Hotel Staten

Kleine hotelsWeer vandaag2°-2°
Hotel Staten
7,8

Laatste review

Bij een verblijf van 4 nachten op een 1 persoonskamer werd mij een grotere kamer met een tweepersoonsbed aangeboden voor de prijs voor 1 persoon. Erg aardig en vriendelijke familie. Kamer erg schoon en milieubewust met handdoeken ed.

Toilet en douche was op de gang naast de kamer.

Die moest je delen maar werd superschoon gehouden.

Aanrader voor mensen die alleen in hotel willen zijn.

6 reviews over Hotel Staten in het Nederlands

Vriendelijk en gemoedelijk.

Anja
15-8-2011

Toilet en douche was op de gang naast de kamer.

Die moest je delen maar werd superschoon gehouden.

Aanrader voor mensen die alleen in hotel willen zijn.

Super schoon hotel

Rob
16-11-2009

Staten hotel ligt in het mooie en gezellige Statenkwartier. Het is 30 minuten lopen naar het centrum of makkelijk met de tram/bus in een paar minuten te bereiken. Het hotel en de kamers zijn superschoon. De eigenaars en personeel zijn uiterst vriendelijk. Het ontbijt is heerlijk inclusief gebakken eitje met spek als je wilt. De prijs is laag in verhouding met andere hotels in Den Haag.

Top hotel

Leen
7-9-2009

Ik heb hier ruim 16 jaar lang ieder jaar een lang weekend mogen verblijven en het was ieder jaar weer super. Het is een klein hotel en heeft een huiselijke sfeer. De persoonlijke aandacht van de eigenaren is gewoonweg ontzettend fijn. Als het niet zo super de lux moet zijn en je in ongedwongen sfeer een weekendje weg wil is dit hotel zeker een aanrader. Met de bus zit je binnen no time in Scheveningen en de gezellige winkelstraat Frederik Hendriklaan ligt voor het hotel.

geweldig gezellig

roelie fühler
15-6-2009

weekend van 12 juni 09 geweest met 11 personen echt leuk en gezellig hotel.

knusse inrichting en super schoon.

ontbijt heel goed van alles te krijgen echt goed.

wij gaan zeker weer een keer.

2008

prima hotel, zeer vriendelijke eigenaar, persoonlijke sfeer, ruime, superschone kamer,prima ontbijt met in het weekend warme appeltaart, gebakken eieren etc. Met de tram in 10 minuten in het centrum en op het strand . Veel leuke speciaalzaken in de Statenlaan, om de hoek prima restaurant For Lunch en Dinner.De prijs- kwaliteit verhouding van het hotel is uitstekend!

2007

Zeer simpel hotel met ouderwetse kamers

Daniëlle & Angela
30-6-2007

Zeer simpel hotel met ouderwetse kamers. Wel netjes schoon. Ligt niet echt centraal in de stad. Goed hotel als je niet te lang hoeft te blijven. Het ontbijt was niet om over naar huis te schrijven, het brood bevatte namelijk schimmel!

We hebben een aantal aanbieders voor Staten voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Staten in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Staten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.