Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Strandhuis Kijkduin

• 10Ellen09-10-2021

Fantastische vakantie!

Fantastische vakantie! Door de ligging van het huisje ben je een met het weer, de natuur, de zee. Het huisje heeft alles wat je nodig hebt. We gaan weer boeken!

• 10Natuur
  • 9Ans van Hinte22-03-2021

Mooie locatie en prima accomodatie, fijne service

Het strandhuisje is van alle gemakken voorzien. Op een super mooie locatie. Voor de 3e keer weer opnieuw volop van genoten. En lekker gegeten bij Suiderstrand.

• 9Ruimte
  • 9K. Geurts18-10-2020

Fantastisch verblijf op het strand

Wij verbleven in de Largo strandhuisjes in Kijkduin in oktober. Wat een geluk met het weer, in de ochtend prachtig uitzicht over het verlate strand en tegen de avond uitzicht op de kitesurfers terwijl de zon zakt. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Tip, breng wat extra koffiecups en vaatwas tabs mee als je langer blijft, er komt kou uit de vloer dus slof/schoen voor binnen is niet overbodig.

• 10Imma10-06-2019

Een heerlijk verblijf.

Absolute aanrader. Fantastisch huisje van alle gemakken en luxe voorzien op een mooi, breed en rustig zandstrand. Wakker worden met koffie op het terras direct op het strand en de zonsondergang vanuit de jacuzzi bewonderen.

• 10Julie03-06-2019

Unieke strandervaring!

Ons verblijf van vrijdag tem maandag was ronduit fantastisch! Alles was super proper, het huisje is erg handig ingericht en leuk qua indeling. Alles was aanwezig om een aangenaam verblijf te garanderen. Naast de hete jacuzzi, de sauna en het goede bed is het uitzicht werkelijk uniek! Kortom, we hebben er alle vier enorm van genoten en hopen van nog eens terug te kunnen komen.

• 10Michael u. Christine aus Deutschland30-04-2019

Wunderbar!!!!!

Ein absolutes Highlight für alle, die das Meer lieben, die gerne in den Dünen schlafen und mit dem Rauschen der Wellen wach werden möchten, die nicht auf Luxus verzichten wollen und den Abend im Jacuzzi mit Sonnenuntergang beenden mögen. Wenn möglich, unbedingt genießen!!!

• 10Martin S.30-09-2018

AWESOME - INCOMPARABLE - BREATH TAKING - UNIQUE

We stayed in this phenomenal and outstanding "VIP-Strandhuisjes" a few weeks ago (Middle of August 2018) and I must say, this was one of the best holidays in my life! The view is breathtaking, the interior high standard and most im important: the service and customer relations are absolutely commendable and unique! Ben and his team are awesome and always helpful! Even though the weather wasn't good we had a beautiful stay! When it was raining we just hopped into the warm jacuzzi and enjoyed the view! We will be coming every year - for sure!!

• 10Susette De De Vries13-09-2018

Het was fantastische👍 Een echte aanrader

Alles was geweldig . Wij hadden geluk ook nog prachtig mooi weer .

• 10Margriet07-08-2018

Romantische strandvakantie met z'n tweeën!

Wij hebben genoten van het strandhuisje en vooral van de zonsondergangen vanuit de jacuzzi. Het huisje ligt aan het einde van een doodlopend betonnen wandelpad dus erg rustig. Sauna (infrarood en fins) was ook heerlijk met uitzicht door spiegelglas op het strand (je kunt wel naar buiten kijken, maar niet naar binnen). Heerlijk gegeten bij Suiderstrand maar je kunt ook gemakkelijk zelf koken. Alles is aanwezig in het huisje (inductie, magnetron, vaatwasser, pannen, bestek, etc.). Ook al is het geen strandweer dan zit je hier heerlijk. Door jacuzzi en sauna ook geschikt voor het voor- en naseizoen. Wij waren met z'n tweeën. Kinderen zou kunnen, maar die zouden dan op de slaapbank moeten slapen. Wij hebben de slaapbank nu gebruikt als loungebank en genoten van de bluray dvd collectie in het huisje.

• 10Angelique Morel07-08-2018

Geweldig

Geweldige strandhuisje, fijne ontvangst door gastheer/gastvrouw. Goede uitleg over het huisje, sauna, jacuzzi . Mooie plek om even bij te komen en te relaxen.

Vakantiehuis Strandhuis Kijkduin info

Soort hotel