Hotel Innercity

Chantal, 17-5-2015

koop een stadswandeling bij VVV

heerlijk gegeten bij Balou Beren

Amanda, 16-4-2015

Het centrum is op de hoek, net als het trein en busstation. Museum zit in het centrum.

Dordrecht zit vol historie.

Archie, 19-2-2015

Parkeerplaats is gratis, maar wel van te voren reserveren!

Vlak bij is het VVV, waar je voor 2,75 een boekje voor een mooie stadswandeling kunt halen

We hebben een aantal aanbieders voor Innercity voor je op een rij gezet:

Mathilde, 8-9-2014
Dichtbij het station en centrum.
a_os7, 6-3-2014

- Binnenstad is prachtig. Wij hebben de stadswandeling van On Track gedaan.

- Naar de Biesbosch met de waterbus is ook een aanrader.

- Restaurant Het Gerecht in de Voorstraat- heerlijk gegeten voor een redelijke prijs

sieko, 29-3-2013
locatie je zit midden in centrum alles is dichtbij vond het zeer leuk om de binnenstad zo mee te maken

lennart078, 1-3-2013
Het VVV kantoor zit om de hoek waar je een mooie stadswanding kunt krijgen, deze wandeling maakt een bezoek aan de oude historische stad nog boeiender.
Brigitte , 31-1-2013

Beklimmen van de grote kerk (veel historie en mooi uitzicht)

Leuke stad met veel eetgelegenheden en kroegjes

Historische binnenstad in zijn algeheel.

Wilfred, 12-11-2012
Dordrecht heeft geen bios. Met de auto ben je in omstreeks 20 minuten bij de bios langs de Kuip, in Rotterdam. Meeste kids vinden het wel leuk om de Kuip te zien liggen. Parkeren bij de bios is betaalbaar. Rotterdam in de avond, met al die lichten, is ook eens leuk om doorheen te rijden.
Shiran, 28-9-2012
Voor de mensen die een weekendje weg willen raad ik aan om een weekend te kiezen wanneer het koopzondag is. Erg gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Innercity voor je op een rij gezet: