Hotel The Hague Marriott

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag16°8°
Hotel The Hague Marriott
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor The Hague Marriott voor je op een rij gezet:

65 reviews over Hotel The Hague Marriott in het Nederlands

Goed hotel en vriendelijk personeel

Stef Reinderink,
13-1-2019

Super hotel personeel vriendelijk bij aankomst.Kamer schoon en netjes. Ontbijt was super zelfs mocht je van de kaart kiezen wat ze dan vers maken voor je .Het persoon van het ontbijt mega vriendelijk. Bus en tram op 1 minuut lopen super dus.Wij komen hier vaker.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Grote spijt !!

Marjolein,
4-8-2018

Verschrikkelijk slecht, belachelijk dat je €20 per dag betaald voor je auto bij het hotel ( als het parkeer terreintje niet vol staat ) na bestelling roomservice word er na 45 min afgebeld dat er geen roomservice is die dag. Persoonlijk praat alleen Engels. Bedden zijn doorgelegen, kortom veel spijt van deze keuze wat veel geld heeft gekost.

Gereisd met partner in augustus 2018

Zakenhotel maar ook privé prima!

Cynrhia,
15-7-2018

Keurig horel, dicht bij openbaar vervoer. Net overal buitenaf.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super hotel

Annemieke,
1-5-2018

heel fijn hotel, met een mooie ligging tussen den haag centrum en scheveningen. op die fiets ( die bij het hotel te huur zijn ) ben je in 10 minuten op de genoemde plaatsen. goed ontbijt met alles er op en eraan, enigste minpuntje wat ik kan verzinnen is dat de tafels bij het ontbijt niet snel werden schoongemaakt

Gereisd met partner in april 2018

Geweldig! Ik wil weer terug!

Wim Grooteman,
28-1-2018

Mooi hotel,lief personeel,goed ontbijt,8min van Scheveningen met de auto,fijne ontvangst,heerlijke kamer,goede parkeergelegenheid,netjes,schoon...kortom een aanrader!!!

Gereisd met partner in januari 2018

Mooi, schoon hotel, matige service

Iris,
10-7-2017

Mooi en schoon hotel. Mooie kamers. Goede locatie. Ontbijt zelf was prima. De service was matig. We moesten bij de receptie een aantal keer erg lang wachten, ondanks dat er geen rij was. In het restaurant moesten we zelf vragen om bestek en glazen. Tevens was een deel van het buffet op en moesten we een aantal keer zelf vragen of ze dit bij wilde vullen. Het bed dat we voor 35 euro per nacht moesten bijboeken omdat we met z'n drieën op een tweepersoons kamer sliepen, was een eenvoudig opklapbed met een slecht matras. Het andere bed sliep heerlijk.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Mooie kamers en geweldig ontbijt

Mirjam
27-2-2017

Groot hotel met mooie kamers en een geweldig verzorgd ontbijtbuffet. Helaas liet de schoonmaak wat te wensen over. In de badkamer was de vloer vies en zat vol met vlekken. Overal lagen lange haren, zelfs in het bed. Het personeel was erg aardig. Upgrade voor zeezicht kost €10,00 per kamer, per nacht. Helaas is er alleen heel in de verte een streepje zee te zien.

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

Ellen
29-8-2016

Service dikke 10, ontbijt top, alleen het restaurant waar je kunt dineren beetje beperkt maar doet niks af aan de kwaliteit van het eten. De extra bedden van de kids waren beetje smal. Maar kamer is mooi, ruim, en van alle gemakken voorzien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooi hotel op prima locatie.

Charlotte
31-7-2016

We hebben dit hotel enkele jaren geleden ook bezocht maar nu.na de renovatie ziet het er stukken beter uit. Het is stijlvol ingericht en straalt warmte uit. Het ontbijt is niet erg uitgebreid maar de producten die beschikbaar zijn zijn van goede kwaliteit. Het enige minpuntje is dat de kamer deuren enorm hard dicht vallen. Zo hard dat we er wakker van werden als er iemand op de gang zijn kamerdeur gebruikte. De locatie is ideaal. Je kunt lopend naar de tram. Halte waar je binnen enkele minuten in den haag bent of in Scheveningen.

Gereisd met partner in Sat Jul 30 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk vertoeven!

Linda
24-7-2016

Het was een fantastisch weekend door de goede service van het hotel, de heerlijke bedden en het prachtige uizicht vanaf de negende etage waar onze kamers lagen. Super kindvriendelijk: bij aankomst een attentie voor de kinderen en de geschakelde kamers waren top voor met twee kleine kinderen. Ook het ontbijt was keurig verzorgd.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand10 minuten met de auto, 3 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesKantoor service, Handdoeken(service), Geld wisselen mogelijk, Dokter, Fietsverhuur, Concierge, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Hague Marriott in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Hague Marriott zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.