Hotel NH Atlantic Den Haag ****

Hotel NH Atlantic Den Haag ****

Hotel NH Atlantic Den Haag
7,9

Weer vandaag8°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor NH Atlantic Den Haag voor je op een rij gezet:

203 reviews over Hotel NH Atlantic Den Haag in het Nederlands

Super hotel met prachtige ligging.

Marie-José, 1-2-2018

Super hotel met prachtige ligging. Wij komen hier al 20 jaar minstens 2xp/jaar en genieten iedere keer weer opnieuw. Personeel is héél vriendelijk en het ontbijt is absolute top. Er wordt met alle wensen rekening gehouden. Service is prima. Ieder seizoen heeft zijn charme.

Minpuntje vindt ik de parkeerkosten Euro 15,00 p.dag.

heerlijk hotel

irma hermans, 29-1-2018

Heerlijk hotel, prima ligging, prettig personeel, mooie kamers, top locatie

Mooie ligging

Nieuwenhuis, 29-1-2018

Fijn en net hotel bedden zijn goed en het is er schoon. alleen gedateerd. Vriendelijk personeel

Ligt vrijwel aan zee, dus mooi. Receptie, zoals het hoort.Hotel wat gedateerd, kan wel een opknapbeurt gebruiken. Kamers goed. Ontbijt wat magere presentatie. Wij hadden inclusief, wanneer je hier echter € 19.50 voor moet betalen staat het niet in relatie tot het gebodene. Storend was het personeel bij het ontbijt, het was erg rustig dus men had niet veel meer te doen dan te kletsen. Gesprek was in de ontbijtzaal te volgen, slordig!. Sfeer in de ontbijtzaal lijkt op een broodtafel na uitvaart, somber! Wat klantonvriendelijk over komt is parkeren. € 12.50 per dag. Er is echter voldoende gratis parkeerruimte voor de deur. Gevolg is dat men de auto daar parkeert en de parkeerplaats vrijwel leeg is. Vervolgens moet iedereen een stuk lopen naar de auto! Begrip in de zomer, nu komt het zeer klantonvriendelijk over. Dit betreft ook de kamers. Zoals gezegd, het was zeer rustig. Geef die paar gasten die er zijn dan een kamer met zeezicht. Kost niets meer! Om den Haag te bereiken met openbaar vervoer ligt het prima. Openbaar vervoer voor de deur. Resumerend, voor een verblijf aan zee, of bezoek aan den Haag, prima. Voor het overige, niet enthousiast.

Geweldig gelegen aan het strand

Joke, 6-7-2017

Het hotel is prima gelegen. Ontvangst was goed, vriendelijke personeel. Kamer was ruim, voorzien van 2 x 2persoonsbedden. Badkamer prima. Toilet in de badkamer maar wel een deur er voor, dat is wel zo fijn. Dubbele wastafel lekker ruim en een ligbad.

Balkon was niet heel ruim. 2 stoelen terwijl je er met 4 personen kunt overnachten. Wel zeezicht en zicht op de boulevard.

Gereserveerd voor 3 personen maar er lag maar voor 2 personen een handdoek en badjas. Bij de receptie aangegeven en toen werden er alsnog handdoeken gebracht.

Zwembad in de kelder met uitzicht op de tuin en de vele konijnen. Klein bad maar wel lekker als het buiten slecht weer zou zijn en je wilt even zwemmen. Je kunt alleen maar in de zwembadruimte (met zonnebank) komen met je sleutelkaart. Dus 2 kaarten bij de receptie vragen is wel handig wanneer je niet tegelijk gaat zwemmen.

Ontbijt is top. Heel veel keus uit zoet en hartig, diverse broodsoorten en yoghurt met vele toppings. Ook genoeg warme gerechten zoals roerei en pannenkoekjes. Helemaal top was de aparte kidscorner, kleurplaat met wasco er bij en als eten lekkere donuts en daarbij chocolademelk, fristi of dubbelfriss. En, speciale borden en kommetjes.

Onderhoud aan het hotel kan wat beter gezien het balkon. Maar, er gaat verbouwd worden dus dan zal het er goed uit komen te zien. Achter het hotel betaald parkeren, in de omgeving gratis. Bij mooi weer wel zoeken naar een plekje.

Onderhoud, ouderwets

Isa, 18-6-2017

Uitzicht en ligging zijn geweldig en daar betaal je ook voor. Voor de prijs had ik luxere kamers verwacht. Vetvlekken op de lampenkappen, strepen op de muren, oude vlek in kussensloop, scheurtje in laken, grote vlekken in vitrage en helaas zeer gedateerd. Badkamer helemaal top en zeer fijne producten.

Goed hotel met een perfecte ligging!

Yannos, 5-5-2017

Goed Lekker rustig gelegen aan de rand van de duinen. Goed ontbijt.

Minder Sommige deuren slaan wel erg hard dicht.

Fijn hotel op super locatie.

Harma Polman, 8-3-2017

Bij binnenkomst zie je direct de fijne sfeer van het hotel. Mooie receptie en kleurige mooie vloerbedekking. De kamer was schoon evenals de ruime badkamer. De afmeting van de kamer was prima. Het uitzicht magnifiek. Dichtbij de boulevard en winkeltjes. Het ontbijt was zeer uitgebreid en.erg lekker. Alleen de kleine broodjes waren te hard. Toen ik bij het uitchecken meldde, dat ik het bed te hard vond, werd er gezegd dat ik bij een volgende gelegenheid van te voren kon bellen en dan leggen ze een zacht matras op het bed, eventueel nog met een topper. Dus, geweldige service!! Zeker een aanrader. We komen graag nog eens terug.

Heerlijk uitwaaien

Lynn, 28-12-2016

Hotel ligt natuurlijk super. Gezellige boulevard (Pizzaria is een aanrader) Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet.

Incheck en schoonmakers zeer vriendelijk.

Onze kamer was verouderd, stukken behang dat los hangt, oude meubelen en vloerbedekking beetje vies, jammer voor een 4 sterren hotel. Badkamer was wel keurig. Zwembad was lekker warm (ook voor onze baby) Alleen het omkleden daar is een beetje lastig, omkleedhokjes met een douche erin dus alles nat. Maar dat is dan ook het enige minpunt daar. Wij komen zeker nog een keer terug.

Mooi hotel, maar erg gehorig.

Angelique Hofman, 8-11-2016

Afgelopen september verbleef ik in het NH hotel in Kijkduin. Ik ging daar naartoe vanwege de ideale locatie voor het Pokemon vangen.

Ik had de standaard kamer genomen, maar het was tot mijn verassing een vrij grote kamer met bad en balkon.

Schoonmaak was goed, ontbijt iets te duur voor wat ze aanbieden.

Het enige waar ik echt last aan ondervond was het geluid dat er de hele dag was. Het leek wel of er constant met meubels geschoven werd in de kamers naast mij. Hierdoor heb ik helaas slecht geslapen.

Overal een goed hotel, maar wel wat prijzig voor wat je er voor terug krijgt. Locatie is top.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Atlantic Den Haag in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Atlantic Den Haag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Atlantic Den Haag scoort een 7.94 uit 10 op basis van 204 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: