Vakantiehuis Kijkduinhuis

Met jonge kinderen

Kijkduin park huisje 188

J Hofman
29-9-2017

Prachtige locatie, huisje van alle gemakken voorzien. Op loopafstand van het strand. Voor herhaling vatbaar.

Restaurant op het park aanwezig.

Met ov binnen een half uur in centrum Den Haag.

Heel fijn vakantiehuis

Yvonne Otten
9-1-2017

We hebben zeer genoten van onze vakantie in Kijkduinhuis 139. Het huis is royaal ingericht. We hebben nergens misgegrepen. Lekker warm. Heerlijk geslapen. De afstand naar het strand is super. Kortom we komen nog een keer terug.

Heerlijk huisje in de duinen van Kijkduin

Fam. S.
11-12-2016

Fijn gezellig ingericht huis (188) op loopafstand van het kijkduinstrand. Heel prettig dat in de keuken alles aanwezig is, goed werkt en schoon is. Hier is duidelijk over nagedacht, een fris fijn huis, waar je graag langer wilt blijven, dit vind je niet vaak in een vakantiehuisje. En de haard die goed werkt is ook echt een plus. Al met al: een aanrader! De voorzieningen op het vakantiepark kunnen wel een opknapbeurt gebruiken, maar het strand, de duinen en Den Haag hebben genoeg moois te bieden voor een fijne vakantie.

Gezellig vakantiehuis

Familie Mutsaers
21-6-2016

Het is een gezellig en compleet ingericht vakantiehuis, lekker dicht aan zee. Wij hebben genoten.

Uitrusten en uitwaaien aan zee

G.J. van der Veen
12-3-2016

Vakantie huis 'Kijkduin' is een zeer compleet en mooi gelegen huis in de duinen bij Kijkduin. Vanuit het huis loop je zo over een fietspad langs het strand, of naar het strand. Wij waren er in maart en dan is het heerlijk rustig aan zee. Wandelen, maar ook fietsen naar Scheveningen en Hoek van Holland is prima te doen. Huis heeft alle comfort en ruimte. Open haard voor de koude avonden. De steden Den Haag, Rotterdam, Amsterdam zijn prima te bereiken. Langs de boulevard in Kijkduin of Scheveningen restaurants voor een hapje en een drankje. Voor kinderen een zwembad en later in het seizoen allerlei activiteiten op het park. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fam. van der Veen.

We hebben 3 heerlijke weken gehad

Patricia Sluyter
3-1-2016

We zaten in vakantiehuis 188. Heerlijk fris licht ingericht. Alles aanwezig. Echt top.

We waren er de eerste 3 weken van december. Heerlijk dicht bij het strand dus dagelijks heerlijk bewandelt op het strand met onze honden. Sinterklaas gevierd met de kids die langs kwamen. In een woord een top huis. Doordat wij in Frankrijk wonen zijn wij erg blij om hier een aantal weken per jaar te verblijven

Een aanrader

Fam. Kramer
21-3-2015

We hebben volop genoten van ons fam.weekend in jullie vakantiewoning Kijkduinhuis 139. Werkelijk alles is aanwezig. De gezellige warme inrichting en de locatie op 5 min. loopafstand van het strand, dichtbij Den Haag/Scheveningen, heeft ertoe bijgedragen dat we allemaal een top weekend hebben gehad. Ook jullie snelle en aardige reacties op onze vragen hebben we zeer gewaardeerd. We komen graag terug. Fam. Kramer

Heerlijk huis

ariane delmonte
2-12-2014

Fantastische stek, leuk ingericht en voorzien van alle gemakken

Fijn comfortabel huisje

MarionD
2-12-2014

Heerlijk huisje, mooi ingericht, van alle gemakken voorzien. Binnen 5 minuten sta je op het strand, ideaal als je met de hond op stap bent.

Gezellig meiden weekend gehad!

ellen
23-11-2014

wij hebben met 5 vriendinnen in het huisje gezeten. een top weekend!

het huisje is erg ruim, en van alle gemakken voorzien!

snel en goed contact met de eigenaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kijkduinhuis in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kijkduinhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.