Hotel Residenz

NederlandZuid-HollandDen Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Residenz voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 34 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 34 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

35 Reviews over Residenz

• 10Familie Beens08-11-2019

Fantastisch verblijf

Uitstekend verblijf, dichtbij het centrum

• 10Mirjam20-05-2017

Een heerlijke, gastvrij hotel in hartje Den-Haag

Petra en Frank zijn super gastvrij en geven je het gevoel dat je zeer welkom bent. Dit in combinatie met de prachtige ambiance zorgt voor een heerlijk verblijf. Daarnaast zijn ze internationaal georiënteerd. Dank je wel voor t fantastisch verblijf. Karin, Marjolein en Mirjam

• 9Allard Swart22-01-2017

Zeer de moeite waard!

Heerlijke suite in een rustige en mooie wijk in Den Haag. Gastvrij ontvangen en echt genoten van de luxe suite met open haard en ontbijt op de kamer. Geen saaie en zakelijke hotelkamer, maar een sfeervolle kamer waar je 's avonds nog heerlijk een glaasje wijn drinkt bij de open haard. Centrum van Den Haag en Scheveningen op loopafstand en ook prima bereikbaar met tram.

• 10peter14-03-2015

Absolute aanrader!

"Residenz" is de perfecte plek voor een heerlijk weekendje Den Haag. Perfecte, luxe en ruime kamer in heerlijk rustige maar sfeervolle buurt. Geweldige ontvangst met brandende open haard & fles champagne! Heerlijk ontbijt en goede tips voor dagbesteding "op maat" door de eigenaren, kortom absolute aanrader!

• 9Mariska van den Berg25-11-2013

Zalig Logeren in Residenz Stadslogement

Pure verwennerij in dit prachige stadslogement. Heerlijke bedden. Sfeer gashaard met 2 heerlijke stoelen ervoor waar je kunt genieten van een goed glas wijn die de eigenaren graag komen brengen. Een mooie buurt met restaurantjes, en kleine winkels. Residenz leent ook belangenloos fietsen uit, waar wij dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Heerlijk om Den Haag en Scheveningen per fiets te ontdekken. Kortom wij hebben genoten en komen zeker terug.

• 10Fam.uit Zeeland14-10-2013

Een plaats om terug te komen

Super ontvangst, prima gastvrijheid, uitstekende service, kleinschalig en rustig hotel. Laat de auto staan en gebruik de beschikbare fietsen of het openbaar vervoer. Voor alles wordt gezorgd. inclusief parkeerkaart Een plaats om terug te komen

• 10Francis15-02-2013

Alles was top!

Super weekend gehad, was eigenlijk te kort. Sfeervolle kamer, met haard! Een heerlijk matras. Perfect ontbijt en gastvrije eigenaar. De ligging is prima. Rustig maar toch genoeg winkeltjes en restaurantjes. Ook leuk, er zijn fietsen, dus Den Haag ontdekt op de fiets... Subliem!

• 10keesvandenbergh11-08-2012

Top Hotel

Top hotel! In een rustige wijk. Gastvrij ontvangst. Mooie ruime gezellige en luxe kamer. En een heerlijk ontbijt op de kamer.

• 9Y.Vroom11-07-2012

Uitstekend hotel

Fijn hotel, prima kamers, plezierige ontvangst. Royale suites.

• 8Evelien20-03-2012

Netjes, maar wij misten een aantal dingen.

Koude kamer, Hebben ook koud geslapen, Verwarming kon je zelf regelen maar dit kregen wij niet voor elkaar het bleef koud op de kamer.

Frank Iwema (eigenaar), eigenaar, 03-04-2012

Hartelijk dank voor je review. Ik ben blij dat jullie een mooi weekend in Den Haag hebben gehad. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie koud hebben geslapen. Erg vervelend, mijn excuses.

Het viel mij bij het brengen van het ontbijt al op dat het fris was op de kamer. Nadat jullie zijn uitgecheckt zag ik dat er een raam op jullie kamer openstond. Omdat gasten dat vaker doen heb ik daar 's ochtends geen acht op geslagen.

Het klopt dat je in onze kamers zelf de verwarming kunt bedienen. Wanneer het niet lukt helpen we natuurlijk graag even mee.

Hotel Residenz info

Facilities