Hotel Innercity

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°15°
Hotel Innercity
6,7

47 reviews over Hotel Innercity in het Nederlands

wel heel gezellig gehad voor die prijs

Astrid
28-11-2016

klein hotel ,ligging zo bij station en centrum kamers paar min punten.

Maar voor die prijs wil je meer comfort zoek verder. wat niet zo fijn en goed was de boxbedden.

en het water liep niet goed weg bleef in bak?

Ontbijt prima niks overbodig. keuken schoon

Mag wel verfje her en der

Nooit meer. uitbuiters

Wim
30-9-2016

Locatie was goed. De kamers slecht we hadden de luxe kamers geboekt met vrienden met ligbad luxe badkamer. Kregen een kamer met wastafel op de kamer. Douche bak die uitkomt op de kamer dus na het douchen alles nat en je moet je afdrogen in de kamer voor de ramen. Volgens de omschrijving op de site hoorde luxe kamers met ligbad etc. te zijn. Personeel is er niet alleen stagiaires die van niets weten. Onverantwoord dat er geen leidinggevende aanwezig is behalve een jong meisje van circa 17/18 jaar. Uitbuiting noemen we dat. Zelfs het verschil tussen de kamers niet en verwijzen naar een email adres voor klachten. Daar krijg je de reactie dat het allemaal luxe kamers zijn en als je reageert met de verwijzing naar hun site blijft het vaneens doodstil. Een kil hotel waar weinig romantiek gastvrijheid te bespuren valt. Prijs totaal niet waard. Blijkbaar staat het hotel alweer na een jaar te koop voor € 1.800.000,-- Mijn advies wil je een gezellig hotel waar je welkom voelt met een gezellige sfeer moet je deze niet boeken!!!

Ik ga hier niet meer naar toe

Willy
5-8-2016

Geen goede receptie, ongemakkelijke kamer en geen uitzicht van wege te hoge ramen, ongemakkelijke douce zonder beugel, een kantine als ontbijt ruimte, redelijk ontbijt, verder geen contact want er was nooit iemand.

Direct boeken

Helaas, absoluut niet prijswaardig !

Jozef & Maria
24-6-2016

Ligging is Top....zo in het centrum. Privé parking prima.....pas op voor vogels.

Kamer veeeeeeel te duur gezien inrichting en gemak. Teveel om op te noemen.

Ontbijt is kantine achtig. Absoluut geen 2e keer.....ook niet voor anderen.

Helaas nog een boeking staan, anders .....

Van de Wall
15-6-2016

Een opsomming van wat dingen.

Eigen parkeerplaatsen en gratis, maar niet duidelijk vermeld hoe je er moet komen.

Ontvangst en uitleg verder goed.

In de bar 's avonds weet men niet goed hoe alles moet en werkt.

Veel jongeren aanwezig.

Bar naast open keuken waar veel lawaai was, dus niet gezellig een pilsje drinken.

Ontbijt opstelling te klein en assortiment redelijk beperkt. Warm houdt mechinsme werkt niet afdoende.

Afzuiging in restaurant te veel en maakt te veel lawaai.

Hierdoor krijg je geen prettig gevoel bij het ontbijt.

Geen diner en niet duidelijk genoeg vermeld.

Geen receptie aanwezig bij vertrek en niet duidelijk waar de sleutel heen moet.

Kamer redelijk te noemen, poetsen op richels en plafond kan beter.

Goede douche en redelijke wc.

Kamer naast dakgoot gaf veel lawaai bij het regenen, ook WC en douche permanenten afzuiging geeft veel lawaai.

Maakt het in slaap vallen lastig.

Lift is langzaam, rammelt en maakt redelijk wat lawaai.

De trap is alleen maar en smalle wenteltrap van ijzer.

Alles bij elkaar geen aanrader om een verblijft te boeken.

Jammer jammer, het kan best veel beter door wat aanpassingen door te voeren.

Doe er wat mee zou ik zeggen.

Dit was de laatste keer.

Daan
19-4-2016

Bij aankomst ( 16 april 2016) deed het lang( drie keer gebeld) voordat de deur open ging, je moet aanbellen om binnen te komen. Dezelfde dame verzorgde ook het ontbijtbuffet(je) ....wat deze dame allemaal aan het doen was weten wij nog niet, maar werken deed ze zeker niet. Alles was op en niets werd aangevuld.En nergens was ze te bekennen...ook uitchecken kon niet, want er was niemand. Dit kan dan wel een leer hotel zijn...maar er was geen leiding...er was niets en niemand, alleen een zeer luie dame met een gebreide muts op ...die later nergens meer was...klagen kon dus ook niet. Heel vreemd dit. Ga hier Nooit meer heen.

Nooit meer.

Maria
20-12-2015

We hadden een weekend geboekt om naar de kerstmarkt te gaan.

Het bleek dat in het hele hotel de wamwatervoorziening niet werkte,

Dit is ons bij aankomst en de dagen erna niet meegedeeld.

De eerste ochtend, na een koude douche, gingen wij vragen wat er aan de hand was. Geen antwoord, Het hele weekend waren er alleen stagiaires aanspreekbaar. Blijkbaar heeft daar niemand de leiding.

Wij hadden een "balkon". Het bleek een dak te zijn met de brandtrap. Voor de deur een grote volle asbak peuken!

Monica
1-11-2015

Prettige ontvangst, vriendelijke mensen. Vlak bij het centrum, gratis parkeren achter het hotel. Op het eerste oog strakke kamer. Lichtbediening werkte niet goed, toiletkastje hing te dicht boven wastafel. Pullman bed veel te zacht, ik ben er ook nog tussen gevallen, de bedden bleken niet vast te staan. Bij avondlicht bleek er wel wat stof her en der te liggen.

Ontbijt was prima in orde, veel keuze en ruim voldoende. Vriendelijke dame en erg behulpzaam.

Schoon en klein

Renee
26-9-2015

Het verblijf is als uitstekend ervaren. De kamers waren schoon, verschillend ingericht,en lekker modern. Wij misten een haakje in de douche waar je iets aan kunt hangen, de bedden waren wel zacht maar we hebben goed geslapen ondanks dat je het "risico" loopt dat je matras van de boxspring afvalt. Het ontbijt was prima, van alles wat. Heel vriendelijk personeel en behulpzaam. Het hotel ligt een steenworp van het centrum af en dat je je auto gratis kan parkeren was top! Punt van kritiek is dat buiten achter werkelijk overal peuken lagen en overvolle asbakken. Het ziet er onverzorgd en vies uit als je uit je auto stapt maar verder?? Een aanrader!!!

Kleinschalig maar prijs/kwaliteit is prima. Bovendien kun je de auto kwijt op een eigen parkeerplaats.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Innercity in Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Innercity zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Innercity scoort een 6.66 uit 10 op basis van 47 reviews.