Hotel Stayokay Den Haag

NederlandZuid-HollandDen Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Stayokay Den Haag voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 17 reviews

7.4GoedScore uit 17 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

18 Reviews over Stayokay Den Haag

• 5Pieter23-05-2019

nooit meer

Helaas ontbreekt het aan klantvriendelijke personeel. Verblijf wel verder oké, maar niet aan te raden.

• 9urika voogt11-03-2019

Prima verblijf, alles Okay!

Prima hostel, ook om met jonge kinderen en rollator gebruiker naar toe te gaan. Het 3 gangen menu was fantastisch en leuk opgediend, de 6 persoonsgezinskamer was met alle benodigde voorzieningen uitgerust. Genoeg privecy voor ons allemaal. Vriendelijk personeel. We komen terug!!

• 8Laura Eulderink14-11-2018

Betaalbare aanrader midden in de stad!

Top locatie! Vanuit hier wandel je zo de stad in. Ontbijt is niet bijzonder, maar wel prima. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

• 9Eelko07-01-2018

goede prijskwaliteitverhouding vlakbij station hs

Voor deze prijsklasse heel goed ontbijt, je deelt kamer met anderen maar daardoor ontmoet je heel makkelijk mensen uit de hele wereld waar je eventueel samen mee kunt ontbijt. Station Holland Spoor is ruim 5 minuten lopen en er zijn op 100m lopen trams naar het centrum en naar Scheveningen. Schoon, vriendelijk personeel, veilig gevoel binnen. Buiten kan het 's avonds een minder veilig gevoel geven vooral voor een vrouw alleen. De rosse buurt is namelijk niet ver weg. Dat bedacht ik maar ik heb er zelf niemand over horen klagen. Kamer delen kan als nadeel hebben dat je soms niet goed slaapt als een kamergenoot laat binnenkomt of snurkt. Ik heb er over een langere periode heel vaak gelogeerd (voor 2017) en het kwam heel zelden voor dat ik last had van iemand. Wat mij betreft dus een aanrader vooral als je ook graag andere mensen wilt ontmoeten of gewoon een mooi plekje wilt om te slapen is wat niet al te duur is. Er zijn ook single/tweepersoons kamers mocht je per se meer privacy willen maar daar zijn er minder van en ze zijn een stuk duurder.

• 8ingridw30-08-2017

centraal gelegen hotel voor een goedkoop nachtje

nette, schone, simpele kamer met 2 stapelbedden, douche en toilet. goed ontbijt en gezellig lobby met wifi, poolbiljart, darts en tafelvoetbal. Ook diverse gezelschapsspellen aanwezig. kamer lag aan de straatkant, waardoor je meer geluid hoort omdat je in een stad zit. en wel betaald parkeren in de straat voor de auto. maar verder een fijn hotel om betaalbaar een nachtje te logeren met je gezin.

• 8Janine22-07-2017

prima verblijf gehad

Wij hebben een prima overnachting gehad in stay okay in Den haag. Het eetgedeelte en entree zijn ruim en gezellig. De kamer was prima schoon, het personeel heel vriendelijk. Het avondeten was goedkoop (friet met schnitzel en salade) alleen vonden we de schnitzel niet zo lekker. Het ontbijtbuffet was ook prima. De kamers waren wat gehorig, 's nachts hoorden we andere gasten praten op de gang. Maar ja, dat hoort er bij. Het hotel ligt vlakbij Den Haag Holland spoor dus prima bereikbaar met de trein. Mochten we nog eens moeten overnachten in Den Haag dan komen we hier zeker terug.

• 10Nel06-07-2017

top, genoten lekker kunnen werken!

Weer een echt Stayokay welkom en gastvrijheid: het hele team deed blij het best! Ook leuk pand en plek aan water:Ideaal! Dichter bij Holland Spoor dan Den Haag Centraal.

• 8rudy04-05-2015

UItstekende plek voor een weekend met een groep

Nette hostel met goede voorzieningen. Een goed ontbijt en vriendelijk personeel. We waren met 11 personen verdeeld over twee 6 persoons kamers. Bedden waren niet perfect, maar goed genoeg. Zeker aan te bevelen!

• 8Anke25-02-2013

Jeugdherberg/hostel: goed in de juiste context

Met schoolgroep geweest. Was uitstekend voor in groep gewoon te slapen. Eten is geen aanrader. Barman is heel sympathiek. Behandel hem correct en hij laat jullie een eigen feestje bouwen in de ontspanningsruimte zolang het deftig en leuk blijft en voor iedereen toegankelijk is zoals normaal.

• 7sjcsiba05-11-2012

Prima plek voor een prima prijs.

Op 5 minuten loopafstand van Den Haag HS (voor mensen met veel bagage: eerste halte tram 17 richting Statenkwartier), een ruime entree, je moet aanbellen om binnen te komen en na het inchecken kan je in alle toegestane ruimtes komen dmv een keycard, ook bedoeld voor toegang tot het gebouw. De kamers zijn prima in orde, schoon, douche en toilet (apart van elkaar) op de kamer. Het avondeten is goed verzorgd en was erg smakelijk (champignonsoep, Taco's met veel vlees en een gratis Magnum die ik bij de receptie uit de vrieskast mocht halen). Een drankje bij het eten moest wel betaald worden. Er is gratis Wifi aanwezig in het hele gebouw. De bar is tot laat in de avond open, maar de drankjes zijn niet goedkoop (€ 2,- voor een cola). Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is uitgebreid maar erg standaard. Verwacht geen eerste klas breakfast maar wel een goede keuze uit verschillende soorten zeer smakelijke koffie. Een lunchpakket bestellen is ook mogelijk.

Hotel Stayokay Den Haag info

Building information