Hotel Stadsvilla Mozaic Den Haag

Kleine hotelsWeer vandaag17°10°
Hotel Stadsvilla Mozaic Den Haag
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Stadsvilla Mozaic Den Haag voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Stadsvilla Mozaic Den Haag in het Nederlands

Charmant, modern, warm hotel op een fijne plek

Janneke
26-8-2017

Ontzettend leuk hotel met mooie kamers en zeer gastvrij personeel. Gelegen in een fijne wijk met alleraardigste winkels in de buurt. Daarnaast ligt het op 10 minuten lopen van Madurodam, 15 minuten van het centrum en 25 minuten van het strand. Per tram, 5 minuutjes lopen, ben je overal nóg sneller. Zonder of met kinderen zeker het verblijven waard.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Guest Relations, Hotelmanagement, 11-10-2017

Beste Janneke,

Het is alweer een tijdje geleden dat je bij ons verbleef, maar hartstikke bedankt voor je positieve review. Goed om te lezen dat het hotel én de omgeving je zo goed zijn bevallen! We hopen je in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen, met of zonder kinderen 😊.

Warme groet, Team Mozaic

Super hotel, design en warm

Melanie sturkenboom
28-5-2017

Super vlakbij de denneweg... kan naar scheveningen fietsen die zijn te huur. De kamers zijn top ingericht. Ontbijt geweldig zelfs verse jus!!

Gereisd Met partner in april 2017
Kim Hilbink, guest relations, Hotelmanagement, 31-5-2017

Beste Melanie,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen een review voor toekomstige reizigers achter te laten, hartelijk dank daarvoor! Goed om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad en zo genoten hebben van het ontbijt.

We wensen jullie een heerlijke zomer en graag tot ziens in Stadsvilla hotel Mozaic!

Ideaal hotel met personal touch

L.Frijters
25-3-2017

Dit is een boetiekhotel wat aangeeft dat de kamers een warme (niet zakelijke) uitstraling hebben. Een geweldige ontvangst. Bij ons arrangement stond er champagne en bonbons klaar op de kamer. De badjas en sloffen waren ook aanwezig. Heerlijk bed. Zelden zo goed gehad. Je kon zelfs aangeven of je de matras gewisseld wilde hebben. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Vanaf vrijdagavond gratis parkeren aan de overkant. Het centrum is op loopafstand. Met een leuke wandeling door gezellige straatjes met restaurantjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Corina Waaijer, Hotelmanagement, 31-5-2017

Beste Ludie,

Het is alweer een tijdje geleden dat je bij ons verbleef maar we willen je nog graag bedanken voor de enthousiaste review die je hebt achtergelaten voor toekomstige reizigers.

We zien je heel graag nog eens terug in Stadsvilla hotel Mozaic!

Hotels.nl

Heel fijn en mooi hotel met een goede service

Connie
24-1-2017

Eind januari heb ik een nacht in hotel Mozaic mogen verblijven. Helaas was het door de werkzaamheden aan de straat erg rumoerig. Na hiervan melding te hebben gemaakt werd mij een voucher aangeboden om het verblijf geheel op hun kosten over te doen. Dat had niet gehoeven maar uiteraard erg kantvriendelijk, top!

Gereisd Alleenreizend in januari 2017
Team Mozaic, Hotelmanagement, 31-5-2017

Beste Connie,

Wat lief dat je de moeite hebt genomen een review voor toekomstige gasten achter te laten. Jammer dat het verblijf door overlast van werkzaamheden niet helemaal naar wens is verlopen. De werkzaamheden zijn inmiddels afgerond, we hopen jullie in de nabije toekomst nog eens in Stadsvilla hotel Mozaic te mogen verwelkomen!

Warme groet

Leuke plek om oud en nieuw te vieren!

Jesse
1-1-2017

Het hotel is erg mooi en de kamer was luxe. Goed vond ik de persoonlijke aandacht. Erg aardig personeel! Ze dachten echt met je mee. Daarnaast hadden ze nog wat extra's voor oud en nieuw: champagne en oliebollen bij terugkomst. Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in december 2016

Sfeervol Hotel

Elisabeth
27-7-2016

Hele relaxte sfeer in het hotel. Personeel is servicegericht. Nette, schone kamer. 2 verschillende kussens op het bed, dus je kon kiezen voor een zacht of iets harder kussen. s'nachts werden we een paar keer wakker van een vreemd geluid. Vermoedelijk iets van een waterleiding oid. Openbaar vervoer op korte afstand. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juli 2016

Heerlijk hotel, een aanrader!

Jennifer
21-3-2016

Fantastisch hotel! Ontzettend vriendelijk personeel, behulpzaam en gastvrij. Heerlijk ontbijt! En super bedden! Een heerlijke plek! Ik kom zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2016
Corina Waaijer, Hotelmanagement, 2-7-2016

Beste Jennifer,

Het is alweer een tijdje geleden dat jij bij ons verbleef. Maar wij willen jou heel graag bedanken voor jouw komst en voor de super leuke review over ons hotel.

Wij wensen jou en fijne zomer en graag tot ziens!

Zeer goed

George
23-11-2015

Zeer aangenaam hotel. Alles gereserveerd exact volgens wens. Het hotel heeft een prettige moderne uitstraling. Het is schoon en goed onderhouden. Het personeel is zeer vriendelijk. Gratis parkeren vlakbij in het weekend. Alle verplaatsingen op de fiets gedaan (meegenomen). Dat is Als we weer naar Den Haag gaan staat het hotel al vast.

Gereisd Met partner in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geachte meneer Veldman,

Hartelijk bedankt voor uw verblijf in hotel Mozaic. Wat fijn om terug te lezen dat u met zo veel pezier terug kijkt op uw verblijf. Daar doen wij het voor!

Hopeljk tot ziens,

Vriendelijke groeten

Binnenkort weer!

Renate
20-10-2015

Een prachtig hotel, persoonlijk, schoon en warm! Fijne kamers. Al verschillende keren het hotel bezocht zowel zakelijk als privé ....en zeker niet voor het laatst. De inrichting is smaakvol. Ontbijt is gevarieerd en de mogelijkheid om healthy producten te kiezen....AH zit om de hoek voor een boodschapje. Centrale ligging tussen het centrum en het strand.

Gereisd Alleenreizend in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geachte gasten

Hartelijk bedankt voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaring met andere Zoover gebruikers. Wat fijn om te lezen dat u zo heeft genoten en dat het ontbijt u zo goed is bevallen. Daar doen wij het voor!

Met vriendelijke groeten

Top Hotel

B Koerts
16-8-2015

Gezellige sfeer en een uitstekende service. Personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig.

Gereisd Met partner in Sun Aug 09 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geachte meneer Koerts

Zojuist lees ik uw bericht op Zoover, vandaar mijn wat late reactie. Toch wilde ik u hierbij bedanken voor uw verblijf en voor het achterlaten van uw positieve beoordeling.

Dank u wel en wie weet tot ziens!

Fijne jaarwisseling gewenst,

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stadsvilla Mozaic Den Haag in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stadsvilla Mozaic Den Haag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.