Hotel De Watertoren

NederlandZuid-HollandDordrecht

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel De Watertoren voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 11 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 11 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over De Watertoren

• 9S. Ruschetti30-06-2019

Bijzonder

Goede gastvrijheid, heerlijk geslapen, prachtig uitzicht en rustgevend omgeving. Alleen jammer de minibar was leeg.

• 7kato03-10-2016

Mooie ervaring maar nooit meer!

Prachtige toren met dito uitkijk! jammer genoeg erg gehorig (afzuiging van douche bovenverdieping goed te horen), de naast gelegen weg maakt vooral met regen ontzettend veel herrie. Bedden niet echt (hard en doorgezakt) comfortabel en waarom niet gewoon een 2 persoonsbed? Ontbijt prima, maar geen verse sap terwijl sapcentrifuge aanwezig is? kortom prijs/kwaliteit verhouding : te dure kamer voor relatief weinig comfort.

• 9Rdeboer08-03-2014

Aparte manier van overnachten!

Ontzettend leuk en gemoedelijk hotel! Er zijn 5 kamers, op elke verdieping 1. De kamers zijn smaakvol ingericht met heerlijke bedden, een zitje en een prachtige badkamer. Het ontbijt was heerlijk verzorgd en er hing een relaxte sfeer. De omgeving is prachtig, nabij de Biesbosch waar je prachtige wandelingen en fietstochten kan maken.

• 9Luc17-12-2013

Leuk om te logeren in een oude watertoren

Hotel de Watertoren is een leuke plek om te logeren. ik denk dat er maar 7 kamers zijn wat maakt dat je niet maar gast nr zoveel bent. Alles wordt super vers bereidt. Zo werd het roerei klaar gemaakt terwijl we al aan tafel zaten voor het ontbijt. Heel gezellig. En het uitzicht op de toren is ook de moeite.

• 0ineke_bouman27-05-2012

Leuk alternatief

Een leuk kleinschalig hotel. Vriendelijke mensen. Voor wie wat anders zoekt dan het standaard hotel. Doordat het hotel klein is geen ontbijtbuffet, maar een ontbijt geserveerd aan tafel. Goed restaurant.

• 9fam. Kuhne15-05-2012

geweldig mooie accomodatie!

Hotel De Watertoren is een kleinschalig familiehotel waar persoonlijke aandacht en comfort belangrijk worden gevonden. De eigenaars doen alles om je het naar de zin te maken! De kamers zijn zeer compleet, mooi en de bedden liggen prima. Het uitzicht is prachtig en straalt rust uit. Binnen 10 minuten ben je met de fiets (te huur naast het hotel. Probeer 'ns een ligfiets!) in de Biesbosch of met de bus in het mooie centrum. Het ontbijt is goed verzorgd en ook een glas vers geperste jus d'orange ontbreekt niet. Kortom, een plek om zeer zeker naar terug te gaan.

• 8Marcel & Lydia07-10-2011

Leuke plek !

Watertoren die omgebouwd is tot hotelkamers. Kamers zien er erg mooi uit en bedden liggen prima. In het gebouw is het wel iets gehorig. Ontbijt was niet heel uitgebreid, maar wel gewoon goed verzorgd. Beheerders zijn erg vriendelijk! Een prima verblijf gehad.

• 6Edo & Dinet29-11-2010

Voor rust eerst bellen!

Op de site leek het een design hotel. Dat was het ook wel enigszins; mooie nieuwe kamers, strakke inrichting, mooie vloer, goed sanitair, uitstekende bedden, maar waarom dan die oubollige meubelen van de kringloopwinkel?! Geen gezicht! Jammer! En vraag van te voren of er in de zaal beneden 's avonds geen feest is en 's zondagsmorgens geen kerkdienst van medelanders, want dan is er veel geluidsoverlast. De toren is erg gehorig. Dat heeft het voor ons bedorven. Het ontbijt was wel prima en de beheerders heel attent.

• 9Monique en Leon20-07-2010

Leuk weekendje weg

We werden zeer gastvrij ontvangen. Het uitzicht is magnifiek. Mooie kamer, heerlijk bed, lekker bad en een supergoed ontbijt. Het ontbrak je aan niets. We hadden beneden twee fietsen gehuurd. Echt een aanrader om fietsen te huren en zo de omgeving te verkennen. Volgende dag een fluisterboot gehuurd in het mooie natuurgebied de Biesbosch. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Mark Mulder15-06-2010

Mooi!!!

Eind mei in dit hotel verbleven gedurende 2 nachten. Wat een belevenis. Wij verbleven in de kamer net onder het uitkijkgedeelte van de toren. Dus we hadden vanuit onze kamer ook een geweldig uitzicht over het landschap. Werden verder gelijk heel hartelijk ontvangen en konden zonder problemen fietsen huren om de omtrek te verkennen of Dordrecht zelf in te gaan. Het hotel ligt op fietsafstand van de Biesbosch en ook Dordrecht ben je zo binnen per fiets. Hotelkamer was erg ruim en ook de badkamer was uitstekend, met een heerlijk bad. Toilet wordt doorgespoeld met regenwater (werd vooraf al gemeld) en het hotel gebruikt in hun restaurant ook daar waar mogelijk biologische produkten. Het is wel ietsiepietsie duurder, maar wij hadden het er erg graag voor over. Daarbij smaakte ons het eten in het restaurant ook erg lekker. Geweldig hotel dus, ook vanwege de erg hartelijke en vriendelijke manier waarop de service wordt gegeven aan de gasten.

Hotel De Watertoren info

Building information