Vakantiepark EuroParcs Resort De Biesbosch

6,2

• Activiteiten5,6
  • Onderkomen6,8

Omschrijving
Op EuroParcs Resort De Biesbosch in Dordrecht vind je alles wat je nodig hebt voor een vakantie met de familie. De huisjes zijn goed verzorgd, er is een restaurant, een zwembad en een animatieteam. Watersporters kunnen hun hart ophalen zo vlak aan het water. Het park is een goede uitvalsbasis voor bezoekjes aan Dordrecht en Rotterdam.

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Biesbosch voor je op een rij gezet:

Laatste review

Piet de Boom,
9-12-2018
  • Onderkomen8

Je kan hier genieten van de prachtige omgeving, je kan de biesbosch ervaren met een mooie boot tocht. Ook zijn de huisjes mooi en ruim ingericht

Kenmerken

9-12-2018

Prima verblijf

Fam. J.Brand, Barneveld,
10-11-2018

N tussendoor weekje, goede weersomstandigheden, bezoek aan Dordrecht en omgeving

Leuke vakantie naast de snelweg...

Michiel,
30-10-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten7

Mooi verzorgd park. Alles is er voorzien. Speeltuinen, zwembaden , winkel , restaurant ! De huisjes staan nogal dicht op elkaar. We hadden wel veel last van lawaai van de snelweg., het park ligt er namelijk vlak naast 😱

Prachtige vakantie

Harrie van der Vaart,
13-10-2018
  • Activiteiten8

Prima ligging park, maar wel geluid van snelweg en spoor

Vies en ongastvrij!

Jolande,
10-10-2018
  • Activiteiten8

Verschrikkelijk! Zelden zo`n vies huisje gezien. Blij dat we er niet ziek van zijn geworden!

• Activiteiten4
  • Activiteiten4

De hygiëne is ver te zoeken!! Ook zijn de accommodaties slecht onderhouden. Trapjes voor het stapelbed stuk en gevaarlijk voor kinderen, gordijnen vallen er spontaan af, stopcontacten stuk en hangen gevaarlijk los. Ook de tvkabel was stuk. Het huisje was erg vies. Wij wilde de bedden opmaken en troffen onder het matras allerlei ongedierte aan. In een kast vonden wij zelf een vuilniszak van de vorige gasten, het stonk hierdoor enorm. Als je dan vraagt om een extra schoonmaak komen ze pas 24 uur later, spreken ze geen Nederlands en dweilen ze alleen even snel de vloer. Als het slecht weer is dan is er op dit park niks te beleven. Wij gaan echt nooit meer terug!!

Aanrader

Jan,
22-9-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Mooi zicht op haven ,Konden een bootje huren ,eten een ruim voldoende ,tuin kan wat meer aandacht krijgen.

Alles bij elkaar een aanrader voor mensen die er toch even uit willen en toch heel dicht in de buurt van de grote steden willen zijn.

top lokatie ,klantvriendelijk en meedenkend

andre,
20-9-2018
  • Onderkomen9
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9
  • Activiteiten10

alles was gewoon top geregeld

Prima vakantiepark.

D. Rovers,
13-9-2018
  • Activiteiten8

Prima accomodatie en een perfecte uitvalsbasis voor de Biesbosch en een bezoek aan de Drechtsteden.

Helemaal goed!

M. van Domselaar,
10-9-2018
  • Onderkomen10

Wij hadden een prachtig chalet (nummer 303), gelegen aan de jachthaven. Wat niet op de site stond, maar wel zeer mooi is, is dat er een heel groot dakterras met loungeset aanwezig is en tevens een buiten openhaard.

Bij beoordelingen op Zoover wordt geschreven over vreselijke overlast door Oostblok mensen. Wij hebben deze mensen inderdaad gezien, maar hebben er geen enkele manier hinder van gehad. Het park was absoluut rustig. Bij aankomst werd bij de receptie verteld dat je een 06 nummer kon bellen in geval van overlast.

In het chalet hing een rioollucht in de badkamer. Na melding bij de receptie was dit verholpen.

Keuken is van alle gemakken voorzien. Oven, magnetron, vaatwasser, etc.

Minpuntje: het zou prettig zijn als bij aankomst een vuilniszak in de prullenbak zit en wc papier in het toilet hangt.

Als je naar de winkel wilt, dan is dit ongeveer een kwartier met de auto. Het park ligt een redelijk stuk van Dordrecht.

Miranda

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort De Biesbosch in Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort De Biesbosch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.