Géén boekingskosten

Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen

NederlandZuid-HollandDen Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)
8.5FantastischScore uit 151 reviews

Contact

151 Reviews over Roompot Nautisch Centrum Scheveningen

• 8Hendrik van den Heuvel13-08-2022

Super leuke locatie

Tegenover de haven in een nieuwe buurt: veel restaurants in de buurt. Heerlijk de stad ontdekken op de fiets, avondje circus theater, lekker naar het strand

Roompot, Eigenaar, 07-09-2022

Bedankt voor je feedback Hendrik. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in Scheveningen. Graag zien we weer terug op Nautisch Centrum Scheveningen. Groeties Elly

• 8Abdoelrahman25-07-2022

Het is heerlijk rustig mooie plek bij haven jachthaven als je van wandelen houd is heerlijk

• 10Natuur
  • 8Anne Maria de Kroon23-02-2022

Appartement 50b aan de Hellingweg heeft een mooi o

Mooi uitzicht Veel restaurants in de buurt Goede busverbinding naar Centrum Den Haag

• 7Natuur
  • 9Ted Oud19-10-2021

Prima

Goed appartement op een mooie locatie

• 9Hester10-08-2021

Fantastisch verblijf

Een prachtig, modern en ruim appartement in de haven van Scheveningen. Erg leuk is het uitzicht op de jachthaven. Keuken is ruim ingericht met een vaatwasser en oven. Ook is er voldoende en erg mooi serviesgoed.Het Nautisch Centrum ligt erg centraal, Den Haag is 4 km op de fiets. De boulevard van Scheveningen ligt op ongeveer 2 km.Het enige nadeel is dat de wifi erg slecht is, je moet je continu opnieuw aanmelden, waardoor het streamen van bv een film vaak onderbroken wordt.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 19-08-2021

Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je zo hebt genoten van je vakantie! We zullen jouw opmerkingen wat betreft de WiFi oppakken met het park zodat hier naar gekeken kan worden!

Tot de volgende keer.

Groetjes, Aimee

• 9Dick de Jong25-05-2021

fantastisch

prachtige locatie aan zee dichtbij voorzieningen zoals winkels en openbaar vervoer

Roompot, Afdeling Kwaliteit, 05-08-2021

Bedankt voor je review Dick!

Klinkt als een heerlijke vakantie op ons park :-)

Graag tot ziens!

Groetjes, Marit

• 9Marc keus17-03-2021

Ontspannen

Ivm een vechtscheiding hier tijdelijk verbleven. Een heerlijke locatie om tot rust te komen. Erg schoon. Een compliment voor de dames van de schoonmaak. Wel prijzig in bepaalde periodes.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-03-2021

Bedankt voor je review, Marc. Iedere vakantiewoning dient bij aankomst schoon te zijn. Goed om te lezen dat dit bij jou het geval was. Bedankt voor jouw mooie compliment over de huishoudelijke dienst. Wij zullen dit zeker doorgeven. We hopen dat je op Nautisch Centrum Scheveningen tot rust bent gekomen én dat je hebt genoten van de prachtige omgeving.

Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

• 10Johannes Meppelink27-09-2020

Erg fantastisch

Lekker dicht bij zee en haven, Veel te zien, Prachtig appartement Zeer goede schoonmaakservice

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 13-10-2020

Bedankt voor je bericht, Johannes!

Wat ontzettend fijn dat je verblijf zo naar wens is geweest. Wij zijn ook erg blij om te lezen dat je het personeel als vriendelijk hebt ervaren. Service en gastvrijheid zijn bij ons namelijk erg belangrijk. Wat heb je verder allemaal gedaan op dit park?

Graag tot de volgende keer!

• 9H. Theunissen11-09-2020

Luxe vakantie

Een fantastisch ruim en erg schoon appartement waaraan het aan niets ontbreekt. Balkon met uitzicht op de zeilbotenhaven. Volop restaurantjes in de buurt. Op maandag en vrijdag zijn erg vriendelijke medewerksters van Roompot aanwezig.

Bedankt voor je review!

Wat leuk om te lezen dat je zo heerlijk hebt genoten van ons park en van de omgeving. Wij zijn ook erg blij dat je het personeel als vriendelijk hebt ervaren. Service en gastvrijheid staan bij ons hoog in het vaandel.

Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen op één van onze parken!

• 8Fam. S.07-09-2020

een geweldige vakantie app. 80 C, uitzicht aan zee

80 C appartement met super mooi uitzicht op zee en de haven. Schoon en netjes. Alles aanwezig en heerlijk ruim. Vriendelijke service en ze zijn hulpvaardig. Appartement dicht bij de zee en boulevard. Veel gefietst in de omgeving en door de duinen. Erg mooi en leuk gewandeld over het strand. Genoeg te doen en heerlijk uit eten.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 13-10-2020

Bedankt voor je positieve beoordeling en wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!

Je kunt er inderdaad prachtige fietstochten maken en er is uiteraard ook genoeg te doen in de omgeving. Wat heb je allemaal gedaan tijdens je verblijf?

We zien je graag snel weer terug op één van onze parken!

Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen info

• CafeNiet beschikbaar