Hotel NH Atlantic Den Haagsterstersterster

8.3Fantastisch

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor NH Atlantic Den Haag voor je op een rij gezet:

• Aan zee

218 reviews over Hotel NH Atlantic Den Haag

• 2019
    9Peter26-11-2019

echte aanrader

Geboekt als secret hotel aan de kust bij Den Haag. Bij het inchecken werden we hartelijk ontvangen en gefeliciteerd omdat we gast van de dag waren!! Wat een verrassing; we kregen een grotere luxere kamer met uitzicht op zee en er stonden heerlijke tapas-hapjes klaar op onze kamer en we kregen een gratis drankje aan de bar! Ontbijt was super en het wellness gedeelte ook. In de buurt zijn ze volop aan het bouwen en in de wintermaanden is er niet zo veel te beleven hier (restaurants e.d. dicht). Met de bus den Haag in geweest.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Aleid Hagemeijer30-10-2019

In een woord fantastisch!!!

Voor het goede doel, de minima binnen de Haagse regio, heeft de directie ons een prachtige zaal gegeven. Daarnaast alle medewerking om deze avond te doen slagen. Dit sociale gezicht toont het bedrijf keer op keer! Heel veel dank hiervoor! Daarnaast hebben wij er heerlijk gegeten, met zeer vriendelijke bediening.

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 9Marc Christian Wachter14-10-2019

Fijn Hotel vlak bij het strand. Goede service met behulpzaam en vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Wilma02-10-2019

Leuk hotel, helaas te weinig personeel

Het diner wordt genuttigd in het café, hierdoor was het onmogelijk om wat te drinken in het café. Bij navraag zei men dat er te weinig personeel was. Dit was ook te merken bij het ontbijt. Brood was op, het duurde zeker 10 minuten voor een paar broodjes (veel te weinig) werden aangevuld, net zoals het broodbeleg, vers fruit, vruchtensappen, yoghurt en ga maar door. Bedenk dat je hier 19,95 betaald voor het ontbijt! De kamers zijn ruim, bij de bedden waren de veren duidelijk voelbaar. Jammer. Balkon was groot genoeg. Boulevard zijn ze aan het vernieuwen. Oude boulevard is spookboulevard geworden, toch waren nog enkele restaurants open, waar we lekker hebben kunnen eten. Geen overlast van de bouwwerkzaamheden. Uitzicht vanaf ons balkon was geweldig. De duinen en half zeezicht, prachtig!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7Frits23-09-2019

Qua ligging top, en nog een keer...mayby.

Het balkon was een aanfluiting, likje verf?, de pindadoppen van de vorige gast lagen er nog en dan de vogelpoep overal. Verder de vloerbedekking met her en der bruine vlekken....slippers zijn dus niet overbodig. Vriendelijk personeel en heerlijk aan het strand dat nou weer wel :).

Gereisd met partner in september 2019

• 7Haupt03-08-2019

Misschien

Mooie wel verouderde kamer.. entree en receptie zijn toe aan renovatie..ontbijt was prima alleen het gevraagde spiegelei kostte wat tijd en op de vraag of de kip het ei nog moest leggen werd niet gewaardeerd... het spiegelei werd later dan ook op de tafel gepleurd... met een zwaar beledigd en kwaad gezicht.. wat wij weer niet konden waarderen. (Jonge dame die tafels opruimde) rest personeel vriendelijk. Weinig te doen in de buurt en uitzicht op gebouw in aanbouw... over het algemeen ok.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Hermien Snikkers13-04-2019

Fantastisch voor herhaling vatbaar.

Het was een heerlijk weekend. Een mooi en schoon hotel. Vriendelijk personeel en een goede service. Genoeg te doen in het hotel en prima eten. Binnen een mum van tijd in Den Haag en lopend door de duinen ben je zo in Scheveningen. Heerlijke strandtenten om lekker te eten. Wat Hotels. Nl aanbied is inwerkelijk heid ook. Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2019

• 10TANJA OOSTERBROEK27-03-2019

overnachting in NH hotel

goede ontvangst, vriendelijkheid, mooie kamer met mooi uitzicht en een leuke attentie

Alleen gereisd in maart 2019

• 9Yuri11-02-2019

Wij zijn afgelopen weekend een nachtje wezen slapen in het hotel. Bij aankomst werden we vriendelijk geholpen door de mensen van de receptie die gedurende ons verblijf ons altijd hebben geholpen met vragen over de omgeving en andere zaken. De kamer was schoon en netjes, de bedden waren heerlijk en het uitzicht fantastisch! Ook de Spa (verwarmd zwembad, sauna, stoombad en zonnebank) is een aanrader. Al met al een heerlijke nachtje weg en zeker een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    8Jaap Scherpbier02-12-2018

Goed verblijf voor herhaling vatbaar

Veel lawaai door het dichtslaan van de kamerdeuren aan de buiten zijde!!

Gereisd met partner in november 2018

17 tips over Hotel NH Atlantic Den Haag

• reijnders, 29-01-2014

Parkeren doe je gratis op de parkeerplaats voor het hotel. In het hoogseizoen zal het lastig zijn maar in het laagseizoen is er ruim voldoende plaats. Met 50 meter lopen bespaar je jezelf 12 euro per nacht. We waren blij dat we met korting hebben geboekt. Bij het reguliere tarief is de prijs/kwaliteitsverhouding onvoldoende. Maak dus gebruik van een goede aanbieding.

• Tineke Noordegraaf-van Dijke, 08-07-2013

Lekker eten en wandelen over de Boulevard en genieten van de zee!

• Marion en Marcel, 07-07-2014

Vlakbij hotel /d duinen juttershut van ome Jan,leuk om met kind.naar toe te lopen,beperkt geopend.

2 vragen over Hotel NH Atlantic Den Haag

• Mevr. E. Groot, 08-01-2015

Kamertype

Mijn man en ik hebben voor twee nachten, wel op 16 en 17 febr., een kamer gereserveerd. Kan deze aan de zeezijde zijn, zodat we uitzicht hebben op de prachtige Noordzee? Dat zou geweldig zijn. Dank u.

Ellen, 09-07-2015

Als u een kamer met zeezicht heeft geboekt is dit mogelijk.

• r. Steenbeek, 02-07-2014

in- uitchecktijden

wie weet wat de in- uitchecktijden zijn op doordeweekse dagen, kan dit eventueel veranderd worden en wat zijn de kosten hiervan. En wat zijn de parkeerkosten bij 1 overnachting ??

Alvast bedankt .

kim, 20-07-2014

Parkeerkosten waren ongeveer 12 euro. Aangezien er een parking over het hotel is, die tevens ook gratis is, hebben wij onze auto op die parking geparkeerd.

Hotel NH Atlantic Den Haag info

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats