Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen

Appartement
Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Nautisch Centrum Scheveningen voor je op een rij gezet:

Roompot Vakanties

132 reviews over Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen in het Nederlands

We komen zeer zeker weer terug

Janny Pastoor,
15-4-2019

Het was een schoon en mooi groot appartement. Het was gezellig ingericht. Grote steden en het strand van Scheveningen waren gemakkelijk te bereiken Zowel met auto en bus was t prima te doen. We konden de auto parkeren zonder extra kosten in de garage.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-4-2019

Bedankt voor je review! Wat leuk dat jullie zo hebben genoten! Komen jullie nog eens terug?

Groetjes van Cynthia

Geweldig aanrader!

Ramona,
10-12-2018

Heerlijk ruim appartement met mooi uitzicht en ideale parkeergelegenheid bij het appartement. Ligt alleen een stuk van de Boulevard af maar dat vonden wij niet erg. Heerlijke wandeling erheen.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2019

Dat noemen wij 'samen genieten' bij Roompot Vakanties! Niets is zo fijn als lekker uitwaaien langs de haven en de boulevard!

Guanita Barten,
3-12-2018

Zeer mooi verblijf op een toplocatie.

Gereisd met vrienden in november 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2019

Goed om te lezen dat je een prettig verblijf hebt gehad. Dat is tenslotte ook ons doel :-)

Wij zouden het leuk vinden als je nog een keer terug komt naar Nautisch Centrum Scheveningen.

Roompot Vakanties

Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Mark Lemstra,
29-10-2018

Een prachtig gelegen appartement met fraai uitzicht over de jachthaven. Wel wat ver van het centrum van Scheveningen, maar konden gratis parkeren bij de haven.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2019

Leuk dat je een beoordeling achter hebt gelaten, Mark! Wij zijn blij te lezen dat je het naar je zin hebt gehad.

Wanneer je verblijft in een appartementen op Nautisch Centrum Scheveningen heb je toegang tot de parkeergarage.

Marly Francken,
27-10-2018

Geweldig appartement. Super uitzicht. Perfect schoongemaakt. Medewerkers huishoudelijke diensten /facilitaire zaken razend snel. Pluim voor de dame die in het Nautische Centrum Scheveningen de huishoudelijk taken waarneemt.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2019

Bedankt voor deze beoordeling, Marly!

Wij gaan zeker jouw complimenten doorgeven aan de betreffende persoon van Nautisch Centrum Scheveningen. Zij zal het vast heel leuk vinden dat je tevreden bent en hebt genoten! :-)

Wij hopen je nog een keer terug te zien.

Spectaculair

Fam. W.,
25-9-2018

Spectaculair uitzicht, aan de voorkant over de zee en aan de achterkant over de haven. Gigantisch groot appartement, heerlijk rustig gelegen met jacuzzi en stoomdouche. Ook met slecht weer kun je je prima vermaken in het appartement en in de omgeving. Naar het noorderstrand is een flinke wandeling, want je moet om de haven heen, maar nog prima te doen met kinderen. Op het zuiderstrand ben je binnen 5 minuten. Tip : vanuit het appartement zie je de groene vuurtoren, daar kun je over de dijk naartoe lopen. We hebben genoten, ondanks dat het weer niet meezat.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2019

Balen dat het weer niet mee heeft gezeten, maar dat mag de pret zeker niet drukken!

Zelfs bij regen biedt de omgeving meer dan genoeg mogelijkheden. Zo je één van de vele Haagse musea bezoeken, een voorstelling bijwonen in het Circustheater of een dagje winkelen op de overdekte Pier van Scheveningen.

Groetjes van Mandy

Fantastische locatie met zicht op de jachrhaven

ginette,
17-9-2018

Dat er geen receptie is in scheveningen ,wel in kijkduin 5 kilometers verder

Gereisd met partner in september 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2019

Het klopt dat er op Nautisch Centrum Scheveningen geen receptie aanwezig is. Wel kun je terecht bij de parkreceptie van Kijkduinpark. Mocht er iets zijn dan kun je telefonisch contact met ons opnemen.

Wij hopen dat je verder hebt genoten!

Enorm genoten!

Jeannette Bakker,
10-9-2018

Mooie ruime app. aan de Scheveningse haven met aan de ene kant uitzicht op de jachthaven en aan de andere kant uitzicht op zee , wij zaten aan de achterkant met zeezicht en het NL zeilcentrum voor ons neus, heerlijk om naar de zeilertjes te kijken, app. heeft ook gratis parkeerplek wat heel fijn is op Scheveningen, daar alles betaald parkeren Is, wij hebben de auto het hele weekend niet gebruikt , een goede tip: neem fietsen mee of huur ze evt in de Keizerstraat, je moet nml heel de haven rond en dat is min 2.5 km lopen naar het strand. Voor de rest is alles prima bevallen, gaan hier zeker nog een x terug!

Gereisd met partner in september 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2019

Bedankt voor de beoordeling, Jeanette!

Aan de ene kant uitzicht op de Voorhaven en de uitgestrekte Noordzee, aan de andere kant de levendige Tweede Binnenhaven vol dobberende boten. Het Nautisch Centrum Scheveningen staat op een van de mooiste plekjes van Scheveningen. Niet alleen het uitzicht mag er zijn, de haven is met haar vele terrassen bovendien een gezellige en levendige plek.

Grote teleurstelling

Anna,
27-8-2018

Dit was vroeger een heel fijn appartementencomplex. Inmiddels is de glans er wel vanaf. Het appartement was zeer slecht onderhouden, er was van alles kapot dat ook niet tijdens het weekend gemaakt kon worden. Schoongemaakt was er duidelijk niet. Er lagen zelfs nog spullen van de vorige huurders in de slaapkamer. Verder zaten er aan alle kanten groepen Duitse jongeren en hebben we door de geluidsoverlast geen oog dicht gedaan. We hebben de beveiliging wel gebeld maar die zijn niet ter plaatse en deden er uren over om te komen.

Al met al is deze accommodatie geen aanrader meer. Voor veel minder geld boek je een viersterren hotel dat net zo dichtbij het strand ligt.

De klantenservice achteraf laat overigens ook veel te wensen over. Dat doen andere bungalowparken echt véél beter. Voor ons nooit meer Roompot.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2019

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw verblijf, Anna. Vanzelfsprekend gaan wij met de feedback aan de slag om vervelende situaties in de toekomst te voorkomen. Het is tenslotte ons doel om al onze gasten een fijne tijd te bezorgen.

Wij hopen je in de toekomst nog een keer te mogen begroeten op één van onze Roompot parken.

fantastisch

Marije,
20-8-2018

met veel plezier komen we al een aantal jaar bij nautisch centrum Scheveningen. de ligging is super met het gemak van een parkeergarage onder het appartement en een prachtig uitzicht op de haven met zijn bootjes en restaurantjes. strand en supermarkt zijn op loopafstand .

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 25-1-2019

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je hebt genoten van het verblijf op Nautisch Centrum Scheveningen, Marije!

De appartementen zijn werkelijk van alle gemakken voorzien en de boulevard is op loopafstand!

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.