Vakantiehuis Scheveningen vakantiewoning

4 reviews over Vakantiehuis Scheveningen vakantiewoning in het Nederlands

Fantastische plek - graag weer

Karin
2-6-2015

Een geweldig uitzicht vanuit de woonkamer en een van de slapkamers. Een heel mooie achtertuin - ideal voor kinderen die dan niet kunnen weglopen. Heel veel ruimte en ook somige extra dingen zoals bijv. een handkar voor de boodschappen. We zijn heel vriendelijke ontvangen worden door Diane. Alle belangrijke platsen in Scheveningen zijn heel makkelijk te bereiken evenals de tram.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

ontzettend mooie plek

Fred Koning
8-12-2013

Het is een makkelijk huis, je voelt je meteem thuis. De openhaard is geweldig, en ook voor de kinderen is het ideaal. Het uitzicht is de absolute topper van dit huis, prachtig gewoon!

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Heel mooi vakantiehuis

x
15-11-2013

Het is een mooi en ruim huis, met een schitterend uitzicht. We hebben het er erg naar ons zin gehad, en alles was heel netjes verzorgd. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Prachtig appartement

Charlotte Gitsels
7-10-2013

Wat een pareltje! Het ziet er in het echt nog beter uit dan op de foto's!

Prachtige ligging. Leuke ontvangst, lieve mensen. Wij willen zeker nog een keer terug komen.

P.s. niet aan te veel mensen door vertellen, anders kunnen wij niet meer boeken;)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Scheveningen vakantiewoning in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Scheveningen vakantiewoning zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.