Bed and Breakfast Aan de Haven

21 reviews over Bed and Breakfast Aan de Haven in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Truus
29-9-2017

Prachtige antieke kamer, schitterend plafondornament, prima bed, midden in de stad maar geen geluid gehoord in de kamer.

Nadeel: badkamer is trap op naar boven, geen water op de kamer.

Oude reviews (archief)

Wij zijn vorig jaar voor de eerste keer hier geweest en toen hadden wij al het gevoel alsof we thuis waren, zo hartelijk en warm ontvangen door Ieteke de gastvrouw.

Afgelopen weekend weer bij haar gelogeerd en het was nog leuker dan de eerste keer, alsof we er al jaren komen.

Ieteke en zonen, heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid en goede zorgen!

Volgend jaar komen wij weer!

Liefs van Mandy, Lydia, Ingrid en Cindy

Gezelligheid aan de Dortsche haven

gabry
9-10-2016

Iteke en haar zoon hebben ons zeer hartelijk ontvangen. De kamer aan de haven was ruim en netjes. Het huis doet je gelijk thuis voelen. Zeker een aanrader!

geen aanrader

Suus
5-9-2016

De ligging is hartstikke goed en de kamers ruim.

Maar verder... de gastvrouw lijkt het allemaal niet zo goed aan te kunnen. Het huis is een grote troep en absoluut niet brandveilig. Er werd weinig uitgelegd dus we zijn zelf maar op jacht gegaan naar een badkamer, wc en handdoeken. Bijna alles gaat onder luid geklaag en lijkt teveel moeite voor deze mevrouw, we vonden haar op het onbeschofte af.

Bij het ontbijt stonden verschillende potjes beleg met schimmel.

Zonde, van het pand op deze locatie zou je veel leuks kunnen maken, maar dan wel met een andere eigenaar!

Fantastisch weekend gehad!

Cindy
4-1-2016

We hebben het Super leuk gehad bij Ieteke!

Lieve en zorgzame gastvrouw! We gaan in juni weer terug. We waren met 4 vrouwen. Ieteke gaf ons nog de tip om op de terugweg langs Villa Augustus te gaan.

Wat is het daar leuk en we hebben heerlijk gegeten!

Zeker een aanrader.

Sfeervol gastvrij

Jan en Carine
30-8-2015

We hebben genoen van een prachtige villa kakelbont in het midden van het mooiste stuk van Dordrecht. Iteke is een bijzonder gastvrije en gezellige gastvrouw. We hebben uitgebreid aan de keukentafel gezeten aan een prima ontbijt! Iteke, we komen snel weer eens!

Prima uitvalsbasis voor een weekendje Dordrecht

Henk van Oostenbrugge
10-11-2014

Tegen het oude centrum van Dordrecht aan, met gratis parkeren op loopafstand. Mooie en schone kamer, prima bedden, en goed verzorgd ontbijt dat na een nachtje stappen naar wens ook naar brunchtijd wordt verschoven. Gerund door een eigenares die met haar zoon ook nog fiks in gezelligheid willen investeren als je daar open voor staat.

Een mooie combinatie van betaalbaar, goed en gezellig. Beslist een aanrader!

Heerlijke Bed and Breakfast

Harry
19-7-2014

B&B met een zeer gastvrije behulpzame aardige gastvrouw. 5 dagen gebleven, en voelde me helemaal thuis. Kamer met een prachtig terras, heerlijk geslapen. Ligging gewoon top, kort bij pinautomaat en supermarkten. Makkelijk bereikbaar vanaf station. Het mooie oude centrum op 5 minuten wandelen. Mooi prijsje vvor verblijf. Gastvrouw geeft goede tips over alles van Dort. Kortom Iteke bedankt voor deze mooie week.

Gezellig weekendje in Dordrecht.

annemieke
14-7-2014

Heerlijk adresje om eens te logeren, Aardige wel wat drukke gastvrouw maar heel behulpzaam, Leuke tips wat betreft restaurantjes. Kamer was zeer fraai. Kortom ik herken niet de voorgaande negatieve berichten. Wij hebben het heel leuk gehad en wij voelden ons gelijk welkom en thuis.

Ons ontbijdje was ook prima, wij komen zeker eens terug.

wat was dat?

franckle
27-8-2013

Jaarlijks ondernemen we met enkele vriendinnen een grote fietstocht. Uiteraard hoort daar een overnachting bij.

Dit jaar was er na de vermoeiende fietstocht enkel ontgoocheling.

Vuile kamer, douche die stuk was, twijfel ofdat er wel propere lakens op bed lagen , electriciteitsdraden gevaarlijk onbeschermd .....enz .. .Ook het ontbijt was rampzalig?!

Ja, mooie foto's op de site maar helaas....optisch bedrog...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Aan de Haven in Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Aan de Haven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Aan de Haven scoort een 7.63 uit 10 op basis van 22 reviews.