Aparthotel Plato

28 reviews over Aparthotel Plato in het Nederlands

Mooi hotel

Lisa van Tol
30-7-2017

Samen met een vriendin een nachtje verbleven in hotel Plato, Den Haag. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en werd alles uitgelegd. We hadden eigenlijk een andere kamer geboekt, maar doordat er iets fout was gegaan kregen we een andere kamer (van superiorkamer naar suite) dit was dus helemaal niet erg en netjes opgelost. Het ontbijt was klein maar fijn. De broodjes zijn lekker, broodbeleg is er voldoende en de service is geweldig.

Gereisd Met vrienden in juli 2017

Nooit meer!

Stephanie G
28-5-2017

Wij hadden 2 nachten geboekt en hiervan bevestiging gekregen. Doordat we zelf belden om een inlichting te vragen de dag voordat we gingen, zijn we erachter gekomen dat het hotel een fout had gemaakt en we maar 1 nacht konden blijven. De uitleg die we kregen was dat iedereen wel eens fout kon maken, verder moesten we hier maar genoegen mee nemen en als we nog eens zouden overnachten in het hotel zouden we een korting krijgen (lijkt ons niet dat we ooit nog voor dit hotel kiezen). Krijgen we ook de uitleg van de persoon achter de balie dat dit komt doordat hij gedemotiveerd is, denk niet dat dit ons probleem is? Jammer dat er geen ander hotel meer vrij was! Ander minpunt was dat er vermeld stond dat er een bar was in het hotel, bij aankomst bleek deze niet meer open te zijn, omdat er nooit gebruik van werd gemaakt (haal dit dan van de site).

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Formidabel, niks op aan te merken!

Marian en Marcel
20-8-2016

De kleinschaligheid is ons uitstekend bevallen. We kunnen niets bedenken wat er niet goed is, een echte aanrader op basis van kamer 2.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Geweldig verblijf gehad

Anita Melis
23-5-2016

Een zeer vriendelijk ontvangst. De geboekte kamers werden samen met de gastheer bekeken. Veel informatie over omgeving en bezienswaardigheden. Zeer nette kamers en de badkamer was echt de meest schone ooit. Echt top. Aan de gedekte ontbijttafel werd koffie, thee en verse sinaasappelsap geserveerd. Keuze was meer dan voldoende. Echt een aanrade als je een plek zoekt waar men aandacht heeft voor de gasten.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettig en fijn

Sandra
15-9-2015

Nette kamers, vriendelijke bediening.

Gereisd Alleenreizend in september 2015

Fantasti's super goed

J Meijerink
22-8-2015

Aparthotel Plato is echt een aanrader super vriendelijke mensen daar, en veel begrip voor de vakantie mensen.Bedden zijn goed en alles is goed te regelen. ontbijt ook super goed het personeel heel vriendelijk en behulpzaam...toppie Minder goed bestaat hier niet..

Dikke aanrader

Martijn van Seggelen
16-8-2015

Er valt weinig aan te merken op dit hotel . Erg gastvrij zeer vriendelijke eigenaar die ook met leuke tips over de omgeving komt. De kamers zijn brandschoon en sfeervol en we hebben erg goed geslapen. De ligging van het hotel 5 min van de boulevard en met de tramhalt aan de overkant van de weg top. Ontbijt was ook erg goed.. Als we weer naar scheveningen gaan met overnachting komen we hier zeer zeker terug.

aanrader

rene
11-7-2015

Perfect hotel, perfecte service

Gereisd Met partner in juli 2015

prima plek

Jan van Santen
23-4-2015

prima dicht bij boulevard,strand en zee.

zeer gastvrij

Gereisd Met partner in april 2015

Brandschoon, stil, vlakbij Circustheater

Silvia
21-2-2015

Fijn hotel, goed bed en smetteloze badkamer, goed ontbijt, stil terwijl we toch naast de voordeur zaten, gratis wifi!

Gereisd Met partner in februari 2015

Aparthotel info

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Plato in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Plato zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.