7,3

Weer vandaag5°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor A.S. Design Suites voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel A.S. Design Suites in het Nederlands

Luidruchtig

Jeanette, 6-4-2009

Hier 1 nacht overnacht. Suites zijn prachtig en van alle gemakken voorzien, alleen herrie door overlast van muziek van restaurant eronder is niet te harden.Verder maakt het toilet een enorme herrie door de vermaler. Voor mij reden om 's nachts het toilet niet door te trekken. Volgens eigenaresse is het een oud pand en klinkt de muziek harder door in de suites en is er niets aan te doen.Jammer van de prachtige suites, maar om deze reden voor mij nooit meer.

Geweldige kamers van alle luxe voorzien, ontbijtje zoals je het wil op je kamer op de tijd dat je het wil, zeer vriendelijke ontvangst. Receptie is niet altijd bemand maar wel altijd telefonisch bereikbaar. Aanrader!

Dordrecht zelf is een leuke stad, alleen het personeel vind in wel heel erg ongeinteresseerd. Ze waren meer aan het kletsen dan dat ze interesse in je toonde. Ik zou niet meer naar dat hotel toegaan.

Ik begrijp onderstaande beoordeling niet! Ik logeer er zakelijk geregeld en heb dit nog niet meegemaakt. Er is geen 24-uurs receptie, maar de eigenaresse is altijd bereikbaar, zelf voor het brengen van extra handdoeken en evt. BADJAS!!Het is een hotel op niveau en je hebt er privacy. Aan de andere kant vind ik het waardeloos dat men hun mond niet ter plekke opendoet, maar achter de computer schuilt om hun gal uit te spugen. Had het meisje maar gevraagd dat je haar baas wilde spreken...kijk DAN had je ballen gehad. TYPISCH HOLLANDS!

Voor een hotel in deze prijsklasse verwacht je luxe (dus meer dan 1 badjas, een werkende wekker een fatsoenlijk opgemaakt bed, etc) en een hartelijke en warme ontvangst. Het meisje wat ons (op gympen en een versleten spijkerbroek) "verwelkomde" was overduidelijk liever elders geweest. Bij ons vertrek was dit zelfde meisje ronduit onvriendelijk en gedesinteresseerd. Jammer, Dordrecht is een leuke stad maar dat komt zeker niet door deze inwoonster.

Een drie kamer luxe suite hotel ,met een perfect ontbijt op de kamer geserveerd en echt verwen hotel met klasse !

Een perfecte ervaring ,super de luxe !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A.S. Design Suites in Dordrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A.S. Design Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel A.S. Design Suites scoort een 7.33 uit 10 op basis van 6 reviews.