Hotel Petit

7,9

9 reviews over Hotel Petit in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Was heel gezellig en vriendelijk

Isolde
28-7-2013

Wat een knus hotel. We hadden de vierpersoonskamer en die was zeker niet bijzonder. Heel gehorig naast een drukke weg en absoluut niet luxe. 1 bed was echt slecht en lag naast het raam, was warm naast de verwarming. Maar de vriendelijke atmosfeer van het hotel maakte alles goed

Knus hotel

Nicole
10-8-2012

Schattig hotel, beetje 'vergane glorie' stijl. Weergaloos ontbijt inclusief en koffie op de kamer! OV vlak bij.

Best Western Hotel Petit in Den Haag is rustig gelegen aan mooie laan in Den Haag. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Ruime en schone kamers.

2008

24 en 25 sept '08 hier overnacht. Hadden een 2 pers. kamer geboekt (á 230 euro) kregen een grote kamer op de beneden etage.

Relatief klein hotel, met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging in Den Haag is uitstekend: in ambassade wijk, vlakbij vredespaleis (centrum op loopafstand, bus naar centraal station stopt vlakbij)

Enige minpunt was, dat men wel makkelijk kon binnenkomen (geen controle of men gast was: dus berg waardevolle spullen goed op. Onze kamer kon achterom via de begane grond makkelijk bereikt worden)

Verders niets dan lof ! (ook goed ontbijtje)

(Mag van mij 4 sterren hebben)

prima charmant en eenvoudig 3-sterrenhotel

Koen Meewis
28-7-2008

prima charmant en eenvoudig 3-sterrenhotel in mooie Haagse buurt. Voldoende vrije parkeergelegenheid voor deur. Kleinschalig, maar voldoende gevarieerd ontbijtbuffet. I.v.m. hoge buitentemperatuur was de (ruime en schone) kamer wel benauwd/warm en gehorig met open ramen/balkondeuren. Openbaar vervoer (tram en bus) op (korte) loopafstand. Idem voor (avond)supermarkt.

Goede prijs - kwaliteit

Simone
25-7-2008

Degelijk hotel met goede prijs-/kwaliteitverhouding. Ligt tussen centrum Den Haag en Scheveningen in, beide richtingen goed te bereiken met openbaar vervoer. Bushaltes op loopafstand. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Parkeerplaats op eigen terrein te reserveren voor ongeveer 5 euro per nacht.

2007

Een geweldig, kleinschalig hotel, met een fantastische service. Niets is teveel voor het personeel.Inmiddels zijn de bedden voorzien van dekbedden, grote badkamer, gezellige inrichting met een grote bank. Helaas moesten we door omstandigheden na 1 nacht al weg en we zouden 3 nachten blijven. Dit hotel is echt aan te bevelen.

2006

Ideaal gelegen tussen het centrum van dan Haag en Scheveningen. Gratis parkeren voor en achter het hotel; achterom overdekte fietsenstalling.

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer ruime kamers, zelfs met 2 extra bedden nog volop ruimte, onderhoud matig.

Matig ontbijt: geen broodjes, wel vers fruit

Kids gratis, met bij uitchecken, nog een zakje snoep

2004

Leuk hotel

Patricia
28-12-2004

Leuk hotel. Gunstig gelegen voor bezoek aan Nederlands Congres Centrum, omniversum en Museon (loopafstand). Gratis parkeren. Ontbijt was matig. Weinig keus. Dus dat viel tegen. Kamers waren ruim. Service zeer goed.

Aanrader voor als je de stad wilt verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Petit voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petit in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Petit scoort een 7.89 uit 10 op basis van 9 reviews.