Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

We hebben een aantal aanbieders voor Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin) voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Neckermann

Reviews over Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

Esther,
    5-4-2019

Het is een hele mooie stad. Ik ga hier zeker naar terug. Er valt nog zoveel meer te zien! En wij verbleven midden in China Town. Geweldig. Met bijna alles op loopafstand. Buiten dat ook het Binnenhof, het paleis, de gevangenepoort. En dan niet te vergeten het centrum en heel veel terrasjes en restaurants. Je mist niks.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

buiten gewoon

Kees Fraanje,
    31-10-2018

Mooi rustig park, prachtige omgeving, uitstapjes gemaakt naar Den Haag, Rijswijk, Delft en Scheveningen, naar het Mesdag museum, de blauwe Pauw en de porseleinen fles geweest prachtig om te zien hoe ze dat nog helemaal met de hand schilderen

Gereisd met partner in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar

Annette Jumelet,
    15-8-2018

Het is echt geweldig om met de tram door Den Haag en Scheveningen te rijden. Voor mijn 9 jarige dochter zijn er in Den Haag veel leerzame uitstapjes. Scheveningen is de ultieme plek om tot rust te komen. In welke strandtent je ook langskomt, overal word je warm welkom geheten. De kwaliteits/prijsverhouding is netjes. Ik zeg ‘ wij komen vaker naar Den Haag/Scheveningen’.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Paar dagen Scheveningen, altijd weer leuk!

Marije,
    6-7-2018

Scheveningen! Blijft altijd leuk. Boulevard wordt verbouwd. Alles rechts van de pier is er niet (vanaf boulevard gezirn) en ze bouwen aan het LEGO huis. Beetje rumoerig dus. Maar geen last van.
    Het regende tijdens ons verblijf, dus was rustig. Reuzerad was leuk met kids. Div. Paviljoens hebben jutterstassen. Dus hebben we het stand een beetje opgeruimd en als beloning kregen idd een ijsje. Gegeten bij de beren. Met kids lekker makkelijk en ok. Ook bij de la galleria gegeten (Italiaan) lekker en gezellig. Leuk personeel. Diverse strandtenten gezeten. Een leuker dan de ander. bora Bora was erg leuk! Peukie niet echt onze favoriet. In de promenade was het spiegelhuis(doolhof) en glow in the dark minigolf ook erg leuk met kids! Zeker bij een minder mooie dag. Paar dagen Scheveningen altijd keuk!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Bij mooi weer heerlijk.

Ko Zwijnenburg,
    18-5-2018

Op de fiets naar Kijkduin. Op het terras koffie met gebak. Dan door het overdekte winkelcentrum. Niet groot, wel leuk. Dan door de duinen naar de Pier van Scheveningen. Een prachtig fietstocht. Ook Madurodam is een aanrader. Vanaf het park maar 8 km op de fiets.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 880 reviews