Hostel Jorplace *

7,7

42 reviews over Hostel Jorplace in het Nederlands

onvergetelijk

ilse, 15-9-2015

Als je naar een plek wilt om herinneringen te maken en geweldige mensen te ontmoeten dan moet je naar Jorplace. Ten eerste is het personeel vriendelijk en behulpzaam en altijd in om een praatje te maken, ten tweede is het hostel schoon (Yes!).

Ik heb de leukste mensen leren kennen tijdens mijn verblijf in Jorplace. 's Avonds zaten we met een biertje bij de haard naar een muziekje te luisten. Btw, de flamkuchen (een soort van pizza's) die ze verkopen zijn heerlijk!

Kortom,

Ik ga zeker terug en hoop jullie daar ook te zien!

Tot dan!

WAT EEN NACHTMERRIE!

Prins, 18-7-2015

We hadden geen hoge verwachtingen, maar dit was de slechtste ho(s)tel ervaring uit mijn leven! Uiteindelijk niet eens blijven slapen, maar uit wanhoop midden in de nacht vertrokken.

De kamer was een bezemkast. De kleine bedjes vulden de hele kamer op. Je lag hoe dan ook tegen elkaar aan. Niet prettig als je geen stelletje bent. De lakens waren smoezelig.

's Nachts konden we het hostel niet in. Onze keycard weigerde. Paar keer aan moeten bellen. Iemand van het (nacht)personeel (een vrij enge "dude", inclusief baard) verschijnt en lacht ons eerst een tijdje uit voordat hij open doet. De kamerdeur ging ook niet open. Dit was "ons probleem", we moesten maar op de gang of buiten slapen. De "dude" trok zich terug op een grote meidenkamer (viespeuk!) en liet ons over aan ons lot, bah! Stuur je dochter hier nooit heen!

Bijna de politie gebeld. Uiteindelijk heeft een ander personeelslid onze kamer toch nog geopend. We hebben onze spullen gepakt en zijn direct vertrokken.

Een totale deceptie!

Dit nooit meer!

Linda, 31-5-2015

Als je van vieze bedden, toilet en douche gecharmeerd bent, moet je hier vooral een kamer boeken. Meer luxe en een schone kamer, schoon toilet en douche boek vooral niet!

Super Hostel

Mark Streekstra, 22-8-2014

Hele goede prijs kwaliteit verhouding. Lekker ontbijt en vriendelijk personeel.

Kortom als je een overnachting ben je hier aan het juiste adres.

Jorplace to be!

Martijn Läkamp, 18-8-2014

Dit is zoals een hostel hoort te zijn, simpel en laid-back. Mooie prijs voor een goed hostel. Ik vind vooral de aankleding erg tof gedaan. Letterlijk en figuurlijk 'werelds'!

Gezellig Hostel!

Anoniem, 21-7-2014

Gezellig hostel met goede sfeer. Heerlijke tuin om een drankje te drinken en andere mensen te ontmoeten. Locatie is echt perfect, supermarkt is naast de deur en het strand is aan het einde van de straat. Het personeel was erg vriendelijk en gezellig en maakte het verblijf nog leuker. De kamers en badkamers zijn basic maar goed, het is een hostel.

AANRADER!

Evi, 17-7-2013

Wat was dit een lekker weekendje zeg! Dit ga ik heel snel herhalen. Wat een leuke mensen allemaal en ik heb als een baby geslapen! We hebben genoten van een heerlijke BBQ en een lekker drankje van de bar. Het ontbijt is ook dikke prima en het strand is 3 minuten lopen. Het centrum is 15 minuten met de tram die zo'n beetje voor de deur stopt. Me happy!

Geen aanrader

Siebren Groen, 10-7-2013

Wij waren hier met een groep, en om te beginnen hield het ontvangst van het personeel bij aankomst niet over. Laten we het m aar houden op slechte communicatie!

Om er te slapen is het een prima hostel, verwacht er niet te veel van.

Wij hadden een pakket met daar een bbq en ontbijt bij in. De bbq (niet gezien trouwens) was ronduit karig, het eten was slecht en de friet (die wel erg overvloedig aanwezig was voor een bbq) moest terug gestuurd worden. Als ontbijt kreeg iedereen die er snel genoeg bij was, één snee wit brood, met als je geluk had een plakje ham of kaas. Op verzoek kregen we en kannetje melk, verder niets. In mijn ogen schiet je dan echt te kort als je denkt je gasten een goede maaltijd voor te schotelen.

wat een stank

ronny, 21-2-2013

je mag idd weinig luxe verwachten bij een hostel, maar maak iig de kamers gewoon even schoon. Wat een smerige boel.

De stank was ook niet te harden!

Ligging super en sfeer heelrelaxed, maar neem wel een knijper mee vooropje neus

Aanrader!

Venlo1, 28-1-2013

Super leuk hostel, met een hele relaxte sfeer. Ook de kamers zijn van prima kwaliteit en het personeel is er erg vriendelijk en behulpzaam. De locatie is perfect, je kunt lopend naar het strand of met de tram naar Den Haag. De sanitaire voorzieningen worden drie keer per dag schoongemaakt dus dit is uitstekend!

We hebben een aantal aanbieders voor Jorplace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Jorplace in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Jorplace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Jorplace scoort een 7.73 uit 10 op basis van 53 reviews.