Hotel Ramada The Hague

Hotel Ramada The Hague
8,8

42 reviews over Hotel Ramada The Hague in het Nederlands

Super zowel de locatie, de kamer, en het personeel

Marja Koning,
10-2-2019

Een weekendje Scheveningen met een vriendin met een lichamelijke beperking. Overnacht in een prachtige invalidenkamer en ontvangen door super vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd. Echt een aanrader. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bianca,
10-11-2018

Geweldig hotel met een mooie ligging op loopafstand van de boulevard. Personeel is heel aardig en behulpzaam en het ontbijt is fantastisch. Mooie, nette kamers en heerlijke bedden. Dichtbij parkeren in de parkeergarage bij het hotel. Wij gaan zeker nog een keer terug! We hebben genoten.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Toppie

Fam Caris,
16-10-2018

Hotel was prima,ook het personeel is harstikke vriendelijk. De kamer was top we zaten op de 3è verdieping met nog een beetje zee zicht. Ook het ontbijt was prima,kortom echte aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Hotels.nl

Net hotel. Goede ligging dichtbij het strand. Standaard kamer is erg klein en het uitzicht vanaf de 1e verdieping niet bijzonder mooi. De bedden liggen prima. Ontbijt ook goed verzorgd. We vonden het aardig ad prijs. Geen barretje waar je 's avond even gezellig kan gaan zitten.

Gereisd met vrienden in september 2018

Prima hotel. Goede prijs, mooie ruime kamer (familie) met 2x 2 pers bed. Locatie top! Straat oversteken en je loopt zo de boulevard, strand en pier op! Ontbijt was goed. Goed compleet. Vanuit kamer zelfs zicht op zee! Parkeren onder hotel ook top. Net zo duur als op straat een dag kaart maar veel relaxter en afgesloten! Binnendoorgang naar hotel. Grote badkamer met bad/douche. Konden er helaas pas na 15 uur in. Prima ontvangst. Aardig personeel. Kamers modern en schoon! Douchen in groot bad is voor sommige door hoge instap lastig. Maar dat is enige min puntje

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Kleine kamer, maar verder prima. Bed lag heerlijk. Douche was een ramp, heel klein, de douchekop bleef niet recht hangen en het water liep onder de douche deur door zodat alles nat was. Ook maar 1 grote en 1 kleine handdoek. Ontbijt was goed Aardig personeel! Dichtbij strand en theater

Gereisd met partner in april 2018

fantastisch

Michael,
11-5-2018

Mooi hotel op een prachtige ligging van het strand/boulevard. Zeer schone nette kamer. heel vriendelijk personeel en goed ontbijt. zeker een aanrader.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Annie,
27-3-2018

Het was fantastisch mooi, goede bedden,Mooie Kamer. Het ontbijt was super goed, aardig personeel. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig hotel

Muriel,
10-1-2018

Het Ramada is in alle opzichten uniek. De kamers zijn prachtig, de ligging is geweldig, het ontbijt is uitgebreid en heerlijk, maar het beste aspect van dit hotel komt vanaf de medewerkers: Wat een enorme gastvrijheid. Je voelt je meteen thuis ; je bent meteen geneigd om nog een nacht bij te boeken. Iedereen is even aardig en vriendelijk ; de dames bij de receptie, de medewerkers in het restaurant en heel belangrijk: de dames van de housekeeping. Mocht je laat in de avond aankomen dan is dat zeker geen probleem want ook de nachtmedewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Meneer Johan is altijd vrolijk en maakt zelfs de nachten heel gezellig! Kortom: Wij hopen dat dit hotel niet meer van Scheveningen zal verdwijnen want dat zal een groot verlies zijn. Bedankt voor alles. Mocht je nadenken over een hotel op Scheveningen: denk dan niet langer na en kies voor het Ramada. De kamers zijn prachtig en keurig schoon en de gastvrijheid is echt uniek!

Gereisd met partner in januari 2018

Heerlijk genieten!

Anneke Hofstra,
6-9-2017

Een fijn hotel, nette kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel, koffie- en thee faciliteiten op de kamer, lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, locatie perfect; je steekt de straat over en je staat op de boulevard/ het strand van Scheveningen ter hoogte van de Pier, dichtbij het Circustheather, naast het hotel een tram- en bushalte met verschillende trams/ bussen richting Den Haag e.o, veel leuke eetgelegenheden in de nabije omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada The Hague in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada The Hague zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.