Hotel Residenz

Hotel Residenz
9,6

34 reviews over Hotel Residenz in het Nederlands

Petra en Frank zijn super gastvrij en geven je het gevoel dat je zeer welkom bent. Dit in combinatie met de prachtige ambiance zorgt voor een heerlijk verblijf. Daarnaast zijn ze internationaal georiënteerd.

Dank je wel voor t fantastisch verblijf. Karin, Marjolein en Mirjam

Zeer de moeite waard!

Allard Swart
22-1-2017

Heerlijke suite in een rustige en mooie wijk in Den Haag. Gastvrij ontvangen en echt genoten van de luxe suite met open haard en ontbijt op de kamer. Geen saaie en zakelijke hotelkamer, maar een sfeervolle kamer waar je 's avonds nog heerlijk een glaasje wijn drinkt bij de open haard. Centrum van Den Haag en Scheveningen op loopafstand en ook prima bereikbaar met tram.

Absolute aanrader!

peter
14-3-2015

"Residenz" is de perfecte plek voor een heerlijk weekendje Den Haag. Perfecte, luxe en ruime kamer in heerlijk rustige maar sfeervolle buurt. Geweldige ontvangst met brandende open haard & fles champagne! Heerlijk ontbijt en goede tips voor dagbesteding "op maat" door de eigenaren, kortom absolute aanrader!

Zalig Logeren in Residenz Stadslogement

Mariska van den Berg
25-11-2013

Pure verwennerij in dit prachige stadslogement. Heerlijke bedden. Sfeer gashaard met 2 heerlijke stoelen ervoor waar je kunt genieten van een goed glas wijn die de eigenaren graag komen brengen. Een mooie buurt met restaurantjes, en kleine winkels. Residenz leent ook belangenloos fietsen uit, waar wij dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Heerlijk om Den Haag en Scheveningen per fiets te ontdekken. Kortom wij hebben genoten en komen zeker terug.

Een plaats om terug te komen

Fam.uit Zeeland
14-10-2013

Super ontvangst, prima gastvrijheid, uitstekende service, kleinschalig en rustig hotel.

Laat de auto staan en gebruik de beschikbare fietsen of het openbaar vervoer. Voor alles wordt gezorgd. inclusief parkeerkaart

Een plaats om terug te komen

Alles was top!

Francis
15-2-2013

Super weekend gehad, was eigenlijk te kort. Sfeervolle kamer, met haard! Een heerlijk matras. Perfect ontbijt en gastvrije eigenaar. De ligging is prima. Rustig maar toch genoeg winkeltjes en restaurantjes. Ook leuk, er zijn fietsen, dus Den Haag ontdekt op de fiets... Subliem!

Top Hotel

keesvandenbergh
11-8-2012

Top hotel! In een rustige wijk. Gastvrij ontvangst. Mooie ruime gezellige en luxe kamer. En een heerlijk ontbijt op de kamer.

Uitstekend hotel

Y.Vroom
11-7-2012

Fijn hotel, prima kamers, plezierige ontvangst. Royale suites.

Koude kamer, Hebben ook koud geslapen, Verwarming kon je zelf regelen maar dit kregen wij niet voor elkaar het bleef koud op de kamer.

Frank Iwema (eigenaar), eigenaar, 3-4-2012

Hartelijk dank voor je review. Ik ben blij dat jullie een mooi weekend in Den Haag hebben gehad. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie koud hebben geslapen. Erg vervelend, mijn excuses.

Het viel mij bij het brengen van het ontbijt al op dat het fris was op de kamer. Nadat jullie zijn uitgecheckt zag ik dat er een raam op jullie kamer openstond. Omdat gasten dat vaker doen heb ik daar 's ochtends geen acht op geslagen.

Het klopt dat je in onze kamers zelf de verwarming kunt bedienen. Wanneer het niet lukt helpen we natuurlijk graag even mee.

Overnachten in een hotel heeft voor mij een heel andere dimensie erbij gekregen na een overnachting in Residenz in Den Haag. Vergeet andere opties; als je op zoek bent naar persoonlijke aandacht, hoog comfort niveau, plezierige omgeving, rustige ligging, goede bedden, goed ontbijt, mooi design (prachtige kamers!), vriendelijke en hulpvaardige eigenaren, dan is dit de plek om naar toe te gaan. Het centrum van den Haag is goed te bereiken, en Scheveningen ligt op nog geen 15 minuten.

Ik heb hard nagedacht, maar ik kan geen enkel negatief punt bedenken; werkelijk een top overnachting gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor Residenz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residenz in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residenz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residenz scoort een 9.61 uit 10 op basis van 34 reviews.