Pension New City

verschrikkelijk slecht hotel

theadora,
6-8-2018

Nooit meer,

pluspunten, hotelkamer schoon en goede ligging.

minpunten, buiten hotelkamer vies, onverschillig personeel, slecht ontbijt met oud brood, onhygienische ontbijt omgeving en bediening, zoet beleg uit een gemeenschappelijk pot, bah. , erg gehorig 2x brandalarm dus 2 x naar buiten midden in de nacht er is geen nachtportier die hierbij kan helpen, onveilig gevoel, douchekraan niet in te stellen daardoor douchen niet mogelijk ivm gevaarlijk heet water, de prijs voor dit schatje is 70 euro p.p. per nacht, in een woord SCHANDALIG.

Prima

Jacqueline van Hall,
6-5-2018

Na alle slechte recensies te hebben gelezen viel het ons 100% mee. We hadden een ruime 4 persoonskamer in het andere gebouw. Badkamer met ligbad, goede bedden. Bij het ontbijt was alles voorradig, niks op aan te merken en ook de koffie was goed!

Hotel ligt lekker dicht bij het strand.

Al met al: prijs/kwaliteit in verhouding.

Nooit meer!

H.Verbaan,
17-1-2018

Aankomst al niet denderend. Niet echt een welkom gevoel. Kamer bleek in ander pand. Dat pand was uitgeleefd, gaten in de vloerbedekking, muf.

Kamer qua grootte wel prima. Inrichting wel ok. Badkamer vond ik niks, klein , bruine tegels, niet te controleren of het schoon was. Bed wel ok, wel erg zachte matrassen.

Nare ervaring door een stel naast ons, uiteindelijk politie aan te pas moeten komen. Personeel aangeslagen door voorval maar geen enkel excuus of vragen hoe het voor ons was. Klacht ingediend, wilden uiteindelijk misschien 20% korting geven op volgende boeking!? Nou die komt er niet!

Ontbijt slecht, keiharde broodjes, niet gare croissants, koude scrumbled eggs, goedkope potten pasta, pindakaas.

Eetzaal een bij elkaar geraapt zooitje! Ongezellig. Niet schoon, dode plant.

Zelden zo'n slecht hotel gehad! Nooit weer! Wacht nog steeds op fatsoenlijke tegemoetkoming!

Net voldoende.

André de Meij,
16-5-2017

De kamers zijn echt gedateerd, badkamer erg klein, het toilet zit als het ware in de doucheruimte. Bedden waren redelijk, matras wat aan de zachte kant. Wifi is een lachertje. Uitzicht is gewoon op de straat. Het ontbijt is wel oké, gebakken ei, spek en voldoende broodjes. Prijs-kwaliteit verhouding had echt beter gekund.

Groot voordeel is de korte afstand tot het strand en het circustheater (allebei ongeveer 3 minuten lopen). Kortom: voor één nacht is het goed te doen, maar voor die prijs zijn er betere hotels te krijgen.

Basic hotel op een superlocatie

Marwan,
16-1-2017

Perfecte locatie: met een paar minuten lopen, sta je op de boulevard!

Zoals al in eerdere recensies is vermeld, is het hotel aardig gedateerd en zou het wat beter schoongemaakt kunnen worden. We hadden een familiekamer met 4 bedden. Prima bedden en ruimte voldoende.

Hotel bestaat uit twee aparte gebouwen. Onze kamer zat niet in het hoofdgebouw, dus voor het ontbijt even een klein stukje buitenom lopen. Ontbijt was vrij basic, maar wel naar verwachting. Wel vers gebakken eitjes, afbakbroodjes en voldoende beleg. Croissantjes waren niet lekker; volgens mij kun je voor dezelfde prijs prima afbakcroissantjes serveren die wel lekker smaken.

Al met al een prima kamer om voor een nachtje te blijven als je niet teveel luxe nodig hebt!

Prima hotel voor die prijs... voor een nachtje

Marlies vd Biezen
28-9-2016

Heel basic kamer in een eenvoudig pension op een prima locatie. Bedden lagen heerlijk! Badkamer was erg muf, die stonk echt.

Ontbijt ging wel, eigenaren heel vriendelijk.

nooi meer

m.van beurden
1-8-2016

Neem zeep en shampoo mee. ontbijt was redelijk.

het is echt niet meer als 2 sterren waard.

Slecht ontbijt

B kersten
5-6-2016

Eten was echt beneden peil. Weinig keuze. kleffe croissantjes, broodjes half gaar; te weinig van al wat er dan wel de was. Ik had voor dat geld wel een fatsoenlijk ontbijt verwacht.

Waar voor je Geld, Goede uitvals Basis.

gewooneenmailtje
6-5-2016

Je krijgt wat je verwacht, goed welkom, helaas slecht nederlands.

Ruime kamer met 4 bedden, en een extreem klein douche,toilet maar ach je komt voor Scheveningen/Den Haag.Ook goed schoon.

Ontbijt niet bijzinder maar ook helemaal niets mis mee, eitje spek broodjes.

Helaas knap beroerde koffie, maar op de boulevard zat goede koffie te krijgen.

Jeloopt in enekele minuten het strand/de boulevard op.

Dus al mer al zekers de moeite waard.

Voor herhaling vatbaar

Arie en Trudie Versfeld
12-11-2014

Kamer schoon, goede en schone bedden wat we niet hadden verwacht naar eerder gelezen recensies!

Behulpzaam personeel!

Had mijn telefoon op de kamer laten liggen, gebeld en binnen 2 dagen met de post had ik hem terug zeer netjes!!

Je zit overal dichtbij

We hebben een aantal aanbieders voor New City voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension New City in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension New City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.