Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen ****

Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen
Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen
8,2

Weer vandaag8°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Nautisch Centrum Scheveningen voor je op een rij gezet:

119 reviews over Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen in het Nederlands

Appartement prima. Zeer luxe.

Prins, 27-1-2018

Per ov slecht bereikbaar. Eerste halte 15 minuten lopen. Restaurants alleen bereikbaar via veel trappen. Of je moet met de auto. Geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn. Dit alles staat niet op de site van Roompot. Verder zou het prettig zijn als er een informatie map in het appartement zou liggen.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 1-2-2018

Wat jammer dat jouw verblijf op Nautisch Centrum Scheveningen niet helemaal naar wens is geweest. Het verblijf ligt ongeveer 10 minuten lopen vanaf het openbaar vervoer wanneer je bus 21 neemt.

Wij zullen alle feedback doorgeven, zodat wij ons kunnen verbeteren.

Graag tot snel op één van onze Roompot parken!

Groetjes Denise

fantastisch

van diedenhoven, 27-1-2018

mooi ruim appartement met schitterend uitzicht op de buitenhaven
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 1-2-2018

Wat fijn dat je genoten hebt van het prachtige uitzicht op de haven in het ruime appartement! Wij zullen deze positieve review doorgeven aan het personeel van Nautisch Centrum Scheveningen.

Groetjes Denise

mooi verblijf

P. Hendrikx, 15-12-2017

ruim verblijf en mooi uitzicht
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Bedankt voor jullie review! Wat leuk om te lezen dat jullie tevreden zijn over Nautisch Centrum Scheveningen. Hebben jullie nog leuke activiteiten ondernomen in de omgeving?

Graag tot ziens op één van onze parken!

Zeer goed!

Linda, 12-12-2017

Zeer mooie ligging in de mooie haven van Scheveningen.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Bedankt voor jullie review! Nautisch Centrum Scheveningen is inderdaad op een perfectie locatie gelegen. Wat fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn!

Graag tot de volgende keer!

Christine

Top locatie dicht bij zee

Bosch, 12-12-2017

Ligging, appartement, bereikbaarheid

Geen negatieve punten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Bedankt voor jullie review! Wat fijn dat jullie zo positief zijn! Hebben jullie ook nog leuke uitstapjes gemaakt?

Christine

Buitengewoon goed, super schoon en heerlijk warm

Fam.Neven, 12-12-2017

Het appartement voldeed aan alle verwachtingen, alles was aanwezig.

Informatie omtrent het parkeren in de garage zou iets beter kunnen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Bedankt voor jullie review! Wat fijn om te lezen dat het appartement aan jullie verwachtingen heeft voldaan. We zullen jullie opmerkingen omtrent de informatie over het parkeren doorgeven aan de parkleiding, zodat zij deze ter harte kunnen nemen.

Geweldig

Piet, 11-12-2017

Prachtig verblijf en genoeg parkeerplekken. En lekker naar de boulevardblad en gezellig uit eten.

Alleen het pasje aan de toegangspoort werkte slecht, maar dat zal zeker wel verholpen zijn.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Dat klinkt als een prettig verblijf, Piet! Jammer dat de keycard niet naar behoren functioneerde. Heb je dit ook tijdens het verblijf gemeld? We zullen het uiteraard nog doorgeven aan de parkleiding, zodat zij hiervan op de hoogte zijn.

Het was geweldigHet

Rien, 11-12-2017

Het meubilair is wat gedateerd. Verder heel netjes.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Bedankt voor je review, Rien! We zullen jouw opmerking over het meubilair doorgeven aan de parkleiding, zodat zij deze ter harte kunnen nemen. Fijn om te lezen dat je verder tevreden bent over de accommodatie. Heb je ook genoten van de omgeving?

Christine

Mooi appartement in een leuke badplaats met o&n

Sandra, 11-12-2017

ook voor twee nachten te boeken Heel ruim appartement voor vier personen. Je moet wel om de haven heen lopen als je naar de boulevard wilt.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Bedankt voor je review, Sandra! Wat leuk om te lezen dat je tijdens de jaarwisseling op Nautisch Centrum Scheveningen verbleef!

Graag tot ziens op één van onze parken!

Groetjes Christine

Geweldig

Truus, 11-12-2017

Hier moet je echt van genieten prachtig uitzicht!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Zo te lezen heb je genoten van het uitzicht, Truus! Wat leuk dat je het verblijf zo positief hebt beoordeeld.

Graag tot ziens op Nautisch Centrum Scheveningen of op één van onze andere parken!

Christine Kreeft

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Roompot Nautisch Centrum Scheveningen scoort een 8.2 uit 10 op basis van 121 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: