Vakantiepark EuroParcs Resort De Biesbosch

7.1Goed

• 6.3Activiteiten
  • 7.1Eetgelegenheden
  • 7.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort De Biesbosch voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Op EuroParcs Resort De Biesbosch in Dordrecht vind je alles wat je nodig hebt voor een vakantie met de familie. De huisjes zijn goed verzorgd, er is een restaurant, een zwembad en een animatieteam. Watersporters kunnen hun hart ophalen zo vlak aan het water. Het park is een goede uitvalsbasis voor bezoekjes aan Dordrecht en Rotterdam.

686 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort De Biesbosch

• 8Brouwer18-09-2020

Heerlijk Genoten

heerlijk chalet met veel privacy, fijne brasserie met goed eten. helaas 2x geen maandgerecht mosselen maar alsnog heerlijk gegeten

• 8Onderkomen

• 9marja de koning18-09-2020

erg fijn

prachtig resort mooi huisje en leuke omgeving

• 10Eetgelegenheden

• 8Sally14-09-2020

Prachtige accommodatie, mooi park, ietwat afgelege

Mooi park, geweldige accomodatie! Keuken is van alle gemakken voorzien, ruime slaapkamers met opbergkasten, prima bedden. Mooi tuintje met tuinset en veranda!

Als ik dan een paar kleine minpuntjes moet noemen, mis ik horren in de ramen, en wat sfeer verlichting in het huisje. Maar ach, dat heeft zeker de pret niet mogen drukken! We hebben een heerlijk verblijf gehad!

Park ligt wat afgelegen, dus voor wat reuring moet je er echt op uit.

• 9Onderkomen

• 7Erna14-09-2020

"Genieten is een kunst"

Ga en ontdek zelf. Dichtbij steden en natuur. Ruime huizen, mooie ligging, fijne Brasserie op het park. Vriendelijk personeel waar je komt en gaat. Ik was er naseizoen en toch zat het vol, maar van de mensen merk je niks zo ruim is het park opgezet, net als de ruimte tussen de huizen.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Alleen gereisd in september 2020

• 3Wim Schuldink11-09-2020

Laat erg te wensen over.

Bij aankomst ontbraken de bestelde keuken sets en baddoeken sets. De tuin was een polder landschap met gaten, takken bladeren, grote puinhoop. De ramen o.a. Van de deur waren zo vies dat naar buiten kijken moeilijk was. Bovenstaande punten gemeld bij de receptie, waarna e.e.a. Redelijk werd opgelost. In de chalets met drie slaapkamers is de slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden zo klein dat je nauwelijks het raam open kunt doen, als Je de twee bedden tegen elkaar schuift heb je aan 1 kant plm 20 cm over. Je moet in bed klimmen; via het voeten einde. Geen kastjes en geen plankjes in de slaapkamer om iets op te zetten. Douche was matig schoongemaakt, stof en vuil langs de douche rand en rond de radiator. Al met al was er veel wat te wensen over liet. Voor ons een zware onvoldoende.

• 2Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

• 8Jan10-09-2020

Vakantie September

Mooi en leuk park. Plus punt dat er een bootverhuur op het park is

Alleen gereisd in september 2020

• 5Wilma bessem07-09-2020

Niet meer ,weinig ruimte, afbladderend meubilair

Foto komt niet overeen met werkelijkheid huisje ( afwijking erg groot bij ons)

• 3Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 7RMD02-09-2020

Mooi park

Het park heeft een prachtige ligging, in een waterrijke omgeving. Onze accommodatie/chalet was pas gerenoveerd en erg mooi. Openingstijden van de horeca en het winkeltje op het park zijn wel erg beperkt.

• 6Jannie27-08-2020

Prima huisje schoonmaak kon beter

Het chalet was qua ruimte prima. Schoonmaak matig, oven defect... Er zou een combimagnetron zijn volgens beschrijving, maar helaas. Locatie vind ik persoonlijk wat afgelegen en best heel dicht bij A16, op onze plek niet te veel last van geluid van snelweg, maar sommige plaatsen wel die dichterbij waren. Flink wat vaste ‘bewoners’ op het park, want een andere sfeer geeft dan alleen vakantiegangers. Zwembad is best aardig, al vond ik buitenbad wel vies door veel zand en bladeren etc. Voor zwembad moest je tijdslijn reserveren vanwege Corona maar hier werd niet naar gekeken dus helft van de zwemmers had geen Of niet juiste kleur bandje om. Daarnaast was er een soort zomerkamp van pubers die met grote groep negatief aanwezig waren in zwembad. Kwaliteit cafetaria matig, pizza weinig smaak en hamburgers zwart, en duurde lang. Algemene indruk was matig qua uitstraling park.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 7Jojo22-08-2020

Goedkoop gezellig

Het park is heel groot, je kunt bij het reserveren geen voorkeur voor huisje aangeven. Pavilion 4 is een hele grote sta-caravan (erg heet als het warm is buiten). De zwembaden op het park zijn perfect alsook de vele speel terreintjes. Overal liggen mooie watertjes, helaas geeft dat giga veel muggen als de zon onder is. Het huisje was schoon, maar de plafonds dienen aandacht (vlekken van doodgeslagen muggen), de schuifpui ging maar gedeeltelijk open en de deur gaat alleen dicht als je hem op slot doet. (huisje 216) Al met al een fijn verblijf gehad, maar ik had bij Euro Parcs een luxer idee dan het blijkt te zijn.

• 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020