Bed and Breakfast Vogelwijk

2 reviews over Bed and Breakfast Vogelwijk in het Nederlands

Gastvrij en Gezellig

Natasja Kampshoff
28-9-2016

Een hele gezellige b&b met een warm welkom.Heerlijk gelegen in een mooie rustige buurt, op fietsafstand van Scheveningen,Den-Haag en Kijkduin.Het is zeker de moeite waard om op een mooie dag naar Hoek van Holland te fietsen,door de duinen.Je hebt de hele bovenetage voor jezelf met een slaapkamer,badkamer en een aparte woonkamer waar je een heerlijk kopje koffie of thee kan zetten.Zelfs het flesje wijn of een biertje ontbreekt niet in de koelkast.Lekker slapen, fris douchen met de riante handdoeken en dan op naar een ontbijt waar geen 5 sterren hotel tegenop kan.Alles zelf gemaakt door Anne-Wil.Vers gebakken brood en geperst sinaasappelsap,koffie of een cappuccino,gekookt of gebakken eitje, zelf gemaakte jams in de meest aparte combinaties die echt heerlijk zijn.Genieten dus!

Anne-Wil en Jan- Kees zijn 2 schatten van mensen met een warm gevoel voor de medemens.Voor mijn volgende bezoek aan mijn geboortestad kom ik zeker weer logeren bij jullie.

Lekkerste ontbijt ooit !

Petra van Gestel
6-10-2015

B&B Vogelijkwijk is een nieuwe, kleine B&B ( op de 2 etage van een charmant huis) gelegen in de prachtige "Vogelwijk" in Den Haag, op loopafstand van het Scheveningse strand. Eigenaren zijn een vriendelijk en gastvrij echtpaar. Er staan 2 fietsen ter beschikking van de gasten en kan er een dagkaart voor het openbaar vervoer gekocht worden. De kamer bestaat uit een mooie slaapkamer, een kleine ruimte met zittafeltje, minibar en koffie/theezetfaciliteiten, een toilet en badkamer met inloopdouche. Alles is in een charmante, landelijke stijl ingericht. Bijzonder is het ontbijt te noemen ! In de keuken van de eigenaren ga je genieten van eigen gebakken brood, verse smoothie, eigengemaakte jams, verse hangop (héérlijk) met fruitsalade, vleeswaren en kaas. Alles smaakt overheerlijk en ziet er fantastisch uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Vogelwijk in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Vogelwijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Vogelwijk scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.