hierover ( tegenvaller )

poten onder de stoelen in de eetzaal kunnen zeker wel een viltje\ sokje gebruiken

geven veel lawaai met het schuiven erg hinderlijk onder het eten.Nog een tip bij het ontbijt: zet een afval tonnetje op tafel staat ook netter. Matras heb ik gedraaid omdat er een kuil inzat. Verder geen klachten over het algemeen vonden we het goed. Y Barske Thomas.

A
13-8-2018

We zijn er 2 nachten geweest , prima hotel !

3 dagen daar gefietst , Dordrecht super mooie stad , fiets naar Kinderdijk ook een aanrader !

Leuke aanbieding van touroperator

Petra van Aerle
4-8-2018

Super hotel,mooi inrichting,en zag er heel netjes uit bij aankomst werden we vriendelijk te woord gestaan,door alexander spontane vriendelijke jongen, toen we naar het restaurant gingen kwamen we inge enJordy tegen die waren ook erg vriendelijk tegen de gasten en ze deden er alles aan om de gasten het naar de zin te maken,niks was voor ze te veel zo ook de lieve vriendelijke resano,niks is te veel om te doen voor de gasten,onze airco deed het niet goed en hij zei ik zorg dat jij vanavond goed kunt slapen,hij had de airco weer gemaakt voor ons daar was ik heel erg blij mee en ik heb weer heel goed geslapen,dan het eten was erg lekker en zag er goed en verzorgd uit top koks.

Direct boeken

Voor ons is het erg tegen gevallen.

Nelly Willemsen ui Gendt
28-1-2018

Kamer was prima al hadden we voor een comfortkamer wel een koelkastje verwacht.

Toen wij aankwamen vroegen we bij de receptie de opstapplaats voor de bus naar Dordrecht. Ze zei dat we voor € 6,50 beter met de taxi naar het centrum konden gaan. Toen we in het centrum aankwamen moesten we € 21,00 betalen. Dat vind ik een zeer kwalijke zaak!!

Ontbijt was heel karig en het personeel ruimde de tafels niet leeg als de mensen weg waren. Onvriendelijk personeel en de borden waren smerig bij het ontbijt. 2 keer diner gebruikt. Groentes allebei de keren koud. Er liep alleen maar personeel rond die nergens wat van af wisten.

Al met al voor ons geen tweede keer meer een postillon hotel !!!

Heel goed

Pelen
27-1-2018

Daar ik mindervalide ben is het altijd afwachten hoe de kamer aangepast is. Deze is hier super. Wij zijn al een paar keer hier geweest. Als je weet dat het aan de verwachting voldoet ga je er graag weer terug.

nooit meer.

samira
1-1-2018

nog nooit zo ontevreden geweest over een hotel kamer.. wij hadden de suite voor 1 nachtje toen we naar de kamer liepen zagen we al dat de gang erg vies was ,de kamer leek ook niet eens schoongemaakt.. in de hoek van de douche lag een sok die de schoonmaakster dan ook niet heeft gezien? net zoals de stof die overal op ligt... ogen meteen ontstoken door drogen met de handdoeken

bedden kraken enorm en verplaatsen heel makkelijk van plek .. geen raam die open kan voor frisse lucht wat ook niet komt uit het ventilatierooster want die word duidelijk ook niet schoongemaakt.

geen telefoon op de kamer om de receptie te bellen.

dus voor ons nooit meer niet eens als het me gratis word aangeboden.

Fijn hotel

JB
16-12-2017

Mooi en fris hotel, fijne kamers en heerlijke bedden.

Kerstmarkt in Dordrecht helaas in het hotel niks van te merken geen kerstboompje gezien erg jammer

Helaas niet meer. onvriendelijk personeel

rensen
4-12-2017

Helaas is het ons heel erg tegengevallen.

Bedden erg zacht, kamer klein en totaal niet schoon.

Het ontbijt vonden wij ook erg tegenvallen, de vleeswaren zijn uitgedroogd door de temperatuurcirculatie, brood en het fruit ook. Eieren koud...

Het verblijf is ons echt tegengevallen, personeel totaal niet vriendelijk of het een fabriek is.. Erg jammer

Goed hotel

Ton
4-12-2017

Goed hotel zag er strak uit netjes kamers alles wat je nodig heeft de bedden waren top ontbijt goed personeel vriendelijk en heel makkelijk bereikbaar

Goed verblijf

Annie
15-9-2017

+ Receptiemedewerkers prima.

+ Ontbijt oké.

+ Prijs arrangement heel goed.

- Kamer was stoffig.

- Huurfietsen zijn oude barrels.

- Medewerkster van het ontbijt werd zichtbaar voor gasten "op de vingers getikt"

- Avondeten was aan de koude kant.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Postillion Dordrecht in Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Postillion Dordrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.