Hostel Jorplacester

7.2Goed

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

7.2Goed

Hostel info

Meer hostel info
Tonen op kaart

54 reviews over Hostel Jorplace

• 2018
    6Martijn21-01-2018

Voor 1 nacht oke maar neem geen ontbijt

Hoef je maar 1 nacht te slapen dan is het wel oke. Alleen alle bedden kraken bij iedere beweging. Ontbijt bestellen zou ik hier niet meer doen. € 5,50 PP voor 1 croisantje, 2 witte sneden brood, 1 ei en kuipje jam. Wil je een plakje kaas of bacon of extra snee brood moet je bijbetalen.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

9Compas21-12-2017

Bijzonder vriendelijk en gastvrij vvor een Hostel.

Heerlijk dichtbij het strand en midden in een winkelstraat. Super gezellig. Door gemeenschappelijke keuken makkelijk contact met ander gasten. Personeel is opvallend vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met partner in november 2017

• 6Henk03-10-2017

Te vies voor woorden.

Wel goed: De lokatie in Scheveningen is top. Scheveningen zelf ook trouwens. Het concept qua 24/7 toegangspasjes en borggeld bij vandalisme is goed bedacht. De prijs is goed, ook al zijn de kamers klein. Het personeel is vriendelijk en relaxt. Back-Packers mentaliteit. De (kleine) Engelse dame van de receptie deed echt haar best. Dikke pleum voor haar. Maar, niet goed: Het schoonmaken is echt bedroevend. Direct na de schoonmaak lag het schaamhaar nog in het doucheputje. En de wc-pot, daar wordt een lading chloor door gegooid. Maar op de bril en er omheen is het vaak nog vies van de urine. De bar is op zijn minst smoezelig, maar vooral het prieel er achter is een oude vieze bende. Bij thuiskomst ontdekte ik beestjes/luizen/wanzen in mijn bagage, die er daar in moet zijn gekropen. Al mijn kleding en spullen konden eerst een week in de vriezer. Gadverdamme. Het ontbijt was redelijk. Maar op zondag moet je wel op tijd zijn, het tempo van de afwasploeg is niet zo snel.

Voor ons nooit meer een hostel. Wij kiezen voortaan voor een hotel.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Judith25-09-2017

gastvrij, vriendelijk en fijne sfeer

de sfeer is super gezellig, je waant je in een andere wereld. het personeel is heel vriendelijk, de kamers zijn schoon en up to date. er is een gasten-keuken waar je vrij gebruik van mag maken, lekker met de AH naast de deur! In vijf minuten lopen door de winkelstraat van Scheveningen ben je aan zee! Wij hebben een te gekke tijd gehad!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Jessica en Dirk18-03-2017

Prima hostel voor prima prijs en super ligging

Het werkend bij Jorplace geweest. Prima Hostel in een super leuke straat met winkels. Binnen 5 min aan het strand. Gezellige restaurants in de straat. Schone bedden- vriendelijk personeel en niks is teveel. Als je wilt ontspannen is er een grote gemeenschappelijke ruimte met sfeerhaard en met een groep regelen ze een fantastische BBQ. Gewoon een hostel waar je heerlijk kunt ontspannen . Alles mag en niets moet. Daar hou ik van.

Gereisd met partner in februari 2017

• 1Jet22-02-2017

Wat een enorme klerebende!

De kamer leek in de verste verte niet op de foto's op de site. Een klein ontzettend benauwd hok waar je met 6 personen je kont niet kon keren. Een open raam was geen optie omdat er in de tuin tot diep in de nacht werd "gefeest" door kleuters van een een jaar of 30. Hard en zinloos geschreeuw, tikkertje op de gang tot 6 uur 's ochtends, dichtslaan deuren waar de veren blijkbaar niet van werkten. Bij elke klap zat ik weer stijf rechtop in bed. Ben serieus bang geweest dat ze met hun dronken koppen de boel in lichterlaaie zouden zetten ofzo. De wc's waren te smerig om bij in de buurt te komen, net als de douches die de volgende dag ook nog eens verstopt bleken te zijn en 1 voor 1 buiten gebruik werden gesteld omdat het water over de gang stroomde. Het enige positieve punt is de ligging. Een tweede positief punt zou de tuin kunnen zijn, maar dan zullen ze echt groepen vrijgezellenfeesten en andere Neanderthalers moeten gaan weren...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Inge18-07-2016

Geweldig verblijven

Over 2 weekjes gaan we voor de derde keer naar dit hostel (1x met 5 vriendinnen en 1x met een vrijgezellenfeest).

Alles is super! De inrichting in hippie/surfstijl zorgt voor een ultiem vakantiegevoel, het ontbijt is lekker en de locatie is top :)

Aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 10Romy A.22-06-2016

My place!

We zijn bij Jorplace met een grote groep in het weekend verbleven. Sfeervolle bar, we begonnen met een BBQ op vrijdag en daarna lekker in de bar blijven hangen met zijn alle omdat t zo gezellig was (de hele avond haha). Kamers waren prima, precies wat je verwacht bij een hostel. Volgende dag hadden we activiteiten op t strand, wat op 5 min loopafstand was, locatie super. Daarnaast waren er genoeg toiletten en douches die goed schoon gehouden werden, Wat een hard werkend en vriendelijk personeel heeft Jorplace! De eigenaar heeft alles zelf gebouwd, geweldig! Je ziet al zijn passie terug in de uitstraling. Chapeau Jorplace, wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Tessa07-06-2016

Fantastische plek met een heerlijke reisvibe!

Jorplace is een heerlijke plek om te ontspannen en om de buurt te verkennen. Nieuwe mensen te leren kennen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Dit hostel is 1 van de schoonste hostels die ik ken (en geloof me, ik ken er een aantal). De bedden zijn heerlijk stevig, geen gewiebel als iemand boven je in je bunkbed slaapt. Deze plek is zeker aan te raden!

Alleen gereisd in juni 2016

• 9Freddy kooij20-09-2015

Prima plek ,prijs kwaliteit verhouding oke.

Met een aantal vrienden in yorplace mogen overnachten, Vriendelijk personeel,leuke locatie,prima eten, fijne service,

Gereisd met vrienden in januari 2015

4 tips over Hostel Jorplace

• Chris de Kruyff, 29-12-2012

de famous BBQ en heerlijk uitwaaien op het strand. Op de boulevard is de Crazy Piano's zeker een aanrader, heerlijk dansen en mee zingen met live muziek.

• Marion, 09-07-2012

Ik sliep met een vriendin in de double rooms, leuke kamers, goede bedden. Met groep vrienden schijnt de 6-persoonskamer ook een goede optie te zijn!

• Chila van den Eertwegh, 10-11-2012

Pianobar onder het Kurhaus. Fantastische live muziek!

0 vragen over Hostel Jorplace

Hostel Jorplace info