Hotel Novotel Den Haag World Forum

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°9°
Hotel Novotel Den Haag World Forum
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Den Haag World Forum voor je op een rij gezet:

94 reviews over Hotel Novotel Den Haag World Forum in het Nederlands

Goed voor een citytrip!

Jet,
11-1-2019

Overnachting met mijn 3 dochter tijdens de musical The Lion King. Met openbaar vervoer een prima afstand en Den Haag mooi de toerist uitgehangen. Prima Hotel, schoon en netjes , voor een goede prijs!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Twijfel

D Peters-Meurkes,
30-10-2018

Mooi hotel. We hadden mooi uitzicht, op de 12de verdieping. 1 klein minpuntje over het ontbijt, zodra we voor de 2de keer gingen lopen, was de tafel, helemaal leeg, terwijl we er nog thee hadden staan. En tijdens het ontbijt, werden gewoon al dingen van de tafel gehaald, ik zou zeggen, wacht even, totdat de mensen klaar zijn met het eten.

Gereisd met partner in oktober 2018

Nooit weer!!

Lonky,
23-9-2018

De ligging qua Scheveningen en Den Haag centrum is goed! Ontbijt is te duur (€19,50) p.p. Kamers verouderd, klein, Kamer was niet netjes afgewerkt, zaten vlekken op de muren, oude airco, douchekop was niet goed, geen goede afbuiging in de badkamer. Voor de prijs die je betaald voor deze kamer hadden wij zeker meer verwacht. Volgende keer wordt het voor ons geen Novotel meer!! Check-out was zeer onpersoonlijk, de sleutels moest je deponeren in een kistje.

Gereisd met partner in september 2018

Top hotel

Annette Jumelet,
15-8-2018

Zeer vriendelijk personeel. Je wordt er warm welkom geheten. Alles is keurig geregeld. Mijn 9 jarige dochter en ik hebben oprecht genoten van ons moederdochterdagje in Den Haag en Scheveningen. Ik ben vol lof over het hotel. Het ontbijtbuffet was ook lekker. Wat mij betreft zouden de mogelijkheden om te kunnen lunchen en dineren in het hotel nog wel uitgebreid mogen worden. Gelukkig zijn er veel eetgelegenheden in de omgeving. Wij komen in ieder geval zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goed hotel met prima ligging

Heidi Arendsen,
7-8-2018

Fijn hotel met vriendelijk personeel, goed ontbijt en mooie moderne kamers. De ligging is perfect voor een bezoek aan Den Haag en Scheveningen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastich

Ans manie,
4-1-2018

Goed hotel Mooie kamers Heerlijke bedden Fijn personeel In combi met het theater echt een aanrader

Gereisd met vrienden in januari 2018

Mooie plek maar service en eten minder

Rob,
13-8-2017

Kamer was goed te doen voor 2 volwassenen en 2 kids Alleen toen we aankwamen 13.30 konden we nog niet op de kamer want ze waren nog bezig dat kan natuurlijk dus vakantie periode kun je pas vanaf 15u op de kamer en niet vanaf 14u wat er bij incheck staat ,toen we savonds terug kwamen en op de kamer kwamen waren de kinder bedden niet klaar nergens lakens te vinden en geen handdoeken dat was jammer wilde de Kids douchen en naar bed doen maar moesten wachten tot er iemand kwam! Ontbijt was minimaal niet veel keus, eieren waren erg slecht Verder qua ligging was het perfect dicht bij strand scheveningen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Net hotel met een gunstige ligging

Patrick,
12-8-2017

het hotel is gunstig gelegen tov tramlijn 1 die je in een paar minuten in Den Haag centrum brengt of Scheveningen. De kamers zijn ruim genoeg en voldoende verzorgd. Onze kamer had in de badkamer een paar kleine opknappuntjes en dat zorgt voor een iets lager cijfer. Grootste minpunt was de ontbijtruimte, of zeg maar gerust ontbijtconferentiezaal. Totaal niet gemoedelijk of gezellig, maar groot, kaal, saai en kil. Het ontbijt zelf was voldoende; voldoende aantallen, redelijke gevarieerde keuze. De basisdingen voor een lekker ontbijt waren aanwezig en kwalitatief goed.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima kamers, maar erg gehorig

Marc de Raden,
31-7-2017

kamers zijn erg gehorig. je hoort constant je (boven) buren of deuren dichtslaan op de gang

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima voor 1 nachtje

Marion,
23-7-2017

Excutive kamer met romantisch pakket geboekt voor mijn vriend en mezelf. Ligging is perfect. Centrum, madurodam, Omniversum en scheveningen op loopafstand. Kamers waren niet luxe en niet het beloofde uitzicht. We keken tegen europol aan. Klein veel te hard piepend bed. Kamer was niet schoon, vette vingers op de handgrepen, een appel achter het gordijn, snoeppapier onder het bed, vlekken op de vloer en muren. Het openbaar toilet was erg vuil. Ontbijt was prima en voldoende keus maar veel te duur.Voor 10 euro goedkoper ontbijt je erg leuk op de boulevard. Het personeel was erg vriendelijk.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadJacuzzi, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Den Haag World Forum in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Den Haag World Forum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.