Hotel Ibis Scheveningen

Hotel Ibis Scheveningen
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Scheveningen voor je op een rij gezet:

101 reviews over Hotel Ibis Scheveningen in het Nederlands

Genoten

Kristel,
22-1-2019

Overnachting geboekt om de verjaardag van mijn man te vieren. Personeel had, erg lief, de kamer versierd met ballonen en een slinger. Kamers zijn netjes en schoon. Prijs niet te duur. Gelegen op. Loopafstand van horeca en entertainment. Voor de deur een tramhalte.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vlak bij zee en circustheater

Lia,
22-5-2018

Prima hotel voor overnachting na avondje circustheater, is echt om de hoek. Prima bedden, ruime kamer, badkamer erg klein. Het geheel mag wat schoner maar het voldoet. Airco aanwezig, koffie en thee faciliteiten niet. Wij hebben aan de boulevard ontbeten, weet dus niet hoe het ontbijt is. Personeel is vriendelijk. Kleine parkeerplaats aan de achterzijde, 30 euro per 24 uur. Hetzelfde betaal je aan de overkant in de grote parkeergarage. Slapen aan de voorzijde dan hoor je het verkeer, beter aan de achterzijde.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Fantastisch en heerlijk genoten

Kelsey,
13-5-2018

Een super ligging; dichtbij het strand en de gezellige strandtenten. Personeel was heel vriendelijk en we kregen ook nog eens 2 gratis entree kaarten voor een avondje Holland Casino. Echt klasse hotel!

Gereisd met partner in mei 2018

Top locatie !

Nicole,
11-5-2018

Wat een goede ligging. lekker dicht bij het strand. parkeren bij het hotel en de omgeving was echter erg duur. Gemiddeld 30 euro per dag. Bij het zwarte pad betaal je 21,70. Wil je een kleine wandeling maken dan is parkeren op de Hellingweg een goede optie. Hier parkeer je gratis. Je moet dan wel 35 minuten wandelen of pakt het laatste stukje de tram (3,50 voor een uur). De kamer was ruim genoeg. In het hotel hanteert men de 15 minutenservice regel. Is er iets niet ok dan kun je dit melden en dan wordt dit binnen 15 minuten opgelost. Toen het toilet verstopt was, was de regel prima. We hadden echter ene hele vieze en plakkerige plek op het balkon en dit duurde meer dan 24 uur voordat het opgelost was. Nou ja, opgelost......we hebben een laken gekregen om er over te leggen omdat de plek niet weg te krijgen was. Kamers zijn wat gehorig. Ontbijt prima ! Heerlijke cappuccino. Er is genoeg. Bij de receptie erg vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Prima hotel!

M,
7-5-2018

Zeer fijn hotel, goede ligging en een prima ontbijt. De mannen achter de receptie waren erg aardig en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Redelijk

B,
27-4-2018

Kwaliteit vh ontbijt ten opzichte vd prijs veel te duur!!! Het hotel wel geef het niet hoger dan een 6.5

Gereisd met partner in april 2018

Paar daagjes uit in Den Haag

Marjan,
14-4-2018

Met koningsdag een paar dagen naar Den Haag geweest. Hotel zat vol, maar we hadden het gevoel dat t heel rustig was. Zeer vriendelijk receptie personeel. Ontbijt was basic, maar prima. Geen koffie-thee faciliteit op de kamer. Wij vonden de badkamer zeer vreemd, plastic cabine waar ook de WC inzat. En erg klein. Wel fijn verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Scheveningen is altijd top!!

Astrid,
4-3-2018

Leuk hotel op een mooie locatie. Straat over steken en je loopt al op de boulevard. Heerlijke plek

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prima hotel met kinderen en vlak aan zee

evelien,
23-10-2017

De ligging van het hotel is echt super. Je steekt de straat over en je staat op de boulevard, ideaal! Heel makkelijk om tussendoor even naar je hotel terug te gaan. De tram stopt recht voor de deur, je bent zo in Den Haag. Wij hadden om een kamer bovenin gevraagd en ook gekregen. Balkon met uitzicht op zee, heel mooi. Je merkt niks van de redelijk drukke weg waar het hotel aan ligt. Familiekamer was prima, groter dan verwacht. Niet heel modern en de badkamer kon een update gebruiken, maar voor 4 personen met bagage echt ruim genoeg! Ontbijt was ook lekker. Niet heel uitgebreid, maar genoeg keus. Wel kleine ontbijtruimte, dus je kon niet overal makkelijk aan en er was vaak geen plaats om te zitten. Hadden wij geen last van omdat we op tijd gingen ontbijten, maar na ons hoorden we mensen klagen over dat er geen plaats was om te zitten. Je kunt bij het hotel (betaald) parkeren, ideaal.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Super!!

Wilma,
25-9-2017

We hadden een ander hotel geboekt echter....'S nachts werden we onplezierig gewekt...bedwantsen :-(
Hele bed vol, overal bulten en jeuk. Spullen gepakt en gevlucht naar het Ibis. Daar ontvangen door een super aardige man die erg met ons meeleefde, meteen een kamer regelde en ons een glas wijn tegen de schrik aanbood (om half 3 in de nacht). In onze kamer aangekomen aangenaam verrast door de ruime en super schone kamer. Heerlijk gedoucht en daarna geslapen in een fijn bed. Super bedankt Ibis!! Hotel ligt centraal en vlak bij de boulevard, het circustheater en de tramhalte. We hebben er niet gegeten dus dat kan ik niet beoordelen.

Gereisd met vrienden in september 2017

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Scheveningen in Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Scheveningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.