Hotel NH Atlantic Den Haag

Hotel aan zeeWeer vandaag16°10°
Hotel NH Atlantic Den Haag
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor NH Atlantic Den Haag voor je op een rij gezet:

211 reviews over Hotel NH Atlantic Den Haag in het Nederlands

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

Hermien Snikkers
13-4-2019

Het was een heerlijk weekend. Een mooi en schoon hotel. Vriendelijk personeel en een goede service. Genoeg te doen in het hotel en prima eten. Binnen een mum van tijd in Den Haag en lopend door de duinen ben je zo in Scheveningen. Heerlijke strandtenten om lekker te eten. Wat Hotels. Nl aanbied is inwerkelijk heid ook. Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

overnachting in NH hotel

TANJA OOSTERBROEK
27-3-2019

goede ontvangst, vriendelijkheid, mooie kamer met mooi uitzicht en een leuke attentie

Gereisd alleenreizend in maart 2019

Yuri
11-2-2019

Wij zijn afgelopen weekend een nachtje wezen slapen in het hotel. Bij aankomst werden we vriendelijk geholpen door de mensen van de receptie die gedurende ons verblijf ons altijd hebben geholpen met vragen over de omgeving en andere zaken. De kamer was schoon en netjes, de bedden waren heerlijk en het uitzicht fantastisch! Ook de Spa (verwarmd zwembad, sauna, stoombad en zonnebank) is een aanrader. Al met al een heerlijke nachtje weg en zeker een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2019

Hotels.nl

Goed verblijf voor herhaling vatbaar

Jaap Scherpbier
2-12-2018

Veel lawaai door het dichtslaan van de kamerdeuren aan de buiten zijde!!

Gereisd met partner in november 2018

Voor werk 2 overnachtingen in dit hotel. Hotel gelegen aan zee. Kamers zijn verouderd, maar netjes verzorgd. Service en eten is ronduit slecht te noemen. Twee avonden op rij in het hotel gegeten (in de buurt weinig eetgelegenheid), en beide dagen één uur moeten wachten op het eten. Eten niet zoals vermeldt op menu, zoete aardappel wordt veranderd in ordinaire friet. Bij navraag over menuwijziging en wachttijd is het antwoord van de ober: daar kan ik ook niets aan doen. Er wordt een extra drankje als compensatie aangeboden. Het eten dat wordt geserveerd is matig. Kwaliteit van steak ondermaats met kwart oneetbare pezen, standaard salade uit koeling geschept. Kortom, hotel voor puur overnachting in orde voor prijs. Echter hoeft er niet meer te worden verwacht van personeel en keuken dan 'betalen en mond houden'. Mijn eerste en laatste keer in dit hotel, er zijn betere en completere hotels te vinden voor dezelfde prijs in Den Haag.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Misschien weer als de bouwput weg is.

Dhr. Van Vliet
7-4-2018

Het uitzicht is een grote bouwput die 2 jaar gaat duren naar zeggen van de eigenaar van een Italiaans restaurant die binnen 2 zijn zaak hierdoor moet sluiten. Er zat een gast in de gang piano te spelen die de ontbijtmuziek overstemde. Op mijn vraag of de ontbijtmuziek misschien uit kon was het antwoord dat ik daar maar aan moest wennen. Toen ik zei daar een minpunt in te zien werd dat door de ober met een schouderophalen afgedaan. Verder was alles goed. 7 april 2018

Gereisd met partner in april 2018
Miru Schuurman, Hotel Director, 9-4-2018

Geachte de heer van Vliet,

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor het kiezen van het NH Atlantic Den Haag voor uw verblijf aan de Nederlandse kust! Daarnaast wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden voor het feit dat uw verblijf bij ons niet aan de verwachtingen heeft voldaan! Daar in tegen ben ik blij om te zien dat u het verblijf alsnog beoordeeld heeft met een totale score van een 8, dank u wel hiervoor.

