Géén boekingskosten

Vakantiehuis Kijkduinhuis

NederlandZuid-HollandDen Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)
9FenomenaalScore uit 57 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

57 Reviews over Kijkduinhuis

• 9Jennifer, Erik, De Kay en Brutus09-08-2021

GENOTEN! Kijkduinhuis#188 is "the place to be"

Kijkduinhuis#188 is "the place to be" als je houdt van ruimte, rust, duinen, strand, zee. Het huis is ruim en is perfect uitgerust voor 6 personen. Wij zochten voor een midweek huisvesting voor twee personen én onze twee huisdieren (hond en kat) én goed werkende Wifi omdat we ook moesten werken. De host vond het goed dat we met huisdieren kwamen. De omgeving moet je zelf ervaren (fantastisch!) en het huis is meer dan uitstekend! Schoon en van alle gemakken voorzien. Patrick, wij komen zeker een keer terug!!! groet, J

• 9Carolien van der Waal05-06-2020

Fantastisch huis in een schitterende omgeving

Wij verbleven hier in het hemelvaartsweekend en hebben het fantastisch gehad. Het huis is van alle gemakken voorzien, zoals een heerlijke hoekbank, gezellige open haard, badkamer met gescheiden bad / douche en een royale tuin met veel zon. Ook in de keuken is aan alles gedacht, zelfs kruiden , een fondue set, een grillplaat en wel 3 koffie apparaten!! De ligging is perfect, gelijk achter de duinen en de omgeving is erg mooi. Ook het contact met de verhuurder ging erg vlot.
    Wij komen zeker nog eens terug en zullen het iedereen aanraden om dit huis te huren.

• 9Familie Lohrmann09-10-2018

Fantastic

This was the second year we stayed in this house and again we had a wonderul time. The house is only 5 min. from the beach and 15 min. from The Hague City Centre. we felt very comfortable and Will Come back next year. 😀😍

• 8Bas van Roessel07-10-2018

Je bent er helemaal uit !

Eenvoudig doch goed ingericht huisje met zelfs een combi-oven en een badkamer met aparte douche en een bad. Ideale ligging t.o.v. zee. Bedservice was inclusief bedopmaak: fantastisch!

• 7N.W.14-06-2018

Familienurlaub

Die Lage ist defintiv schön, wenn man nicht in einer Menschentraube sein möchte. Die Küche ist relativ gut ausgestattet.

Negativ: Man kann nicht direkt am Objekt parken (Nur zum ein- und ausladen). Schimmel im kleinen Zimmer, hinter dem Schrank ist deutlicher Schimmelbefall, gerade für Kinder schwierig. Die Wasserleitungen hört man Nachts im Schlafzimmer enorm laut, also eher nicht für empfindliche Schläfer.

• 8J Hofman29-09-2017

Kijkduin park huisje 188

Prachtige locatie, huisje van alle gemakken voorzien. Op loopafstand van het strand. Voor herhaling vatbaar. Restaurant op het park aanwezig. Met ov binnen een half uur in centrum Den Haag.

• 9Regina Jurack24-04-2017

Kurzurlaub im Ferienhaus Kijkduin 139

Uns hat das Haus, die geschmackvolle Einrichtung und gute Ausstattung in grüner Parkllage sehr gefallen. Alles war bestens organisiert. Haus war ordentlich und sauber bei Ankunft .Betten waren angenehm komfortabel. Für das Kind eine kurze Entfernung zum Strand und für alle ein gemütlicher Abend am Kamin der den Tag abrundete, was will man mehr ! 1-2 Tage länger wären perfekt gewesen, doch es gab nur feste Buchungszeiträume und danach war es auch schon wieder ausgebucht.. Parkeinrichtungen, Fahrradverleih, Service war sehr freundlich! Das Schwimmbad war leider schon früh geschlossen im April. Das Essen im Parkrestaurant war durchschnittlich, gibt besseres. Kann das Haus nur weiter empfehlen!!! Vielen Dank !

• 9Yvonne Otten09-01-2017

Heel fijn vakantiehuis

We hebben zeer genoten van onze vakantie in Kijkduinhuis 139. Het huis is royaal ingericht. We hebben nergens misgegrepen. Lekker warm. Heerlijk geslapen. De afstand naar het strand is super. Kortom we komen nog een keer terug.

• 9Fam. S.11-12-2016

Heerlijk huisje in de duinen van Kijkduin

Fijn gezellig ingericht huis (188) op loopafstand van het kijkduinstrand. Heel prettig dat in de keuken alles aanwezig is, goed werkt en schoon is. Hier is duidelijk over nagedacht, een fris fijn huis, waar je graag langer wilt blijven, dit vind je niet vaak in een vakantiehuisje. En de haard die goed werkt is ook echt een plus. Al met al: een aanrader! De voorzieningen op het vakantiepark kunnen wel een opknapbeurt gebruiken, maar het strand, de duinen en Den Haag hebben genoeg moois te bieden voor een fijne vakantie.

• 9Familie Mutsaers21-06-2016

Gezellig vakantiehuis

Het is een gezellig en compleet ingericht vakantiehuis, lekker dicht aan zee. Wij hebben genoten.

Vakantiehuis Kijkduinhuis info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)