Appartement Maff Top Apartment

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag8°5°
Appartement Maff Top Apartment
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Maff Top Apartment voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Maff Top Apartment in het Nederlands

Geweldig appartement

Marieke Floris
4-8-2016

Super vriendelijk ontvangst. Prachtig appartement midden in het centrum. Mooi, schoon en praktisch ingericht. Beneden zit een bakker voor je verse broodjes. Ik heb erg genoten en kom zeker terug naar het appartement. Rondleiding Den Haag gekregen van de eigenaar. Al met al een top verblijf gehad.

geweldige plek in Den Haag

Diany
6-4-2015

Ontzettend mooi appartement met alles wat je nodig hebt voor een weekend weg. Lekkere broodjes bij de bakker naast het appartement gehaald voor een heerlijk ontbijtje. Geen zin om zelf iets te maken, om de hoek bij lunchcafe Blij kun je ook heerlijk ontbijten. Echt een aanrader. De parkeerplaats voor de auto is ook erg fijn. Voor nog een keer een weekend Den Haag komen we zeker hier terug.

Super schoon en heerlijke plek om te zijn

smolders l
4-1-2014

Bijzonder mooi en modern appartement. Super schoon en wat handig is dat er een parkeerplaats is. Midden in het Centrum op loopafstand van Beide stations. Erg leuke buurt met veel restaurants en kroegjes ( bootterras ).

Bakker onder het huis en een eigen keuken met mooie douche.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maff Top Apartment in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maff Top Apartment zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.