Ik begrijp zeker dat u teleurgesteld was over het uitzicht vanaf uw kamer op het plein. Sinds begin maart is er inderdaad begonnen met de werkzaamheden op het plein aan de voorkant van het hotel. Dit is een onderdeel van het compleet vernieuwen en vooral moderniseren van Kijkduin als Nederlandse badplaats. Dit is een traject van ruim 2 jaar maar een onderdeel hiervan is het plein, dus dit zal zeker geen 2 jaar op deze manier erbij komen te staan. We hebben een nauwe en goede band met het bouwbedrijf om de overlast tot het minimum te beperken voor onze gasten en hier hebben wij dan ook nog weinig klachten over binnen gekregen. Gelukkig kijken maar een aantal kamers uit over het plein en hebben de andere +/- 100 kamers zee of duin zicht, deze kamers worden altijd tegen een klein extra tarief aangeboden aan alle incheckende gasten.

Ik vind het zeer vervelend dat u overlast heeft ervaren van een andere hotelgast tijdens uw ontbijt. De reactie daarop van één van onze medewerkers kan zeker niet door de beugel, ik zal persoonlijk zorgen dat dit besproken wordt.

Dank u wel dat u nogmaals dat u de tijd heeft genomen om dit met ons te delen, dit waardeer ik zeer. Ik hoop dat u in de toekomst ons of één van onze andere NH Hotels wereldwijd een tweede kans wilt bieden.

Miru Schuurman Hotel Operations Manager

Fijn hotel voor een lang weekend.

Piet
10-3-2018

Dat het een mooi hotel is met vriendelijk personeel dit in tegenstelling van wat andere over dit hotel schrijven. Een goed verzorgd en smakelijk ontbijt en dan begint de dag toch prima. Wat minder is het dure buiten parkeren op het hotel terrein terwijl je op korte loopafstand gratis kunt parkeren 24 uur

Gereisd met vrienden in februari 2018
Miru Schuurman, Hotel Director, 15-3-2018

Geachte Piet,

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor het delen van uw feedback met ons, dit waarderen wij zeer! Wat fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf en ons een totale score van een 9 geeft.

Dank u wel ook voor uw complimenten over ons ontbijt en de service van onze teams. Ik begrijp uw feedback over het betaald parkeren maar helaas kunnen wij hier niet veel aan veranderen. Eigenlijk alle hotels hanteren betaald parkeren vanwege het huren van de grond om het gebouw heen. Daarom is het gelukkig heel fijn voor onze gasten dat er nog steeds gratis parkeergelegenheid om ons hotel heen is.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel of één van onze andere NH Hotels wereldwijd.

Miru Schuurman Hotel Operations Manager

Aan te bevelen voor andere organisatie en vakantie

M.L. van Veen Hordijk
25-2-2018

Bijwonen van symposium. Ontvangst goed. Zaal prima, presentatie mogelijkheden goed. Diner na afloop met de groep was prima. Geen negatieve opmerkingen.

Gereisd zakelijk in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Miru Schuurman, Hotel Director, 5-3-2018

Geachte de heer/mevrouw van Veen,

Allereerst wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaringen met ons! Wat fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf tijdens het symposium.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Miru Schuurman Hotel Operations Manager

Super hotel met prachtige ligging.

Marie-José
1-2-2018

Super hotel met prachtige ligging. Wij komen hier al 20 jaar minstens 2xp/jaar en genieten iedere keer weer opnieuw. Personeel is héél vriendelijk en het ontbijt is absolute top. Er wordt met alle wensen rekening gehouden. Service is prima. Ieder seizoen heeft zijn charme. Minpuntje vindt ik de parkeerkosten Euro 15,00 p.dag.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk hotel

irma hermans
29-1-2018

Heerlijk hotel, prima ligging, prettig personeel, mooie kamers, top locatie

Gereisd met partner in september 2016

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Atlantic Den Haag in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Atlantic Den Haag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.