Hotel Ibis Scheveningenstersterster

7.6Goed

Nederland, Zuid-Holland, Den Haag (incl. Scheveningen, Kijkduin)

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Scheveningen voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

106 reviews over Hotel Ibis Scheveningen

• 2019
    8M.m22-11-2019

Voor herhaling vatbaar

Vanwege een bezoek aan Anastasia 2 nachten gelogeerd in IBIS hotel. 2e nacht bedwantsen in bed. Het is keurig door het personeel opgepakt. Hotelmanager heeft ons later gebeld en nog een keer excuses aangeboden en we kregen het geld terug. Kamer is inmiddels helemaal gecleand. We kunnen niets anders zeggen dat een en ander keurig is opgelost. Gaan er zeker weer heen.

Gereisd met partner in november 2019

• 6Tonnie30-06-2019

Zo kun je klanten niet ontvangen met zoveel lawaai

Helaas ondervonden we veel hinder van lawaai doordat de parketvloer eruit werd gehaald bij de bar en lounge ! Inchecken met herrie, ontbijten met herrie ! Jammer dat men dit niet vermeld bij de boeking

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Bosters27-06-2019

Geweldig hotel

Voor 3e keer hier verbleven, wederom genoten, goede en schone kamer,mis je iets vraag het bij de receptie,niets is teveel. Straat oversteken de tram richting den Haag centrum, iets verder de mooie boulevard waar je goed kunt eten.restaurant in winkelcentrum is ook een aanrader, bij warm weer heerlijke airco. Zelden een hotel meegemaakt waar al het personeel zo vriendelijk en behulpzaam is. Dus op naar de 4e keer!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Kristel22-01-2019

Genoten

Overnachting geboekt om de verjaardag van mijn man te vieren. Personeel had, erg lief, de kamer versierd met ballonen en een slinger. Kamers zijn netjes en schoon. Prijs niet te duur. Gelegen op. Loopafstand van horeca en entertainment. Voor de deur een tramhalte.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    7Lia22-05-2018

Vlak bij zee en circustheater

Prima hotel voor overnachting na avondje circustheater, is echt om de hoek. Prima bedden, ruime kamer, badkamer erg klein. Het geheel mag wat schoner maar het voldoet. Airco aanwezig, koffie en thee faciliteiten niet. Wij hebben aan de boulevard ontbeten, weet dus niet hoe het ontbijt is. Personeel is vriendelijk. Kleine parkeerplaats aan de achterzijde, 30 euro per 24 uur. Hetzelfde betaal je aan de overkant in de grote parkeergarage. Slapen aan de voorzijde dan hoor je het verkeer, beter aan de achterzijde.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8Kelsey13-05-2018

Fantastisch en heerlijk genoten

Een super ligging; dichtbij het strand en de gezellige strandtenten. Personeel was heel vriendelijk en we kregen ook nog eens 2 gratis entree kaarten voor een avondje Holland Casino. Echt klasse hotel!

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Nicole11-05-2018

Top locatie !

Wat een goede ligging. lekker dicht bij het strand. parkeren bij het hotel en de omgeving was echter erg duur. Gemiddeld 30 euro per dag. Bij het zwarte pad betaal je 21,70. Wil je een kleine wandeling maken dan is parkeren op de Hellingweg een goede optie. Hier parkeer je gratis. Je moet dan wel 35 minuten wandelen of pakt het laatste stukje de tram (3,50 voor een uur). De kamer was ruim genoeg. In het hotel hanteert men de 15 minutenservice regel. Is er iets niet ok dan kun je dit melden en dan wordt dit binnen 15 minuten opgelost. Toen het toilet verstopt was, was de regel prima. We hadden echter ene hele vieze en plakkerige plek op het balkon en dit duurde meer dan 24 uur voordat het opgelost was. Nou ja, opgelost......we hebben een laken gekregen om er over te leggen omdat de plek niet weg te krijgen was. Kamers zijn wat gehorig. Ontbijt prima ! Heerlijke cappuccino. Er is genoeg. Bij de receptie erg vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8M07-05-2018

Prima hotel!

Zeer fijn hotel, goede ligging en een prima ontbijt. De mannen achter de receptie waren erg aardig en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 6B27-04-2018

Redelijk

Kwaliteit vh ontbijt ten opzichte vd prijs veel te duur!!! Het hotel wel geef het niet hoger dan een 6.5

Gereisd met partner in april 2018

• 7Marjan14-04-2018

Paar daagjes uit in Den Haag

Met koningsdag een paar dagen naar Den Haag geweest. Hotel zat vol, maar we hadden het gevoel dat t heel rustig was. Zeer vriendelijk receptie personeel. Ontbijt was basic, maar prima. Geen koffie-thee faciliteit op de kamer. Wij vonden de badkamer zeer vreemd, plastic cabine waar ook de WC inzat. En erg klein. Wel fijn verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in april 2017

8 tips over Hotel Ibis Scheveningen

• Cindy, 25-02-2013

Het was de bedoeling dat we 's avonds naar een kroeg of bar zouden gaan maar deze zijn niet te vinden in Scheveningen. Uit eindelijk zijn we naar de bowlingbaan geweest. Dit was enorm gezellig. Uit eindelijk hebben we aan de bar gehangen van het hotel en dit was erg gezellig. Het personeel staat ook open voor een praatje en gezelligheid.

• Kees, 07-01-2013

Bepaal van tevoren wat je wil doen met parkeren, anders sta je misschien in een lange rij voor het Kurhaus of Holland Casino.

• kaatjemollie, 18-07-2012

Met de tram winkelen in het centrum van Den Haag. Je kunt zo voor het hotel instappen. Met een ov chip kaart is een stuk goedkoper, misschien kun je die van iemand lenen? Wij hebben erg lekker gegeten bij beachclub Bora Bora aan de boulevard/ strand. www.borabora.nl. Voor een avondje stappen? http://www.crazypianos.com/ Ook voor de dertigers onder ons!

4 vragen over Hotel Ibis Scheveningen

• Willy Bielderman, 14-08-2017

Parkeerplaatsen

Kan ik ook een parkeerplaats reserveren ik zit namelijk in een rolstoel. Ik heb gereserveerd van 28 augustus tot en met 1 september in hotel in is Mvg willy

• Brigitte, 17-02-2017

Graag advies ivm het parkeren.

Ik heb een boeking gedaan in in uw hotel voor eind maart. Graag advies waar we best parkeren voor een schappelijke prijs,

• jans, 16-03-2013

parkeren

kan je parkeren bij het hotel? is dat een beetje betaalbaar?

Niels, 09-07-2013

Ja, dat kan. Maar de meeste parkeerplaatsen zijn voor 2 uurtjes. Maar bij de meeste hotels zit er een parkeerplaats bij. Vraag dit vooraf bij het hotel.

Hotel Ibis Scheveningen info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats