Tijdelijk €25 aanbetaling

8FantastischScore uit 26 reviews

8FantastischScore uit 26 reviews
  • 8Waardering

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Maurits voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Maurits

• 6Jamie20-11-2016

Leuk voor een keertje

Heel vriendelijk ontvangen! Enthousiaste en vrolijke vrouw. Parkeren is gratis. 3 gratis drankjes in de koelkast. De kamer was netjes. We vonden de bedden veel te hard, na 2 nachten hadden wij hierdoor gewoon spierpijn. 1 dame van de schoonmaak en 1 dame die op zondagochtend bij het ontbijt en receptie stond, waren nogal chagrijnig en leken het tegenovergestelde van de vrouw die ons ontving. (Geen idee of dit de eigenaresse is) Dat is toch wel erg jammer! Wij liepen vanaf het hotel naar Scheveningen en het circustheater. Het is ongeveer 45 minuten lopen naar het circustheater, we lopen dan over de boulevard. Je kan ook tussendoor, dat schijnt ongeveer een half uur te zijn.

• 7D.18-07-2016

Zeer gastvrij, gehorige kamers

Zeer gastvrij ontvangen. Gastvrouw gaf ons tips over wat leuk was en wat niet om te doen. Hotel ligt circa 15 - 20 minuten wandelen van scheveningen haven af. Naar de pier wandelen is een stuk verder. Tram stopt vlakbij. Hotel is rustig gelegen. Parkeren kan gratis in een van de omliggende straten. In de straat zelf is weinig ruimte, maar straat er dwars op voldoende ruimte. Hotel is verdeeld over een aantal panden met bij sommige een eigen ingang. Vanwege de houten vloeren is het erg gehorig. Badkamer heel klein, kamer redelijk. Bij aankomst gratis drankjes in de minibar. Ontbijt voldoende, miste wat vers fruit. Zeker een goed hotel als je niet te veel verwacht. Gastvrijheid maakte een hoop goed.

• 10Deesje14-08-2015

Zeer gastvrij hotel met veel pluspunten

We bleven maar een nachtje, maar hebben er goede ervaringen opgedaan. Het personeel is heel klantvriendelijk. Onze familiekamer (kamer 512) lag in een van de naastgelegen huizen en was eigenlijk een soort appartement. Het had een keukentje, twee ruime slaapkamers, een kleine badkamer met douche en een zeer ruime aparte wc. We kregen gratis 3 welkomstdrankjes die klaar stonden in de koelkast. De bedden sliepen heerlijk en het was er schoon genoeg. Het balkon met stoelen was ook heerlijk om te zitten. Het ontbijt was in orde. Je kon er eventueel ook buiten zitten. Het lag dicht bij het strand en centrum en parkeren bij het hotel was gratis. Een echte aanrader!

• 8Linda30-09-2014

Erg leuk voor een stedentripje naar Scheveningen

Het is meer een soort B&B dan een hotel. Het zijn een aantal huizen naast elkaar met kamers. Per 3/4 kamers heb je een eigen voordeur. Ze hebben ook familiekamers. Prima hotel schoon, zelfs onder het bed! Fijne bedden en goed kussen. 10 min per bus naar Scheveningen blvd, gratis parkeren (kan druk zijn maar volgens mij vind je altijd wel een plekje), aardig personeel, goede douche en een klein balkon zodat je in de zomer buiten kan zitten. Tuin bij het ontbijtzaaltje met tafeltjes, prima ontbijt! Geen airco maar wel een ventilator. Wij gingen nu naar een show in het circustheater maar ik kom zeker nog eens terug id zomer! Ik vind het een hele goede prijs/kwaliteit in Scheveningen. Wij verbleven voor € 99 1 nacht incl ontbijt, terwijl de hotels op de blvd toch al gauw € 130 vragen en dat vaak nog ex ontbijt (€20pp) en parkeren (€ 20 per 24 uur)! En gratis goedwerkende Wifi, ik snap niet dat de 4 * hotels hiervoor geld durven vragen en dan werkt deze meestal niet eens goed! Topper!

• 9inge02-10-2013

Leuk kleinschalig hotel

Rustig gelegen hotel in gezellige buurt. Prachtige kamer met prima bedden, zitje, koelkast en zelfs een waterkoker om zelf even een bakje koffie of thee te maken. Prima badkamer met bad. Lekker ontbijt buffet en bij mooi weer kan je in de tuin eten. Vriendelijk personeel, mw. achter de receptie wil van alles voor je uitzoeken en is heel behulpzaam. Kamers zijn prima schoon en 's-avonds heb je weer een opgemaakt bed.

• 8Joan Chin30-07-2013

Prima verblijf

Prettige zeer klantvriendelijk ontvangst door een mevrouw, heel veel uitleg over wat te doen en hoe te bereiken in de omgeving. en een fles wijn. Boulevard heel goed te bereiken met het openbaar vervoer. Goede service. Grote schone kamer, rook wel wat muffig. Bedden zijn oke, zo ook de badkamer! Het ontbijt is goed.

• 10Dinja03-06-2013

Leuke origineel hotel op een handige locatie

Wij moesten voor een conventie in het World Forum het weekend zijn en boekten dus dit hotel. Achteraf heb ik echt geen spijt gehad want het is een mooi hotel. Omdat het eigenlijk gewoon huizen verbouwd tot hotelkamers zijn is het zo origineel! De kamer was heel mooi, inclusief koelkast en magnetron (kamer 432) en wij hadden ook zelfs een achtertuintje! Alles zag er zeer netjes en verzorgd uit en er ontbrak echter niks! Bij het ontbijt was het ook prima verzorgd, je kon pakken wat je wilde en er waren zelfs verse croissants! Zaterdags na het ontbijt vertrokken we richting het World Forum en later toen we terug kwamen was ons bed netjes opgemaakt en hadden we schone glazen en handdoeken gekregen! Bij de receptie zat een hele aardige mevrouw die ons allemaal looproutes wees, en hoe je het makkelijkste naar World Forum én restaurants kon komen. Geweldige ervaring dit hotel en we gaan het zeker vaker bezoeken.

• 9Sandra23-04-2013

Superlocatie !

Het gehorige van het oude pand wordt ruimschoots goedgemaakt door de vriendelijkheid van de eigenaresse en het personeel. Grote kamer met keukentje en zelfs een afsluitbare fietsenstalling. Locatie ideaal t.o.v. strand en centrum.

• 5gerda-d11-08-2012

Viel goed tegen.

Via vakantieveiling geboekt.Het was gelukkig maar voor 1 nacht,we kregen een oude muffe kamer. Badkamer was netjes en ontbijt was ook goed.Lopen na de boulevard viel ons goed tegen. Wij zullen hier niet gauw terug komen.

• 7paul08-08-2012

net hotel

kamer zeer net met nieuwe badkamer en goed bed. flatscreen tv. Wel 2 lange trappen oplopen om bij de kamer te komen op de 2e verdieping. Ontbijt matig . Wel ver lopen om bij de boulevard van scheveningen te komen.

Hotel Maurits info

Het complex