Vakantiepark EuroParcs Resort De Biesbosch

Vakantiepark EuroParcs Resort De Biesbosch
6,9

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Biesbosch voor je op een rij gezet:

530 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort De Biesbosch in het Nederlands

Prachtige vakantie

Harrie van der Vaart
13-10-2018
  • Onderkomen8

Prima ligging park, maar wel geluid van snelweg en spoor

Vies en ongastvrij!

Jolande
10-10-2018
  • Onderkomen1

Verschrikkelijk! Zelden zo`n vies huisje gezien. Blij dat we er niet ziek van zijn geworden!

• Activiteiten4
  • Onderkomen1

De hygiëne is ver te zoeken!! Ook zijn de accommodaties slecht onderhouden. Trapjes voor het stapelbed stuk en gevaarlijk voor kinderen, gordijnen vallen er spontaan af, stopcontacten stuk en hangen gevaarlijk los. Ook de tvkabel was stuk. Het huisje was erg vies. Wij wilde de bedden opmaken en troffen onder het matras allerlei ongedierte aan. In een kast vonden wij zelf een vuilniszak van de vorige gasten, het stonk hierdoor enorm. Als je dan vraagt om een extra schoonmaak komen ze pas 24 uur later, spreken ze geen Nederlands en dweilen ze alleen even snel de vloer. Als het slecht weer is dan is er op dit park niks te beleven. Wij gaan echt nooit meer terug!!

Aanrader

Jan
22-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Mooi zicht op haven ,Konden een bootje huren ,eten een ruim voldoende ,tuin kan wat meer aandacht krijgen.

Alles bij elkaar een aanrader voor mensen die er toch even uit willen en toch heel dicht in de buurt van de grote steden willen zijn.

top lokatie ,klantvriendelijk en meedenkend

andre
20-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

alles was gewoon top geregeld

Prima vakantiepark.

D. Rovers
13-9-2018
  • Onderkomen8

Prima accomodatie en een perfecte uitvalsbasis voor de Biesbosch en een bezoek aan de Drechtsteden.

Helemaal goed!

M. van Domselaar
10-9-2018
  • Onderkomen10

Wij hadden een prachtig chalet (nummer 303), gelegen aan de jachthaven. Wat niet op de site stond, maar wel zeer mooi is, is dat er een heel groot dakterras met loungeset aanwezig is en tevens een buiten openhaard.

Bij beoordelingen op Zoover wordt geschreven over vreselijke overlast door Oostblok mensen. Wij hebben deze mensen inderdaad gezien, maar hebben er geen enkele manier hinder van gehad. Het park was absoluut rustig. Bij aankomst werd bij de receptie verteld dat je een 06 nummer kon bellen in geval van overlast.

In het chalet hing een rioollucht in de badkamer. Na melding bij de receptie was dit verholpen.

Keuken is van alle gemakken voorzien. Oven, magnetron, vaatwasser, etc.

Minpuntje: het zou prettig zijn als bij aankomst een vuilniszak in de prullenbak zit en wc papier in het toilet hangt.

Als je naar de winkel wilt, dan is dit ongeveer een kwartier met de auto. Het park ligt een redelijk stuk van Dordrecht.

Miranda

• Activiteiten9
  • Onderkomen8

Alles was erg mooi op het park en de accommodatie zag er mooi en ruim uit. We kwamen in de horeca om een hapje te eten, dit viel ons alleen erg tegen. Het eten was prima, maar door het personeel voelde wij ons niet op ons gemak en niet gewenst. Ze hebben hun lange haren los, wat er niet echt smakelijk uit ziet. Een lach kwam ook niet van hun gezicht. Dit was vooral bij een vrouw die altijd andere kleding aan had dan de rest ( wij denken de manager van de keuken).

Europarcs Biesbosch....nooit meer!

S. Seelen
20-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen7

Het huisje niet schoon: de was vorige bewoners lag er nog, keuken en badkamer vies. Gebeld met receptie, zouden meteen iemand sturen. Een uur later nog niemand, weer naar de receptie en gevraagd. Antwoord: sorry, nog steeds niets gebeurt? Er komt zo iemand.

Intussen konden wij niet uitladen en hebben in 30 graden voor het huisje gezeten. Niet eens een drankje aangeboden gekregen. Weer 20 minuten later komt er iemand aangefietst die onze 'klacht' kwam verhelpen. Klacht? Ons huisje is niet gepoetst! Daar kwam zij niet voor. Haar was verteld dat er een klacht was in de keuken. Ook deze medewerker gaat naar binnen en constateert dat er niet gepoetst is. Dus ze begint met poetsen. Vanwege onze hond zijn we een rondje gaan lopen.

Bij terugkomst, schoonmaakster al weg. Dezelfde vlekken nog op vloer, haren op wc-bril met wel een sticker 'clean' erop. Haren in doucheputje.

Was niet weg. Bedlinnen pas om 20 uur gekregen via gebeld noodnummer.

Prima

Anoniem
20-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Prima verblijf en qua locatie goed om een bezoek te brengen aan bijvoorbeeld Rotterdam, Dordrecht of Delft of om een dagje naar het strand te gaan.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort De Biesbosch in Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort De Biesbosch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.