Hotel Bellevue Groothoofd - hotel culinair

Hotel Bellevue Groothoofd - hotel culinair
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Bellevue Groothoofd - hotel culinair voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Bellevue Groothoofd - hotel culinair in het Nederlands

Mooi uitzicht, goed eten en goede gastheren!

Marco Brok
14-11-2016

Prachtige ligging, vanuit je bed de schepen bekeken. Goede nachtrust, je hoort in de ochtend niks........bijzonder. Avondeten is subliem. Donkere ober is topper! Ontbijt goed maar niet wereldschokkend.......gastheer maakt alles goed!!!! Ontzettend leuke stad, shoppen, theater en monumenten. 1 minpunt bij aankomst was wc nog vies. Gelijk gemeld.......savonds laat terug en nog steeds zo......erg vies. Voor de rest wel goed schoon.

Prachtige ligging

Ellen
26-9-2016

Het hotel ligt prachtig aan het water en in de binnenstad.

Maar dan heb je ook meteen bijna alles gezegd. Wij vonden het de 4 sterren zeker niet waard. Prijs/kwaliteit verhouding vinden wij niet kloppen.

Wij hadden de bovenste kamer. Ruime kamer met goede bedden. Maar naast het dakraam zit de afzuiging/ airco van het gebouw waardoor het flink rumoerig was.

De badkamer en dus ook het toilet stonden in open verbinding met de rest van de kamer. Privacy op het toilet heb je niet!

Het diner in het onderste restaurant was prima, erg lekker gegeten!

Bij het inchecken kregen we te horen dat het ontbijt van 8.00 tot half 11 zou zijn. Onze verbazing was de volgende morgen dan ook groot dat er om 8.00 uur niks klaar stond. We hebben nog een half uur moeten wachten voor we konden ontbijten. Later hebben we nog even in de informatiemap gekeken om te zien of wij het misschien verkeerd hadden begrepen, maar ook daar stond 8.00 uur in.

Wij gaan hier zeker niet meer terug.

Fantastisch hotel

Jannie Plakmeijer
30-7-2016

Het is een fijn hotel met heel vriendelijk personeel, we hadden een mooie ruime kamer met een prachtig uitzicht op de rivier, de kamer was schoon en er was airco,

Men deed alles om je het naar de zin te maken, we verbleven twee nachten en hadden twee keer het culinaire arrangement, de eerste avond liep het een beetje fout maar dat is de tweede avond ruimschoots goedgemaakt.

Alle lof voor het bedienend personeel!

We komen graag nog eens terug

SUPER!!!

Petra
16-8-2015

Samen met een vriendin voor 1 nacht verbleven in Hotel Bellevue Groothof. Het zag er op internet erg leuk uit en dat was het ook! We kregen de Junior Suite en dat bleek een zeer ruime maar ook nette kamer te zijn. Mooie ruim opgezette douche met moderne wastafel en de bedden waren zeer goed. Het was bovendien (ook niet onbelangrijk) erg schoon en fris!

Het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam en attent. (wij herkennen niets van wat hier eerder wordt beschreven). We hebben een heerlijk verrassingsdiner opgediend gekregen, nadat eerst gevraagd was of men rekening moest houden met evt dieet wensen en bijv allergieen. Personeel echt heel vriendelijk en attent!

Geweldige aanrader

Jordi
30-7-2015

Her hotel, de kamer en het personeel zijn erg goed. Erg vriendelijk en attent personeel. Zeer mooie rustig gelegen locatie waar je echt tot rust kan komen. Ook een goede locatie om romantisch te vertoeven.

Fenominaal uitzicht over het drie rivierenpunt. Wij hadden meer van een 4* sterren hotel verwacht. Kleine, sobere kamer, te duur. Muffe lucht op de gang. Ontbijt was goed. Badkamer met stoffig lucht afvoergat, rooster ontbrak. Wij gaan hier niet meer naar toe.

Compleet fiasco

J.W.Henssen
24-7-2014

Lang week-end voor mijn ouders ( oud Dordtenaren) gereserveerd.

Vanaf de reservering tot aan het uitchecken was een opeenstapeling van onprofessioneel gedrag. Het hotel maakt op geen enkele wijze de 'vier sterren' waar.

Hoe is het mogelijk dat de eigenaar van deze toplocatie op een dergelijke manier met zijn gasten omgaat. Het management heeft er echt helemaal niets van begrepen. Triest.

De accommodatie ontbreekt het aan leiding. Personeel ontbreekt het aan klantvriendelijk gedrag. Het is duidelijk dat zij daar ook niet in gestuurd worden. Bij de naam 'culinair' verwachten wij toch wel iets speciaals. Daar en tegen liet het diner geen speciale indruk achter. Bediening kwam weinig geïnteresseerd over.

De kamers vertoonden een lastig in te stellen kraan in de douche en het systeem dat gebruikt wordt voor de verlichting is erg ingewikkeld. In de toiletten zaten de toiletrolhangers los en de bedwand vertoonden vegen van dichtgesmeerde gaatjes. een pluim voor de interieurverzorgster. Alles was keurig schoon en zij wist duidelijk wél hoe zij om moet gaan met de gasten.

mooi uitzicht op het drierivierenpunt!

fam kiliaan
30-11-2012

Mooi oud hotel met uitstraling! Kamer (204) met heel veel ramen, de boten en schepen varen vlak langs, prachtig om te zien vanuit bed! Ruim genoeg met fijne badkamer. Rolgordijn bediening inderdaad ook in deze kamer stuk, maar ach..

Aangezien we eens lekker zonder de kids waren, wilde we rustig aan doen en kregen zonder bijbetaling, op een tijdstip dat het ons schikte, ontbijt op de kamer geserveerd! Brasserie was gesloten en wederom zonder bijbetaling diner genuttigd in het restaurant Blanc. Mooi ingericht, maar niet zo ons ding. Te stijve bediening met te weinig eten op je bord in stoelen die niet lekker zitten. Maar desalniettemin wanneer je van 'culinair' houdt wrs prima!

Hier afgelopen weekend geweest. Hotel op een schitterende locatie in Dordrecht. Het eten in Restaurant Blanc is wel zeer goed (hier kun je ook zonder overnachting terecht) Bediening is netjes (misschien wel een beetje te/ zakelijk) maar het Hotel hangt er een beetje bij. Ad Janssen kan verstand van eten hebben maar wil niet zeggen dat hij ook verstand van hotels heeft. In onze kamer (205) waren een aantal dingen kapot, zoals een rolgordijn en de ventilatie in de badkamer. Deze laatste maakte een enorme herrie, dit werd dan opgelost door er een theedoek op te plakken?!? Ook een gat in de muur en slecht behang en andere afwerking. Geen douchescherm of -gordijn, dus erg koud en een groot deel badkamer(tje) nat. Vouwgordijnen niet verduisterend. Personeel ook niet echt heel erg geschikt/ vriendelijk. M.b.t. de ventilatie hadden wij ook geklaagd en hiervoor werden alleen maar excuses als er is voor gebeld, is al enige tijd zo, heb er zelf ook geslapen en geen last van gehad enz. gebruikt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellevue Groothoofd - hotel culinair in Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellevue Groothoofd - hotel culinair zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bellevue Groothoofd - hotel culinair scoort een 7.34 uit 10 op basis van 10 reviews.