Hotel Novotel Den Haag Centrum

6 tips over Hotel Novotel Den Haag Centrum

Arie, 9-9-2013
Mexicaans restaurant om de hoek : Popocatepetl
Corrien, 12-8-2013
Dudok, geweldig, zeer kindvriendelijk restaurant, zit naast Novotel. Heerlijk gegeten. Kinderen krijgen kleurplaten en potloden. Zelfs speciaal klein bestek op verzoek. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel.
Arienne, 14-7-2013

- sightseeing met tuk tuk door Den Haag via VVV of tuktuk-denhaag.nl

- rondleiding door 2e kamer en Ridderzaal

- laat de auto in de parkeergarage staan en verplaats je via de tram door Den Haag en/of Scheveningen

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Den Haag Centrum voor je op een rij gezet:

Roy, 5-4-2013
De omgeving van Den Haag verkennen
Domien, 30-8-2012
De uithof; veel sport activiteiten onder één dak. Bereikbaar met het openbaar vervoer.
jeroenvanhulten, 12-1-2012

Lekker en niet duur indonesisch eten? Ga naar Dayang - Prinsestraat 65

Is op loopafstand (10 minuutjes ofzo)